Hvad savner du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

muzen

jeg savner paprika chipsene fra kims de firkantet man i dag kan få i gule og grønne poser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

CamillaSoefelt

gravid20 skriver:

de der røde sodavand, som man fandt ud af var proppet med alt for mange farvestoffer og kunstige ting dem savner jeg godt nok (er dog blevet alergisk overfor rød farvestof siden dengang hehe)

hehe. Gode var de!

Anmeld

12. juni 2011

CamillaSoefelt

muzen skriver:

jeg savner paprika chipsene fra kims de firkantet man i dag kan få i gule og grønne poser

Anmeld

12. juni 2011

Jonna1979

Zette skriver:

jeg savner skittles.... suk

Dem kan du købe i tyskland

Anmeld

12. juni 2011

oerbaek

CamillaSoefelt skriver:

Ej ja, de var osse gode.. Købte engang en hel kasse i metro

ja det er ærgeligt at man ikke kan få dem mere

Anmeld

12. juni 2011

muzen

Zette skriver:

jeg savner skittles.... suk

dem kan du til en hver tid købe i superbest :-D

Anmeld

12. juni 2011

CamillaSoefelt

Lauritz skriver:

Jeg savner alle de der forskellige poser BonBon slik som : hundeprutter, store patter, tissebleer, abelort, etc. Det er bare IKKE det samme at købe "Lossepladsen" !!

Og så savner jeg isen "Blinklys" den med grøn overtræk på toppen.

Og så var der alle de sodavand der også havde navne som BonBon slikket; Brækvand, næseblod, og hvad hed de ikke.

Så meget ja, ej det vækker minder.. specielt de der sodavand der, dem fik vi jo altid til børnefødselsdage

Anmeld

12. juni 2011

twinny

oerbaek skriver:

jeg savner blå ugler

Det er forfærdeligt... De var det bedste...

Lige et sidespring, Også burde de lave Bonbon fisk med kun de røde i en pose..

Anmeld

12. juni 2011

L.J.L

CamillaSoefelt skriver:

Så meget ja, ej det vækker minder.. specielt de der sodavand der, dem fik vi jo altid til børnefødselsdage

Ja, de var så seje!! Husker bare når vi fik lov at vælge en til weekenden, i Netto

Det var lissom om at de bare smagte lidt bedre, når nu de havde et sejt navn, hehe

Anmeld

12. juni 2011

lauras*mor*

Jeg savner de slikkepinde hvor der var små "klumer" af farvestof i, som farvede tungen blå, grøn eller rød... De var mega gode, og har ikke set dem i mange mange år...
Kan huske at jeg engang spiste lidt for mange og det endte med at min afføring var helt blå... haha... Det var sq tider dengang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.