Kan ikke klare mere ! D':

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

baby012

Mulleunge skriver:

Hm ja, det virker lidt hektisk det hele .. men altså enkeltfag/HF kan du sagtens tage et andet sted, det fungere jo ihvertfald ikke som det ser ud lige nu for dig det må ikk være sjovt .. 

Det er ikke en alm. HF det svaare bare til det det er lidt højere fag man har, og så tages de på et år istedet for to.. det kommer mig så til at tage to år da jeg skal på barsel midt i det.. men det er bedre end de 3 år det ellers ville tage med alm. HF. + den her uddannelse giver en garenteret plads på semi. lige efter .. det tager så 4 år  

Nej det gør det bestemt ikke.. men må bare finde ud af det på den ene eller anden måde.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Mauser.

gravid20 skriver:

Det er ikke en alm. HF det svaare bare til det det er lidt højere fag man har, og så tages de på et år istedet for to.. det kommer mig så til at tage to år da jeg skal på barsel midt i det.. men det er bedre end de 3 år det ellers ville tage med alm. HF. + den her uddannelse giver en garenteret plads på semi. lige efter .. det tager så 4 år  

Nej det gør det bestemt ikke.. men må bare finde ud af det på den ene eller anden måde.. 

Jeg tror bare at det handler om at komme ud af vagten, for det gør det ikke nemmere at blive i det længere tid .. 

- Du håber måske på at han vil nå at ændre sig inden graviditeten er omme eller hvordan føler du ? 

Anmeld

16. juni 2011

baby012

Mulleunge skriver:

Jeg tror bare at det handler om at komme ud af vagten, for det gør det ikke nemmere at blive i det længere tid .. 

- Du håber måske på at han vil nå at ændre sig inden graviditeten er omme eller hvordan føler du ? 

Jeg har termin d 3/1 håber den holder. 

regner med at banken finder ud af noget om 14 dages tid.. derefter må jeg jo så begynde at få taget noget kontakt til kommunen og høre om de ikke kan hjælpe på den ene eller anden måde .. 

Anmeld

16. juni 2011

inpe

gravid20 skriver:

kæresten forlod mig for to uger siden, vi har boet sammen i et år, og kendt hianden i 6 år. 

jeg fandt for 2 måneder siden ud af at jeg var gravid. han vil så ikke have noget med mig eller barnet at gøre. så det må jeg klare selv.. MEN.... 

siden har han opført sig som en kæreste for mig, han kysser mig, han siger han elsker mig rigtig meget, og er i det hele taget ikke ændret  

lige med undtagelse af at han er begyndt at drikke MEGET ! han er droppet ud af uni og passer ikke sit arbejde.. han bor til tider i en vens lejlighed og så høre jeg ikke fra ham i flere dage.. og kan slet ikke komme i kontakt med ham . han går rigtig meget i byen, og har MEGET travlt med at ses med andre piger hele tiden, hvilket såre mig rigtig meget når han kommer hjem fra en bytur, stinker af kvinde parfume og siger han elsker mig.. kan ikke styre det her, kan slet ikke slippe ham, uanset hvor meget jeg prøver at rive mig løs, får han mig ALTID til at falde i igen Jeg vil bare gerne videre med mit liv, men kan ikke ! har stadig en masse føelser for ham, og han er trods alt far til mit kommende barn. 

nogen der har prøvet noget lignende ? nogen der kan give mig nogen gode råd om at komme videre ?

ved slet ikke hvad jeg skal gøre.. det er tortur af mig selv det her. men ved bare ikke hvad fa***n jeg skal gøre ved det  

Hjælp!.....

din stakkel.

men som mange andre skriver, er du nød til at komme videre. Du skal tænke på hvad du vil byde dit barn i fremtiden. Du må bede ham om at, flytte et andet sted hen, indtil i kan få afviklet tingene, eller også skal i sætte jeres andel til salg, så i kan komme videre.  Hvis ikke det er muligt noget af det, så flyt hjem til dine forældre i en periode, så du får ro omkring dig, så du kan komme ovenpå.

tyder på at han er ude i en krise, hvor han ikke ved hvad han vil.

men det midste han kan gøre, er at være dig tro mens i er under sammen tag.

Jeg har hæft en kæreste, der var på samme måde, her var der bare ikke noget barn involveret. Jeg valgte at hævne mig til sidst, da jeg ikke kunne klare det længere, og gik ud og bollede uden om. Hold da op, hvor blev han gal, men han kunne ikke se, at det han selv gjorte var forkert.

knus

Anmeld

16. juni 2011

baby012

inpe skriver:

din stakkel.

men som mange andre skriver, er du nød til at komme videre. Du skal tænke på hvad du vil byde dit barn i fremtiden. Du må bede ham om at, flytte et andet sted hen, indtil i kan få afviklet tingene, eller også skal i sætte jeres andel til salg, så i kan komme videre.  Hvis ikke det er muligt noget af det, så flyt hjem til dine forældre i en periode, så du får ro omkring dig, så du kan komme ovenpå.

tyder på at han er ude i en krise, hvor han ikke ved hvad han vil.

men det midste han kan gøre, er at være dig tro mens i er under sammen tag.

Jeg har hæft en kæreste, der var på samme måde, her var der bare ikke noget barn involveret. Jeg valgte at hævne mig til sidst, da jeg ikke kunne klare det længere, og gik ud og bollede uden om. Hold da op, hvor blev han gal, men han kunne ikke se, at det han selv gjorte var forkert.

knus

tja, kunne være man bare skulle gå ud og være sammen med en anden så han kan se hvordan det er , for tror da nok lige han ville blive gal, det er han bare jeg ses med mine venner. eller skriver med dem..

ja han har slet ikke begreb om hvad han vil, og det irretere mig grænseløst at han ikke bare kan bestemme sig.. 

Anmeld

16. juni 2011

inpe

gravid20 skriver:

tja, kunne være man bare skulle gå ud og være sammen med en anden så han kan se hvordan det er , for tror da nok lige han ville blive gal, det er han bare jeg ses med mine venner. eller skriver med dem..

ja han har slet ikke begreb om hvad han vil, og det irretere mig grænseløst at han ikke bare kan bestemme sig.. 

du må være hård, og sige til ham, at enten er det dig og barnet han vil have, eller også er det ud. Han skal ikke have andre muligheder, at vælge i mellem.

inpe

Anmeld

16. juni 2011

baby012

inpe skriver:

du må være hård, og sige til ham, at enten er det dig og barnet han vil have, eller også er det ud. Han skal ikke have andre muligheder, at vælge i mellem.

inpe

kan ikke smide ham ud da han ejer halvdelen af andelen

Anmeld

16. juni 2011

inpe

jo du kan, når han opføre sådan, kan du. Stolen for døren, måske kan det få ham til at vågne op, når han ikke kan komme og gå som han vil.

Anmeld

16. juni 2011

jydeinden

gravid20 skriver:

du kan da tage mange af fagene på vuc?? skulle undre mig meget hvis ikke de tilbyder det samme som hf, uanset hvilken en det er. jeg var i hvertfald ikke blevet boende med den mand uanset hvor meget det så ville koste mig økonomisk, og uanset hvor meget jeg så skulle tage om, for det kan umuligt være sundt for hverken dig eller dit barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.