Kan ikke klare mere ! D':

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

baby012

Mor-Julie skriver:

Ja så er det os surt! Håber din kæreste/ekskæreste.. for mandet sig op, og tager sig sammen!

Stort knus

det håber jeg også :') 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

aya-zia

gravid20 skriver:

ved det godt .. det er bare en fantastisk mulighed at tage den uddannelse, og den har som sagt ikke været billig. og hvis jeg skulle flytte nu, skulle det være hjem til mine forældre i jylland. og er bare også glad for endelig at bo i københavn  

-men ja, jeg ved slet ikke hvad der kommer til at ske endnu.. 

ja jeg kender godt det med at en uddannelse koster og man bare gerne vil gennemføre det... men vil bare sige... man akn ALTID flytte tilbage med tiden...

Anmeld

12. juni 2011

baby012

aya-zia skriver:

ja jeg kender godt det med at en uddannelse koster og man bare gerne vil gennemføre det... men vil bare sige... man akn ALTID flytte tilbage med tiden...

jeg overvejer det også. men det er bare sådan et nederlag hvis jeg dropper den  

Anmeld

12. juni 2011

aya-zia

gravid20 skriver:

jeg overvejer det også. men det er bare sådan et nederlag hvis jeg dropper den  

ja jeg ved det... men er det ik bedre end at du er vild ked af det når dit barn bliver født... og først derefter skal finde et sted og bo og indrette... for det er altså en af de sidste ting man kan overskue når man lige har født

Anmeld

12. juni 2011

baby012

aya-zia skriver:

ja jeg ved det... men er det ik bedre end at du er vild ked af det når dit barn bliver født... og først derefter skal finde et sted og bo og indrette... for det er altså en af de sidste ting man kan overskue når man lige har født

tror slet ikke det er muligt at være ked af noget når min bette baby kommer ud til mig <3 det er heldigvis ikke mig der ender med at være alene,.

jeg har heldigvis en meget dejlig familie som sikkert gerne ville hjælpe hvis det blev et problem med indretning og sådan. men håber lidt at kommunen vil hjælpe mig når jeg får solgt den her.. 

Anmeld

12. juni 2011

aya-zia

gravid20 skriver:

tror slet ikke det er muligt at være ked af noget når min bette baby kommer ud til mig <3 det er heldigvis ikke mig der ender med at være alene,.

jeg har heldigvis en meget dejlig familie som sikkert gerne ville hjælpe hvis det blev et problem med indretning og sådan. men håber lidt at kommunen vil hjælpe mig når jeg får solgt den her.. 

hehe okay... men det er svært og være ked når man har født... men det kan lade sig gøre hehe

men håber virkelig det hele kommer til og kå for dig...

men husk det er ik dig som mister ham... det er ham der mister dig

Anmeld

12. juni 2011

sandorff

gravid20 skriver:

kæresten forlod mig for to uger siden, vi har boet sammen i et år, og kendt hianden i 6 år. 

jeg fandt for 2 måneder siden ud af at jeg var gravid. han vil så ikke have noget med mig eller barnet at gøre. så det må jeg klare selv.. MEN.... 

siden har han opført sig som en kæreste for mig, han kysser mig, han siger han elsker mig rigtig meget, og er i det hele taget ikke ændret  

lige med undtagelse af at han er begyndt at drikke MEGET ! han er droppet ud af uni og passer ikke sit arbejde.. han bor til tider i en vens lejlighed og så høre jeg ikke fra ham i flere dage.. og kan slet ikke komme i kontakt med ham . han går rigtig meget i byen, og har MEGET travlt med at ses med andre piger hele tiden, hvilket såre mig rigtig meget når han kommer hjem fra en bytur, stinker af kvinde parfume og siger han elsker mig.. kan ikke styre det her, kan slet ikke slippe ham, uanset hvor meget jeg prøver at rive mig løs, får han mig ALTID til at falde i igen Jeg vil bare gerne videre med mit liv, men kan ikke ! har stadig en masse føelser for ham, og han er trods alt far til mit kommende barn. 

nogen der har prøvet noget lignende ? nogen der kan give mig nogen gode råd om at komme videre ?

ved slet ikke hvad jeg skal gøre.. det er tortur af mig selv det her. men ved bare ikke hvad fa***n jeg skal gøre ved det  

Hjælp!.....

lyder det ikke som om han er blevet godt og grundigt skræmt af det ansvar der kommer med et barn og han nu reagere, voldsomt dumt, men reagere. du siger han behandler dig som en kæreste, så han holder måske tydeligvis stadig meget af dig.

kan godt fprstå du bliver frygtligt ked af han lugter af parfume når han kommer og vil kramme dig og siger han elsker dig -  det gør han sikkert, han er nok bare pisse bange for at få det barn.  ikke for at tale hans sag, men giver dig bare en mulig grund til han opføre sig som han gør. det er jo ikke sjovt for dig at han pludselig opføre sig som en komplet idiot

Anmeld

12. juni 2011

baby012

hehe okay... men det er svært og være ked når man har født... men det kan lade sig gøre hehe

men håber virkelig det hele kommer til og kå for dig...

men husk det er ik dig som mister ham... det er ham der mister dig

Tak skal du have 

prøver også bare at se positivt på det, men syns godt nok at det er svært .. 

Anmeld

12. juni 2011

Vidunderligeunger

ikke undvære ham?? Bange for at miste HAM?? uddannelse osv... nu skal DU være den voksne og komme væk i en fart. Du er havnet i en situation, som ikke gavner hverken dig eller dit ufødte barn og jeg synes du skylder denne, at alt det der er muligt at få styr på er det.. Du må simpelthen sige til ham, at han kan rende og hoppe... Han skal da SLET IKKE ha sådan en dejlig pige som dig, når han opfører sig på den måde. Reaktion på det store ansvar eller ej han skal altså bare ud!!! og det kan kun gå for langsomt. når baby kommer til verden vil du takke dig selv så mange gange...

Anmeld

12. juni 2011

Levi&LilysMor

Kan ikke sige så meget andet end at du bare skal sige at det er slut nu. Ellers må du vente til du bliver rigtig hidsig over ham for så er det ikke så svært, prøvede det engang med en anden , og han kan sku bare rende og hoppe nu, i starten var jeg nemlig også som dig nu, men sådan er det ikke mere og har også en anden kæreste nu , men det er nu ikke det som har gjort det for det var noget tid før jeg begyndte med min nuværende somn jeg også datede førhend og som var en rigtig drengerøv, man kan ski se forskel fra han var 21 til nu hvor han er 26 ...

Håber hvert fald du finder ud af det og siger stop hvis det bliver for meget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.