Hvad savner du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

Muffinmus

duddi. skriver:

Ja jeg savner også den sølv pose med spejer snus. Den blev så ulækker fordi man bare skulle have det hele med så man slikkede posen ren hehe....

årgh ja, det husker jeg...nam nam, elskede den slags og især den, var det ikke den der ikke var helt findelt, men nærmest som småt knust bolche med lækker lakrids snus smag???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

twinny

CamillaSoefelt skriver:

Det siger mig noget? Var det den med lemon smag eller noget i den dur?

Jaah den var simpelhen fantastisk...

Anmeld

12. juni 2011

CamillaSoefelt

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg mener også at have set blå ugler, eller en tro kopi. 

Wouw

Anmeld

12. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

muzen skriver:

jeg savner paprika chipsene fra kims de firkantet man i dag kan få i gule og grønne poser

De findes stadig!!! 

Anmeld

12. juni 2011

LinLin

duddi. skriver:

Ja jeg savner også den sølv pose med spejer snus. Den blev så ulækker fordi man bare skulle have det hele med så man slikkede posen ren hehe....

Hehe - ja det er rigtigt

Anmeld

12. juni 2011

LinLin

MariaE skriver:

årgh ja, det husker jeg...nam nam, elskede den slags og især den, var det ikke den der ikke var helt findelt, men nærmest som småt knust bolche med lækker lakrids snus smag???

Jo! uuuuhm

Anmeld

12. juni 2011

Luuna13

Jeg savner de hvide poser fra kims med firkantede chips. De fåes i gule og grønne. De var med salt. Helt fantastiske sprøde.

Og så er det altså ligesom om, at kims er begyndt at putte større peanuts ned i posen. De er altså ikke ligeså gode, alt for grove... Måske jeg bare har været uheldig med et par poser.. Håber jeg

Anmeld

12. juni 2011

DenLykkelige

CamillaSoefelt skriver:

Af slik, is, jamen alt hvad man kunne få da du var barn men som man bare ikke kan få nogen steder mere?

Sad en dag og tænkte over flere ting, så som tyggemåner ( de gule der ), månegrus, blip blop is, det originale lyseblå stimorol tyggegummi med sukker, dandy tyggegummi, sorbits.. tjae hvad mere? Kan ikke komme på mere pt, men tænker at jeg nok ikke er den eneste der savner noget af det gamle slik og søde sager?

Kom frisk allesammen

De røde Dracula-bolsjer!

Hvor blev de af? Nu er der kun de sorte?

Anmeld

12. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Nooooo

Ja jeg vil sgu ha mine Amar kiks. Det er da de bedste lakridser der har været . Kan ikke se om de er udgået nogle steder, men vil tro det når man ikke kan få dem nogen steder. 

Anmeld

12. juni 2011

oerbaek

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

De findes da vist stadig... 

ved du hvor, der er en der skriver de engang i mellem er i en slik butik i horsens, men jeg syns der er lidt langt til horsens for blå ugler når nu jeg bor på sjælland 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.