Bo i Aarhus !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

hehe

jeg vil klart råde jer til at skrive jer op til alle lejeligheder som lever op til et kriterie i kan leve med, og så bare vente

lejeligheden skal nok komme

Håber jeg sørme Tak for dine fortrøstende ord.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Håber jeg sørme Tak for dine fortrøstende ord.. 

hehe var da så lidt, altid til tjeneste

men et sidste råd, undgå for guds skyld at søge i bispehaven, medmindre du gerne vil have stjålet dine ting

Anmeld

12. juni 2011

SHERO

umiddelbart er mit bedste råd at søge nogen lejligheder med kort venteliste for at komme ind i boligforeningen og søge et rækkehus derfra, tror det går hurtigere end at vente på et rækkehus til at starte med... Jeg bor i en stor 3 vær, i Århus syd, 10 min med bus fra centrum til 3800 + forbrug (110m2) og står på venteliste til rækkehuse i stavtrup. Fik den her lejlighed i løbet af 6-7 måneder, og står stadig nr 60+ til rækkehuse her 2 år senere... sprang en del pladser ned efter jeg flyttede... selvom det er træls at flytte så vil jeg hellere flytte en gang mere for så at bo det sted jeg allerhelst vil... :-)

Anmeld

12. juni 2011

2babygirls

DAs mor skriver:

Dem har vi også været ude at kigge på Men vi skal have min en 5 værelses og der var stuen virkelig underlig...

TS: Ville også have foreslået HDejendomme da man kan bare kan springe på dem der er ledige

De har også i Harlev, der ligger et lille stykke vest for Aarhus.

Jaaaarh !!! Vildt lækkert at skulle hænge tvet ved toilet døren... vi har en 4 vær. men man kan være heldig at få dem nede i bunden hvor der er 4 lejemål i et hus, der ved jeg så ikke lige hvordan stuen er.

Anmeld

12. juni 2011

LinLin

Tina&Martin skriver:

Jaaaarh !!! Vildt lækkert at skulle hænge tvet ved toilet døren... vi har en 4 vær. men man kan være heldig at få dem nede i bunden hvor der er 4 lejemål i et hus, der ved jeg så ikke lige hvordan stuen er.

4 lejemål i et hus? sådan lejligheds-agtigt eller hvordan?

Anmeld

12. juni 2011

LinLin

Tina&Martin skriver:

Det her? stor

Anmeld

12. juni 2011

2babygirls

DAs mor skriver:

Det her? stor

Ja, lige præcis... Var det det i var inde og se på ?

Anmeld

13. juni 2011

LinLin

Tina&Martin skriver:

Ja, lige præcis... Var det det i var inde og se på ?

Nej - vi var ikke indenfor... Kiggede bare på "området"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.