Kan ikke klare mere ! D':

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

baby012

SSL skriver:

Jeg synes ikke du skal være offer for ham, han lyder bare alt for umoden og tarvelig, til at fortjene det!! Jeg håber det bedste for dig! Og håber banken har en god løsning til Jer, jeg synes ikke du er tjent med sådan en (eks)kæreste..

Alt held og lykke til dig

Tak skal du have 

håber også de kan hjælpe mig.. ellers ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

baby012

jydeinden skriver:

at du mister ham? nej nej du tænker forkert det er HAM der mister dig.

men det lyder fornuftigt med at kontakte banken, for det eneste din tidligere kæreste da vist gør er at tænke på sig selv og sine behov, han udnytter dig, og du lader ham gøre det, lad ham ikke det, for du er uden tvivl mere værd end at blive udnyttet.

ved et godt, det bare rigtig svært efter så mange år sammen .. og man troede virkelig man kendte ham.. men det gjorde jeg åbenbart ikke. havde aldrig troet om ham at han ville efterlade endnu et barn uden en far  

Anmeld

12. juni 2011

baby012

Stefanie8 skriver:

Jeg vil starte med at sige, at jeg føler med dig - jeg synes det lyder som en rigtig svær en og jeg tror altså bestemt ikke det vil skade dig at søge noget prof hjælp på det her område, en du kan snakke med, som kan give dig nogle gode råd og som har 100 % tavshedspligt, kan styrke din selvværdsfølelse og hjælpe dig til at komme videre, for det er jo på ingen måde acceptabelt at blive behandlet sådan... Det må du slet ikke udsætte dig selv for når du er gravid. 

tja, glæder mig til at få en jordmor som jeg kan snakke lidt med situationen om, og en socialrådgiver når jeg når så langt.. det kan bare ikke passe at der slet ikke er andre muligheder end at jeg dropper uddannelsen og smutter til jylland :/

Anmeld

12. juni 2011

aya-zia

gravid20 skriver:

ingen af os har råd til at sidde i den alene før, men det har han på det tidspunkt, og det ville tage meget længere tid at sælge den ..  

øhm hvordan kan han ha råd til og sidde i jeres hjem alene hvis han ik passer sit arbejde så ender han jo med at blive fyret???

Anmeld

12. juni 2011

Guldet

Det du læser, er det os i Jylland? for måske du kan blive overflyttet så..

Anmeld

12. juni 2011

baby012

aya-zia skriver:

øhm hvordan kan han ha råd til og sidde i jeres hjem alene hvis han ik passer sit arbejde så ender han jo med at blive fyret???

Han bliver ikke fyret, det er jeg overbevist om.. 

chefen kender til hans situation, og har givet ham en MEGET lang snor.. 

han tjener lige omkring 40.000 om måneden, så han kan fint sidde i den alene.. banken vil bare ikke lade ham købe mig ud endnu, ikke før han har været i tyskland hvor han kommer til at tjene lidt mere, til kun 8% i skat. han har også sit eget firma ved siden a, som han har mange penge i . jeg er derimod kun på su, så kan på ingen måde sidde i den alene ..

Anmeld

12. juni 2011

baby012

Mor-Julie skriver:

Det du læser, er det os i Jylland? for måske du kan blive overflyttet så..

Det er det ikke nej, det er en af grundene til at jeg er flyttet det tager kun et år, og har betalt ret meget for at tage den . så ville være rigtig ked af at skulle droppe ud.. 

Anmeld

12. juni 2011

aya-zia

gravid20 skriver:

Han bliver ikke fyret, det er jeg overbevist om.. 

chefen kender til hans situation, og har givet ham en MEGET lang snor.. 

han tjener lige omkring 40.000 om måneden, så han kan fint sidde i den alene.. banken vil bare ikke lade ham købe mig ud endnu, ikke før han har været i tyskland hvor han kommer til at tjene lidt mere, til kun 8% i skat. han har også sit eget firma ved siden a, som han har mange penge i . jeg er derimod kun på su, så kan på ingen måde sidde i den alene ..

nåååååååå okay ja så kan jeg godt se det...

altså jeg ved godt det er noget rigtig LORT... men jeg tror altså jeg havde droppet den uddannelse og så havde flyttet med det samme... imens han ik er der så han ik ser du smutter...

for når han så opdager det kan det være det faktisk går op for ham hvad han har mistet...

jeg mener personligt ik at når man vælger et barn, så er uddannelsen lige så vigtig... den kan man ta sener... jeg syntes du skulle ta benene på nakken og komme væk... for DIN skyl og for dit BARNS skyld

Anmeld

12. juni 2011

Guldet

gravid20 skriver:

Det er det ikke nej, det er en af grundene til at jeg er flyttet det tager kun et år, og har betalt ret meget for at tage den . så ville være rigtig ked af at skulle droppe ud.. 

Ja så er det os surt! Håber din kæreste/ekskæreste.. for mandet sig op, og tager sig sammen!

Stort knus

Anmeld

12. juni 2011

baby012

aya-zia skriver:

nåååååååå okay ja så kan jeg godt se det...

altså jeg ved godt det er noget rigtig LORT... men jeg tror altså jeg havde droppet den uddannelse og så havde flyttet med det samme... imens han ik er der så han ik ser du smutter...

for når han så opdager det kan det være det faktisk går op for ham hvad han har mistet...

jeg mener personligt ik at når man vælger et barn, så er uddannelsen lige så vigtig... den kan man ta sener... jeg syntes du skulle ta benene på nakken og komme væk... for DIN skyl og for dit BARNS skyld

ved det godt .. det er bare en fantastisk mulighed at tage den uddannelse, og den har som sagt ikke været billig. og hvis jeg skulle flytte nu, skulle det være hjem til mine forældre i jylland. og er bare også glad for endelig at bo i københavn  

-men ja, jeg ved slet ikke hvad der kommer til at ske endnu.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.