erfaring med marsvin!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

baby012

Mimic skriver:

marsvin kan sagtens gå sammen to og to, hvis de bliver introduceret ordentligt for hinanden, jeg har selv to hunner, marsvin er skrøbelige ja, men de kan er perfekte kæledyr...

se evt.mere her ;

http://spiddie.dk/pasningen.html

ja det kan lade sig gøre . men igen, det kan altså ende blodigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

LinLin

michella80 skriver:

Ha ha ha åh nej altså!!!!

HAHA! Sorry... Ville ikke ødelægge dine planer

Anmeld

12. juni 2011

Barbamama

Mimic skriver:

marsvin kan sagtens gå sammen to og to, hvis de bliver introduceret ordentligt for hinanden, jeg har selv to hunner, marsvin er skrøbelige ja, men de kan er perfekte kæledyr...

se evt.mere her ;

http://spiddie.dk/pasningen.html

god side!

Anmeld

12. juni 2011

LinLin

MorTilJanuar skriver:

Har ALTID haft mine marsvin gående sammen  både hvor jeg har sat voksen og unge sammen og har ALDRIG haft et problem  

Men har også haft kanin og marsvin sammen altid og det har jeg også nu 

har 3 svin og en kanin, de to svin er fra sidste forår de kom med 1 1/2 mdr imellem sig og så fik jeg et nyt svin her for 1 mdr sidden  og der har ingen problemer været 

Bare lov og husk at hvis du køber kaninmad så tilsæt c-vitamin 

men marsvin er geniale dyr, jeg kan 1000 gange bedre lide dem end kaniner 

Synes det er helt vildt sjovt du bare kalder dem "svin"

Men jeg synes i øvrigt også laaaangt bedre om marsvin end kaniner! Kaniner er for store og "spræller" - marsvin er bare sådan nogle små tykke nogle med de hyggeligste lyde!

Anmeld

12. juni 2011

Barbamama

DAs mor skriver:

HAHA! Sorry... Ville ikke ødelægge dine planer

Nej men du er ikke den eneste der ødelægger dem. Jeg er da bare glad for at jeg bliver klar over de her ting så jeg ikke hovedkulds skaffede mig et dyr jeg ville synes var træls.

F.eks. så synes jeg også mops-hunde er SÅÅÅ søde, men jeg kunne ikke tænke mig at have en pga hundens personlighed. Jeg vil ikke bare købe et dyr uden at finde ud af lidt om det

Anmeld

12. juni 2011

LinLin

michella80 skriver:

Nej men du er ikke den eneste der ødelægger dem. Jeg er da bare glad for at jeg bliver klar over de her ting så jeg ikke hovedkulds skaffede mig et dyr jeg ville synes var træls.

F.eks. så synes jeg også mops-hunde er SÅÅÅ søde, men jeg kunne ikke tænke mig at have en pga hundens personlighed. Jeg vil ikke bare købe et dyr uden at finde ud af lidt om det

Det er da også den helt rigtige indstilling

Anmeld

12. juni 2011

Barbamama

DAs mor skriver:

Synes det er helt vildt sjovt du bare kalder dem "svin"

Men jeg synes i øvrigt også laaaangt bedre om marsvin end kaniner! Kaniner er for store og "spræller" - marsvin er bare sådan nogle små tykke nogle med de hyggeligste lyde!

Det var lige nøjagtig det jeg faldt for i dag. Har selv haft kanin. Og det der lille marsvin sad bare helt stille hos mig og sagde lyde

Anmeld

12. juni 2011

LinLin

michella80 skriver:

Hvad er der med mops i øvrigt? (ikke fordi jeg tænker på at anskaffe mig een...)

Anmeld

12. juni 2011

baby012

DAs mor skriver:

Det må da også være forfærdeligt

Men har som sagt kun positive erfaringer med 2 x to søstre

det er også fantastisk når det kan lade sig gøre, og der er ikke noget mere sødt end når de ligger tæt op a hinanden i buret og hygger  

men ligeså sødt det kan være , ligeså forfærdeligt kan det ende. og syns ikke man skal tage chancen hvis man kan undgå det - 

Anmeld

12. juni 2011

Barbamama

DAs mor skriver:

Hvad er der med mops i øvrigt? (ikke fordi jeg tænker på at anskaffe mig een...)

De er meget omsorgs-krævende. Jeg gider ikke have en hund der vimser om mig HELE tiden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.