Bo i Aarhus !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Der bor mine svigerforældre Så kender den godt... Ja det var ikke meget .. 

nej men det er billigt i forhold til hvad en bolig i århus kan koste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Anonym trådstarter

lærkes_mor skriver:

Kan godt forstå at det er træls :-( ØV! Men synes du skal ringe derind og spørge.

Vi har aldrig boet i en bolig fra dem før, så det hjalp ikke os.

Vi bor (snart boede) i en lejlighed på 70 m2 i Århus C (sidegade til Mejlgade. Vi sku rigtig give 3600 om mdr. inkl vand og varme, men min kæreste fik jobbet som en slags vicevært og skulle sørge for at feje gaden og fjerne sne.... så vi gav 2600 om mdr...

Så man kan også være heldig at finde noget privat... kigge på nettet og sådan.

Men synes bare meget at det lyder som en fejl med jer og jeres placering.

Det lyder dog fantastisk Jeg har ledt efter private boliger.. Men kan ikke rigtigt finde noget .. Puhh det træls.. 

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

nej men det er billigt i forhold til hvad en bolig i århus kan koste

Ja det er det sørme Og et dejligt stille sted.. Men puh det bliver også tæt på svigermor  

Anmeld

12. juni 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Ja det er det sørme Og et dejligt stille sted.. Men puh det bliver også tæt på svigermor  

haha ja det kræver man kan med familien, vi bor jo så også tæt på mine forældre, så min kæreste ser ofte sine svigerforældre... men de kan gudskelov ret godt med hinanden

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

haha ja det kræver man kan med familien, vi bor jo så også tæt på mine forældre, så min kæreste ser ofte sine svigerforældre... men de kan gudskelov ret godt med hinanden

Vi kan skam også sammen Var bare ment for sjov.. Kan lige forestille mig at hun udvikler sig til et svigermonster 

Hun forkæler min kæreste rigtigt meget.. Og snakker til ham som om han er 10 år engang imellem.. Så kan da lige forestille mig at hun vil komme hele tiden.. Hvad gør man ikke for kærligheden til sin kæreste 

Anmeld

12. juni 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Vi kan skam også sammen Var bare ment for sjov.. Kan lige forestille mig at hun udvikler sig til et svigermonster 

Hun forkæler min kæreste rigtigt meget.. Og snakker til ham som om han er 10 år engang imellem.. Så kan da lige forestille mig at hun vil komme hele tiden.. Hvad gør man ikke for kærligheden til sin kæreste 

hahaha

der jeg bare siger godt det ikke er mig der skal bo tæt på mine svigerforældre, men det er så en anden snak

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

hahaha

der jeg bare siger godt det ikke er mig der skal bo tæt på mine svigerforældre, men det er så en anden snak

Hahha ja nemlg Men kan da være vi skal få noget med 3 ekstra værelser så hun kan flytte ind  

Anmeld

12. juni 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Hahha ja nemlg Men kan da være vi skal få noget med 3 ekstra værelser så hun kan flytte ind  

hehe altså ved der ligger mange fede lejeligheder i det her område, så er bare et spørgsmål om tålmodighed, held og hvor meget man vil give

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

hehe altså ved der ligger mange fede lejeligheder i det her område, så er bare et spørgsmål om tålmodighed, held og hvor meget man vil give

Ja tålmodighed er nok ikke en af mine største egenskaber 

Anmeld

12. juni 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Ja tålmodighed er nok ikke en af mine største egenskaber 

hehe

jeg vil klart råde jer til at skrive jer op til alle lejeligheder som lever op til et kriterie i kan leve med, og så bare vente

lejeligheden skal nok komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.