Bo i Aarhus !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.847 visninger
57 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej alle..

Kæresten bliver færdig med sin kandidat her til sommer.. og så er jeg færdig på HG til januar.. 

Vi bor i Aalborg nu, men han kommer fra Aarhus af og vil gerne tilbage dertil..

Vi snakker om andelsbolig, rækkehus, og om at leje noget.. Vi vil have noget der er større end 3 værelser og med altan eller have da vi ikke gider flytte igen om 1-2  år når vi skal have en baby..

Nogen der kender nogle boligforeninger, ejendomsmælgere eller private der udlejer hus i Aahus og omegn ? Det gør ikke noget det er uden for Aarhus .. Jeg kan godt lide man ikke kigger ind i naboens vinduer

Tak for hjælp... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Hej alle..

Kæresten bliver færdig med sin kandidat her til sommer.. og så er jeg færdig på HG til januar.. 

Vi bor i Aalborg nu, men han kommer fra Aarhus af og vil gerne tilbage dertil..

Vi snakker om andelsbolig, rækkehus, og om at leje noget.. Vi vil have noget der er større end 3 værelser og med altan eller have da vi ikke gider flytte igen om 1-2  år når vi skal have en baby..

Nogen der kender nogle boligforeninger, ejendomsmælgere eller private der udlejer hus i Aahus og omegn ? Det gør ikke noget det er uden for Aarhus .. Jeg kan godt lide man ikke kigger ind i naboens vinduer

Tak for hjælp... 

Nu ved jeg ikke hvor meget I har at give i husleje, men vi lejer ved HDejendomme i Løgten, lige uden for århus. Det er et enderækkehus, med have og skur, og bilen kan holde lige foran døren.
Vi har 96kvm og giver 7000 i ren husleje. Det er to etager, med tre soveværelser, et bad og et toilet.

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Nu ved jeg ikke hvor meget I har at give i husleje, men vi lejer ved HDejendomme i Løgten, lige uden for århus. Det er et enderækkehus, med have og skur, og bilen kan holde lige foran døren.
Vi har 96kvm og giver 7000 i ren husleje. Det er to etager, med tre soveværelser, et bad og et toilet.

Det lyder faktisk rigtigt fint. Er lige sådan noget jeg drømmer om Orker ikke mere lejlighed med 50 trapper og minus have 

Anmeld

12. juni 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Det lyder faktisk rigtigt fint. Er lige sådan noget jeg drømmer om Orker ikke mere lejlighed med 50 trapper og minus have 

Nej sådan havde vi det også... FLyttede da jeg var i uge 32, så var noget i panik, for vi SKULLE altså flytte inden jeg fødte. Og de her huse er ret lette at komme til.. Folk flytter meget.. tror det er en lande station for dem der køber et hus/bygger

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Nej sådan havde vi det også... FLyttede da jeg var i uge 32, så var noget i panik, for vi SKULLE altså flytte inden jeg fødte. Og de her huse er ret lette at komme til.. Folk flytter meget.. tror det er en lande station for dem der køber et hus/bygger

Hvordan får man fat i rækkehusene ? Ved du det ?

Anmeld

12. juni 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Hvordan får man fat i rækkehusene ? Ved du det ?

http://hdejendomme.dk/search/form

Herinde, finder du alle dem der er ledige... Får jævnlig en mail om nogle der er ledige, og så kontakter du dem bare. Det er først til mølle princip.

Anmeld

12. juni 2011

Sara.

Så er der boligforeningen aarhusbolig.dk (eller det er ikke en boligforening, men flere små der er samlet sammen).

Men afhængig af hvor i vil bo kan der godt gå flere år....

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

http://hdejendomme.dk/search/form

Herinde, finder du alle dem der er ledige... Får jævnlig en mail om nogle der er ledige, og så kontakter du dem bare. Det er først til mølle princip.

Det var da dejlig nemt Tusind tak  

Anmeld

12. juni 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Det var da dejlig nemt Tusind tak  

Ja ikke...! Der er i lystrup, trige, løgten.... hvad jeg kender til..

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

lærkes_mor skriver:

Så er der boligforeningen aarhusbolig.dk (eller det er ikke en boligforening, men flere små der er samlet sammen).

Men afhængig af hvor i vil bo kan der godt gå flere år....

Den er min kæreste medlem af.. Har han været i 20 år.. Der står vi på vente liste som minimum nr 167 og den højeste er 4798 ... !!!

Dem man kan få hurtigt er 1 værelses .. Og kan vi ikke rigtigt bruge.. Desværre.. ØVØVØV 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.