Kan ikke klare mere ! D':

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.105 visninger
68 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

baby012

kæresten forlod mig for to uger siden, vi har boet sammen i et år, og kendt hianden i 6 år. 

jeg fandt for 2 måneder siden ud af at jeg var gravid. han vil så ikke have noget med mig eller barnet at gøre. så det må jeg klare selv.. MEN.... 

siden har han opført sig som en kæreste for mig, han kysser mig, han siger han elsker mig rigtig meget, og er i det hele taget ikke ændret  

lige med undtagelse af at han er begyndt at drikke MEGET ! han er droppet ud af uni og passer ikke sit arbejde.. han bor til tider i en vens lejlighed og så høre jeg ikke fra ham i flere dage.. og kan slet ikke komme i kontakt med ham . han går rigtig meget i byen, og har MEGET travlt med at ses med andre piger hele tiden, hvilket såre mig rigtig meget når han kommer hjem fra en bytur, stinker af kvinde parfume og siger han elsker mig.. kan ikke styre det her, kan slet ikke slippe ham, uanset hvor meget jeg prøver at rive mig løs, får han mig ALTID til at falde i igen Jeg vil bare gerne videre med mit liv, men kan ikke ! har stadig en masse føelser for ham, og han er trods alt far til mit kommende barn. 

nogen der har prøvet noget lignende ? nogen der kan give mig nogen gode råd om at komme videre ?

ved slet ikke hvad jeg skal gøre.. det er tortur af mig selv det her. men ved bare ikke hvad fa***n jeg skal gøre ved det  

Hjælp!.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

B&J

jeg vil give dig en kæmpe tøse krammer

også vil jeg få ham ud med det samme, når tiden er har du ikke tid til at være mor for to og slet ikke en der ikke kan tage et ansvar bliver væg og drikker dropper ud osv det går ikke med et barn så kan du lige så godt bo for dig selv som jeg tror er en super ide for dig

Anmeld

11. juni 2011

baby012

B&J skriver:

jeg vil give dig en kæmpe tøse krammer

også vil jeg få ham ud med det samme, når tiden er har du ikke tid til at være mor for to og slet ikke en der ikke kan tage et ansvar bliver væg og drikker dropper ud osv det går ikke med et barn så kan du lige så godt bo for dig selv som jeg tror er en super ide for dig

Tak

Jamen han vil jo ikke have noget med mig eller barnet at gøre når barnet så er født.. 

kan ikke smide ham ud da vi bor i en andel sammen, og begge står som ejer. jeg flytter når barnet kommer, og så køber han mig ud, det er desværre ikke muligt før .. så skal bo her til januar. 

kærlighed er en bitch.. !  

Anmeld

11. juni 2011

millesofie

gravid20 skriver:

Tak

Jamen han vil jo ikke have noget med mig eller barnet at gøre når barnet så er født.. 

kan ikke smide ham ud da vi bor i en andel sammen, og begge står som ejer. jeg flytter når barnet kommer, og så køber han mig ud, det er desværre ikke muligt før .. så skal bo her til januar. 

hvorfor er det ikke muligt før januar  er du skrevet op til noget andet? du skal jo også have mulighed for at komme på plads i det nye før bebs kommer.

jeg tror desværre ikke du kan komme videre før du er flyttet væk fra ham

Anmeld

11. juni 2011

baby012

Fisenberg skriver:

hvorfor er det ikke muligt før januar  er du skrevet op til noget andet? du skal jo også have mulighed for at komme på plads i det nye før bebs kommer.

jeg tror desværre ikke du kan komme videre før du er flyttet væk fra ham

ingen af os har råd til at sidde i den alene før, men det har han på det tidspunkt, og det ville tage meget længere tid at sælge den ..  

Anmeld

11. juni 2011

B&J

gravid20 skriver:

Tak

kan du ikke flytte hjem eller hos noget familie venner også spare lidt sammen til noget

Anmeld

11. juni 2011

millesofie

gravid20 skriver:

ingen af os har råd til at sidde i den alene før, men det har han på det tidspunkt, og det ville tage meget længere tid at sælge den ..  

har i ikke hver i sær nogle venner som i kan bo lidt hos?? så kan i være alene hjemme så tit som muligt, for det er jo ikke holdbart

eller måske du kunne finde nogen der ville leje din del af boligen, så kunne du bo et andet sted til han fandt pengene til at købe dig ud

Anmeld

11. juni 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Du skal væk fra ham i en fart - det MÅ kunne lade sig gøre. Det skal det! Det er ren tortur for dig at bo med ham, og du kommer ikke videre, før du har ham på fysisk afstand.

Han opfører sig egoistisk, og han slipper afsted med det, fordi du lader ham gøre det - og jeg kan godt forstå, du ikke kan andet. Men for barnets skyld er du nødt til at fjerne dig fra ham nu - hvis du udskyder det til januar, vil du gå i krise der over at "miste" ham endegyldigt, og det bliver en rigtig dårlig start på livet for dit barn. Bed nogen om hjælp og kom væk. Det er VIGTIGT, og så må økonomi m.v. komme i anden række.

Kan I ikke finde en at tale med, som kan rådgive jer? En, der også kan få din eks til at se, hvor uholdbar, situationen er?

Anmeld

11. juni 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

I øvrigt er jeg ikke enig med dig i, at han er far til dit kommende barn. Den titel har han selv fravalgt sig.

Anmeld

11. juni 2011

SSL

Jeg vil råde dig til at komme væk fra ham i en fart!! Groft sagt, så vælger du det skal være sådan når du bliver der.. Han kan aldrig forlange af dig at du ska blive boende, og så må I gå i banken og finde ud af hvem der kan købe hvem ud, og så må du derefter skynde dig at finde noget andet, inden du føder, for det vil ikke være holdbart for din baby eller dig, din ny baby er slet ikke tjent med så stresset og trist en start på livet, hvis mor oven i købet ska være ked af det..

Du skal ikke lade ham være sådan, du skal lukke for det varme vand, du skal meddele ham at nu skal han gå i banken og søge lån til at købe dig ud, hvis ikke - skal lejligheden bare sælges.. For din skyld, synes jeg ikke der kan være andre læsninger på det problem.. Al held og lykke med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.