gravid20 skriver:
kæresten forlod mig for to uger siden, vi har boet sammen i et år, og kendt hianden i 6 år.
jeg fandt for 2 måneder siden ud af at jeg var gravid. han vil så ikke have noget med mig eller barnet at gøre. så det må jeg klare selv.. MEN....
siden har han opført sig som en kæreste for mig, han kysser mig, han siger han elsker mig rigtig meget, og er i det hele taget ikke ændret
lige med undtagelse af at han er begyndt at drikke MEGET ! han er droppet ud af uni og passer ikke sit arbejde.. han bor til tider i en vens lejlighed og så høre jeg ikke fra ham i flere dage.. og kan slet ikke komme i kontakt med ham . han går rigtig meget i byen, og har MEGET travlt med at ses med andre piger hele tiden, hvilket såre mig rigtig meget når han kommer hjem fra en bytur, stinker af kvinde parfume og siger han elsker mig.. kan ikke styre det her, kan slet ikke slippe ham, uanset hvor meget jeg prøver at rive mig løs, får han mig ALTID til at falde i igen
Jeg vil bare gerne videre med mit liv, men kan ikke ! har stadig en masse føelser for ham, og han er trods alt far til mit kommende barn.
nogen der har prøvet noget lignende ? nogen der kan give mig nogen gode råd om at komme videre ?
ved slet ikke hvad jeg skal gøre.. det er tortur af mig selv det her. men ved bare ikke hvad fa***n jeg skal gøre ved det
Hjælp!.....
din stakkel.
men som mange andre skriver, er du nød til at komme videre. Du skal tænke på hvad du vil byde dit barn i fremtiden. Du må bede ham om at, flytte et andet sted hen, indtil i kan få afviklet tingene, eller også skal i sætte jeres andel til salg, så i kan komme videre. Hvis ikke det er muligt noget af det, så flyt hjem til dine forældre i en periode, så du får ro omkring dig, så du kan komme ovenpå.
tyder på at han er ude i en krise, hvor han ikke ved hvad han vil.
men det midste han kan gøre, er at være dig tro mens i er under sammen tag.
Jeg har hæft en kæreste, der var på samme måde, her var der bare ikke noget barn involveret. Jeg valgte at hævne mig til sidst, da jeg ikke kunne klare det længere, og gik ud og bollede uden om. Hold da op, hvor blev han gal, men han kunne ikke se, at det han selv gjorte var forkert.
knus