Bo i Aarhus !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

LinLin

Tina&Martin skriver:

Nu ved jeg ikke hvor meget I har at give i husleje, men vi lejer ved HDejendomme i Løgten, lige uden for århus. Det er et enderækkehus, med have og skur, og bilen kan holde lige foran døren.
Vi har 96kvm og giver 7000 i ren husleje. Det er to etager, med tre soveværelser, et bad og et toilet.

Dem har vi også været ude at kigge på Men vi skal have min en 5 værelses og der var stuen virkelig underlig...

TS: Ville også have foreslået HDejendomme da man kan bare kan springe på dem der er ledige

De har også i Harlev, der ligger et lille stykke vest for Aarhus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

det kan aldrig skade, men ved at det har enorm stor betydning at man er bolighavende i en afd der er med i århusbolig, min egen bror står enormt dårligt ( som nr 250 til en ungdomsbolig) fordi han ikke bor i en af deres afd

Nemlig de skriver også derinde en lange række ting som gør at man kommer foran i køen... Og en af dem er at man bor i en af deres boliger i forvejen og er jo knap så nemt når vi bor i Aalborg .. 

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

hehe synes da ellers det er en hyggelig by... jeg tog for nogen år siden odder grisen hver eneste dag i et år, fra århus til beder men nej lige det var ikke så dyrt.

men skulle jeg feks besøge min kæreste så kostede det mig 40 kr pr vej pr gang, og når det så nogen gange skete 5-6 gange på en måned, så løber det jo op men okay jeg havde så heller ingen indtægt på det tidspunkt, og hammel er ikke meget billigere at bo i end så mange andre boliger her i århus

men okay kæresten og jeg bor så også ret billigt nu ( 3900 om måneden, kun med el ved siden af ) og det er 10 min i bus fra centrum

Hvor bor i ? Det er sørme billigt

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Dem har vi også været ude at kigge på Men vi skal have min en 5 værelses og der var stuen virkelig underlig...

TS: Ville også have foreslået HDejendomme da man kan bare kan springe på dem der er ledige

De har også i Harlev, der ligger et lille stykke vest for Aarhus.

Har kigget på dem .. De er godt nok fine  

Anmeld

12. juni 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Hvor bor i ? Det er sørme billigt

vi bor i en lille flække der hedder åbyhøj, ca 4 km til centrum... men ja vi var også uhyr heldige, det er dog kun en lille treer på 64 kvm ( på pairet)

Anmeld

12. juni 2011

Sara.

Anonym skriver:

Det kan være vi bare skal være tålmodige og se.. Det er bare såå træls at vi er så langt nede.. 

Kan godt forstå at det er træls :-( ØV! Men synes du skal ringe derind og spørge.

Vi har aldrig boet i en bolig fra dem før, så det hjalp ikke os.

Vi bor (snart boede) i en lejlighed på 70 m2 i Århus C (sidegade til Mejlgade. Vi sku rigtig give 3600 om mdr. inkl vand og varme, men min kæreste fik jobbet som en slags vicevært og skulle sørge for at feje gaden og fjerne sne.... så vi gav 2600 om mdr...

Så man kan også være heldig at finde noget privat... kigge på nettet og sådan.

Men synes bare meget at det lyder som en fejl med jer og jeres placering.

Anmeld

12. juni 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg har slet ikke behov for at bo i byen.. Jeg vil gerne bo i de byer uden for Aarhus så man har plads til at gå udenfor  

Kan i så fald klart anbefale Malling! Elskede at bo der  

Anmeld

12. juni 2011

Sara.

Min veninde bor forresten i noget der hedder "Byagerparken" i Beder, syd for Århus... Hun siger det går rimelig hurtigt med at få tilbudt bolig der.

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

vi bor i en lille flække der hedder åbyhøj, ca 4 km til centrum... men ja vi var også uhyr heldige, det er dog kun en lille treer på 64 kvm ( på pairet)

Der bor mine svigerforældre Så kender den godt... Ja det var ikke meget .. 

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

lærkes_mor skriver:

Min veninde bor forresten i noget der hedder "Byagerparken" i Beder, syd for Århus... Hun siger det går rimelig hurtigt med at få tilbudt bolig der.

Tjekker den lige TAK 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.