Bo i Aarhus !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Ja ikke...! Der er i lystrup, trige, løgten.... hvad jeg kender til..

Hvor lang tid tager det fra Løgten indtil Aarhus ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Hvor lang tid tager det fra Løgten indtil Aarhus ? 

I toget tror jeg en halv time.. Kan ikke helt huske det hehe.. Bil tror jeg også ca det samme grundet trafikken.

Anmeld

12. juni 2011

Sara.

Anonym skriver:

Den er min kæreste medlem af.. Har han været i 20 år.. Der står vi på vente liste som minimum nr 167 og den højeste er 4798 ... !!!

Dem man kan få hurtigt er 1 værelses .. Og kan vi ikke rigtigt bruge.. Desværre.. ØVØVØV 

Min mand var medlem siden 2005. Vi har lige fået en rigtig god 4 værelses lejlighed i Solbjerg gennem dem........ Så det kommer an på hvor ved Århus man vil bo.

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

lærkes_mor skriver:

Min mand var medlem siden 2005. Vi har lige fået en rigtig god 4 værelses lejlighed i Solbjerg gennem dem........ Så det kommer an på hvor ved Århus man vil bo.

Hvor har i fået en henne? vi er slet ikke kræsne... Men står bare som million på den venteliste.. Og vi kan ikke vente så længe 

Anmeld

12. juni 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Den er min kæreste medlem af.. Har han været i 20 år.. Der står vi på vente liste som minimum nr 167 og den højeste er 4798 ... !!!

Dem man kan få hurtigt er 1 værelses .. Og kan vi ikke rigtigt bruge.. Desværre.. ØVØVØV 

Jeg synes i skal kontakte boligforeningen og høre, om der ikke er en fejl i så fald Min kæreste har været medlem i 20 år ligesom jer, og vi stod mellem 2-30 på ventelisterne nu her da vi søgte Og vi søgte nærmest alt. Vi har lige fået en lejlighed som nr. 19, så nr. 167 lyder helt vildt! tag lige og ring dem op

De har lige lavet systemet med anciennitet om, og lige da vi loggede ind stod vi vildt langt nede. Men vi ringede ind, og det avr en fejl, som de straks rettede  

Anmeld

12. juni 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Hvor har i fået en henne? vi er slet ikke kræsne... Men står bare som million på den venteliste.. Og vi kan ikke vente så længe 

hmm mærkeligt for min kæreste og jeg har da næsten lige fået en tre værelses og han havde kun et års "status" som bolighavende, hvorimod jeg har knap 20 års ancinitet... men har han husket at betale kontigentet hvert år?

ellers skriv jer op og så bare vent, er slet ikke sikkert at det behøver tage så lang tid

Anmeld

12. juni 2011

jydeinden

Frøken J. skriver:

Jeg synes i skal kontakte boligforeningen og høre, om der ikke er en fejl i så fald Min kæreste har været medlem i 20 år ligesom jer, og vi stod mellem 2-30 på ventelisterne nu her da vi søgte Og vi søgte nærmest alt. Vi har lige fået en lejlighed som nr. 19, så nr. 167 lyder helt vildt! tag lige og ring dem op

De har lige lavet systemet med anciennitet om, og lige da vi loggede ind stod vi vildt langt nede. Men vi ringede ind, og det avr en fejl, som de straks rettede  

det behøver ikke være en fejl, kommer meget an på hvad man søger og hvor man søger det henne, mange af boligerne er meget atraktive og svære at få fat i

Anmeld

12. juni 2011

Frøken J.

jydeinden skriver:

det behøver ikke være en fejl, kommer meget an på hvad man søger og hvor man søger det henne, mange af boligerne er meget atraktive og svære at få fat i

Så tror jeg man søger meget begrænset i hvert fald, for vi har vitterligt nærmest søgt alt 3-4 værelses i Århus og omegn pånær Århus V, og vi har slet ikke været helt nede i de tal Og SLET ikke over 1000

Anmeld

12. juni 2011

jydeinden

Frøken J. skriver:

Så tror jeg man søger meget begrænset i hvert fald, for vi har vitterligt nærmest søgt alt 3-4 værelses i Århus og omegn pånær Århus V, og vi har slet ikke været helt nede i de tal Og SLET ikke over 1000

min kæreste og jeg søgte i sin tid ALLE trere der var på århusbolig ( før det blev lagt sammen med flere afd. ) og en af dem var vi nr 850 til, før han havde opnået at være bolighavende, for så røg han over i en anden "pulje"

Anmeld

12. juni 2011

Frøken J.

jydeinden skriver:

min kæreste og jeg søgte i sin tid ALLE trere der var på århusbolig ( før det blev lagt sammen med flere afd. ) og en af dem var vi nr 850 til, før han havde opnået at være bolighavende, for så røg han over i en anden "pulje"

Det kan jeg slet ikke forstå, det lyder ret underligt

Men under alle omstændigheder kan det jo ikke skade noget at ringe ind. Netop fordi de begik fejl med rigtig mange, da de slog boligforeningerne sammen. Den samme fejl skete for både min svigerinde og svoger  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.