Kan ikke klare mere ! D':

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

baby012

B&J skriver:

kan du ikke flytte hjem eller hos noget familie venner også spare lidt sammen til noget

Problemet er  at jeg slet ikke har noget familie her i københavn. intet.. og alle de venner jeg havde var fælles med ham (på nær et par stykker) og de har valgt hans side så der er ingen hjælp at hente, og kan ikke flytte tilbage til jylland da min uddannelse er her.. det bare noget rod.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

baby012

Fisenberg skriver:

har i ikke hver i sær nogle venner som i kan bo lidt hos?? så kan i være alene hjemme så tit som muligt, for det er jo ikke holdbart

eller måske du kunne finde nogen der ville leje din del af boligen, så kunne du bo et andet sted til han fandt pengene til at købe dig ud

ved bare ikke hvor jeg skulle bo hvis jeg lejede mindel af den ud  

han bor hos noget familie lige pt. så der er lidt ro.. men han kan jo komme og gå som det passer ham, og det gør han.. så det bare besværligt ..   

Anmeld

11. juni 2011

baby012

Mor og meget mere skriver:

I øvrigt er jeg ikke enig med dig i, at han er far til dit kommende barn. Den titel har han selv fravalgt sig.

kan slet ikke se hvordan det skal kunne lade sig gøre, kender ingen her på sjælland der kan hjælpe mig  

Anmeld

11. juni 2011

baby012

SSL skriver:

Jeg vil råde dig til at komme væk fra ham i en fart!! Groft sagt, så vælger du det skal være sådan når du bliver der.. Han kan aldrig forlange af dig at du ska blive boende, og så må I gå i banken og finde ud af hvem der kan købe hvem ud, og så må du derefter skynde dig at finde noget andet, inden du føder, for det vil ikke være holdbart for din baby eller dig, din ny baby er slet ikke tjent med så stresset og trist en start på livet, hvis mor oven i købet ska være ked af det..

Du skal ikke lade ham være sådan, du skal lukke for det varme vand, du skal meddele ham at nu skal han gå i banken og søge lån til at købe dig ud, hvis ikke - skal lejligheden bare sælges.. For din skyld, synes jeg ikke der kan være andre læsninger på det problem.. Al held og lykke med det!

skal heldigvis først føde til januar, og håber han har styr på det med pengene inden, han rejser ril tyskland (måske) til august for at arbejde.. det håber jeg, for så har jeg det hele for mig selv i et halvt år.. det er desværre ikke en mulighed at flytte nu. kommunen vil ikke hjælpe mig når jeg ejer halvdelen af det her  

Anmeld

11. juni 2011

SSL

gravid20 skriver:

skal heldigvis først føde til januar, og håber han har styr på det med pengene inden, han rejser ril tyskland (måske) til august for at arbejde.. det håber jeg, for så har jeg det hele for mig selv i et halvt år.. det er desværre ikke en mulighed at flytte nu. kommunen vil ikke hjælpe mig når jeg ejer halvdelen af det her  

Men så må I jo sælge den, hurtigst muligt.. Ellers, er jeg ked af at sige det, men er det bare lidt 'selvforskyldt' som ud har det.. Det er ikke for at træde på én der ligger ned, for jeg forstår hvorfor du er ked af det og jeg ville selv være ulykkelig.. Men jeg ville ALDRIG i livet gå på kompromis med mig selv og mine følelser! Så få solgt den, du skal være 'ligeglad' med hans situation.. Enten må han købe dig ud nu, ellers er det at sælge.. Sådan ville mit ultimatum være..

Anmeld

11. juni 2011

baby012

SSL skriver:

Men så må I jo sælge den, hurtigst muligt.. Ellers, er jeg ked af at sige det, men er det bare lidt 'selvforskyldt' som ud har det.. Det er ikke for at træde på én der ligger ned, for jeg forstår hvorfor du er ked af det og jeg ville selv være ulykkelig.. Men jeg ville ALDRIG i livet gå på kompromis med mig selv og mine følelser! Så få solgt den, du skal være 'ligeglad' med hans situation.. Enten må han købe dig ud nu, ellers er det at sælge.. Sådan ville mit ultimatum være..

problemet i at sælge er at vi så ender med et kæmpe tab. og det kommer med sikkerhed til at tage længer end 6 mdr. at sælge, vores naboer har haft deres til salg i over et år..  

ved godt det er selforskyldt, men holder så meget af ham, kan slet ikke bære tanken om at miste ham, og så pga. vores barn det gør virkelig ondt at han svigter os i denne situation. ringer til banken mandag, så må jeg se hvad de har at sige. 

Anmeld

11. juni 2011

SSL

gravid20 skriver:

problemet i at sælge er at vi så ender med et kæmpe tab. og det kommer med sikkerhed til at tage længer end 6 mdr. at sælge, vores naboer har haft deres til salg i over et år..  

ved godt det er selforskyldt, men holder så meget af ham, kan slet ikke bære tanken om at miste ham, og så pga. vores barn det gør virkelig ondt at han svigter os i denne situation. ringer til banken mandag, så må jeg se hvad de har at sige. 

Jeg synes ikke du skal være offer for ham, han lyder bare alt for umoden og tarvelig, til at fortjene det!! Jeg håber det bedste for dig! Og håber banken har en god løsning til Jer, jeg synes ikke du er tjent med sådan en (eks)kæreste..

Alt held og lykke til dig

Anmeld

11. juni 2011

jydeinden

gravid20 skriver:

at du mister ham? nej nej du tænker forkert det er HAM der mister dig.

men det lyder fornuftigt med at kontakte banken, for det eneste din tidligere kæreste da vist gør er at tænke på sig selv og sine behov, han udnytter dig, og du lader ham gøre det, lad ham ikke det, for du er uden tvivl mere værd end at blive udnyttet.

Anmeld

11. juni 2011

1000Ben

Jeg vil starte med at sige, at jeg føler med dig - jeg synes det lyder som en rigtig svær en og jeg tror altså bestemt ikke det vil skade dig at søge noget prof hjælp på det her område, en du kan snakke med, som kan give dig nogle gode råd og som har 100 % tavshedspligt, kan styrke din selvværdsfølelse og hjælpe dig til at komme videre, for det er jo på ingen måde acceptabelt at blive behandlet sådan... Det må du slet ikke udsætte dig selv for når du er gravid. 

Anmeld

11. juni 2011

anjamichell@gmail.com

Skriv i min indbakke... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.