Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamillaSoefelt skriver: HVOR???
HVOR???
Der er en slikbutik i horsens der har dem nogle gange, han får både fra USA og sverige, ved ikke om det er derfor
ELSKER SLIK BESØGER HAM TIT
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lou87 skriver: Hehe JA IKK ?! Men den var bare så dårlig i forhold til hvordan jeg husker den..Så tjah måske - ved det ikk..Ku ikk rigtig huske smagen efter så mange år
Hehe JA IKK ?! Men den var bare så dårlig i forhold til hvordan jeg husker den..Så tjah måske - ved det ikk..Ku ikk rigtig huske smagen efter så mange år
Lollo1987 skriver: Kan man da stadig købe
Kan man da stadig købe
Hvor henne det har jeg ikke set nogle steder
Baby-støv skriver: Det er forfærdeligt... De var det bedste... Lige et sidespring, Også burde de lave Bonbon fisk med kun de røde i en pose..
Det er forfærdeligt... De var det bedste...
Lige et sidespring, Også burde de lave Bonbon fisk med kun de røde i en pose..
ja det vil jeg give dig ret i de smager også fantastisk
Lollo1987 skriver: Der er en slikbutik i horsens der har dem nogle gange, han får både fra USA og sverige, ved ikke om det er derfor ELSKER SLIK BESØGER HAM TIT
oerbaek skriver: Hvor henne det har jeg ikke set nogle steder
Zette skriver: jeg savner skittles.... suk
jeg savner skittles.... suk
StineDegn skriver: savner zapp isen - den fik comeback for et par år siden, men desværre kun for en enkelt sommer Men ja - blå ugler er jeg enig i - uhmme num!
savner zapp isen - den fik comeback for et par år siden, men desværre kun for en enkelt sommer
Men ja - blå ugler er jeg enig i - uhmme num!
CamillaSoefelt skriver: Bare man boede i Horsens
Bare man boede i Horsens
HEHE, ja har svært ved at styrer mig har 4 slikbutikker mindre end 100 meter fra arbejde
oerbaek skriver: ja det vil jeg give dig ret i de smager også fantastisk
hehe... Men nok meget godt de ikk laver det... Så havde jeg nok brugt mange penge på det.. hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128