Startede du din graviditet med en plusvægt på 10-15 kg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

MaybeBaby

Fenja09 skriver:

Ja bortset fra at de første 3 mdr var forfærdelige at komme igennem  men fortsætter det som hidtil, så er jeg ganske tilfreds, meeen mon ikke der kommer lidt mere på i takt med at bebsen bliver større og større - mangler jo stadig de sidste måneder

Jamen så er det jo nok mest baby der giver de ekstra kg, som h*n jo tager med sig igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

heaven

jeg er 152 høj og vejede 72 da jeg blev gravid - så jeg vejede også for meget!!!!

Men endte kun med at veje 78, så en totalstigning på 6 kg - dejligt..... købte mine første ventebukser i uge 24/26, lige lidt efter mdscanning, så her gik der enormt lang tid, inden man kunne se det...

Jannie

Anmeld

9. juni 2011

MaybeBaby

Mettemus skriver:

Jeg var + 12-15 før graviditeten og tog 16 kg på. Halvvejs havde jeg taget ca. 5 kg på. Det gik stærkt til sidst, men det var mest vand. En uge efter mit kejsersnit havde jeg tabt ti kg, og tre-fire måneder efter havde jeg tabt det hele

Fedt! Det er sådan det skal være

Anmeld

9. juni 2011

MaybeBaby

Holbæktrunten skriver:

plus 10 kg havde jeg også... er nu i uge 28+4 og har taget 7 kg på 

Det lyder også meget passende - kunne forestille mig læge og jordmor er glade

Anmeld

9. juni 2011

MaybeBaby

SussieThyssen skriver:

Jada ..men troldene åd mig indefra, så jeg vejede mindre en uge efter fødslen end før jeg blev gravid.

Kærligst
Sussie

Fantastiske små trolde

Anmeld

9. juni 2011

slettet_7530

MaybeBaby skriver:

Hej de damer. Jeg har altid været buttet, og da jeg blev gravid vejede jeg nok +10 kg. Nu har jeg været ved lægen til min 2. undersøgelse og min vægt var +4. Jeg ved, at jo mere man har på siderne fra starten jo mindre bør man tage på, så er der nogle, der også startede på den buttede side med +10-15 kg? Og i så fald hvor meget havde I taget på omkring uge 26. Og hvad endte I på? tror man bedre kan sammenligne med dem fra samme udgangspunkt

Med den første startede jeg på 10+ med nummer 2 startede jeg på 14+ jeg tror ikke du vil vide havd jeg endte med

Anmeld

9. juni 2011

MaybeBaby

heaven skriver:

jeg er 152 høj og vejede 72 da jeg blev gravid - så jeg vejede også for meget!!!!

Men endte kun med at veje 78, så en totalstigning på 6 kg - dejligt..... købte mine første ventebukser i uge 24/26, lige lidt efter mdscanning, så her gik der enormt lang tid, inden man kunne se det...

Jannie

Hold da op! Hele min krop flyttede rundt på sig fra starten af, så jeg skulle i ventebukser allerede fra uge 10!!! Men bruger stadig mine trøjer og lign i min normale str. Men flot med de få kg!

Anmeld

9. juni 2011

MaybeBaby

Albertesmor skriver:

Med den første startede jeg på 10+ med nummer 2 startede jeg på 14+ jeg tror ikke du vil vide havd jeg endte med

Haha, der blev sagt sådan helt faretruende var det mest vand?

Anmeld

9. juni 2011

MaybeBaby

132319 skriver:

Jep det gjorde jeg anden gang -Og tog 8 kg på 

Første gang tog jeg 18 kg på og tabte aldrig de 10 kg, så begge gange har jeg vejet 18 kg mere end før jeg fik børn og jeg kæmper nu, 9 måneder efter fødslen, STADIG med de 10 kg -Tror de er kommet for at blive 

Latterlige 10 kg! Kender dem selv - vi er nemlig heller ikke så gode venner!

Anmeld

9. juni 2011

heaven

Hold da op! Hele min krop flyttede rundt på sig fra starten af, så jeg skulle i ventebukser allerede fra uge 10!!! Men bruger stadig mine trøjer og lign i min normale str. Men flot med de få kg!

jeg var faktisk også glad for at jeg ikke tog meget på, det ville slet ikke være godt for mig!!! Var bange for jeg ville ligne min mor, som jeg gør med så meget andet - hun tog nemlig hhv 25 og 27 kg på, i hendes graviditer... men sådan gik det heldigvis ikke...152 høj og knap 100 kg?? nej vel.... ikke sundt...

Jeg var ked af der gik så længe før man kunne SE min graviditet, min mave var SÅ længe om at forme sig, som en gravid mave.... jeg fortalt vidt og bredt og stolt om min graviditet, men alle kiggede bare - Whhhat?? det kan man jo slet ikke se... suk.... men det var jo fordi min mave var stor i forvejen jo... men øv... så jeg var MEGA stolt over mine ventebukser, hehe

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.