Startede du din graviditet med en plusvægt på 10-15 kg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

MaybeBaby

Jonna1979 skriver:

jeg vejede nok nærmere 20 kilo for meget

jeg er i 28+ og har taget 9 på ca så puha hvad ender det med... jeg havde tabt 8 kilo inden jeg blev gravid. lider af pco og gør det fandme ikke nemmere hehe... men prøver at hive mig i nakken

Åh for skam - ja med pco så kan det gå noget mere trægt med at skulle have kg'ene af igen. Men 9 er så absolut ikke helt hen i vejret nårMan er 28+

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Jonna1979

MaybeBaby skriver:

Åh for skam - ja med pco så kan det gå noget mere trægt med at skulle have kg'ene af igen. Men 9 er så absolut ikke helt hen i vejret nårMan er 28+

hehe jeg ved det ikke kan svare dig når jeg har født hehe.... men er da bekymret føder den sidste tid hvor meget det kan give jeg går ved ddv har ikke fulgt det så godt men kommer af og til og bliver vejet hun er ok tilfreds men selvfølgelig skal jeg passe på og ikke bare give slip.

Anmeld

9. juni 2011

MortilCilas

MaybeBaby skriver:

Hej de damer. Jeg har altid været buttet, og da jeg blev gravid vejede jeg nok +10 kg. Nu har jeg været ved lægen til min 2. undersøgelse og min vægt var +4. Jeg ved, at jo mere man har på siderne fra starten jo mindre bør man tage på, så er der nogle, der også startede på den buttede side med +10-15 kg? Og i så fald hvor meget havde I taget på omkring uge 26. Og hvad endte I på? tror man bedre kan sammenligne med dem fra samme udgangspunkt

Jeg kender en, hun havde mere end +15 kg. Og hun måtte intet tage på, under sin graviditet, og ud over de +10 kg. man siger at bebs, fostervand osv vejer, tabte hun sig knapt 10kg Så ca 20kg havde hun tabt da bebsen var født

Anmeld

9. juni 2011

Jonna1979

Jonna1979 skriver:

hehe jeg ved det ikke kan svare dig når jeg har født hehe.... men er da bekymret føder den sidste tid hvor meget det kan give jeg går ved ddv har ikke fulgt det så godt men kommer af og til og bliver vejet hun er ok tilfreds men selvfølgelig skal jeg passe på og ikke bare give slip.

28+ hehe ja så heller ikke en dag mere her plejer det at være de 22 år vi fejre

Anmeld

9. juni 2011

otlitrom

Jeg var nok ca 10 kg for tung, da jeg blev gravid.. Jeg har taget 12 kg på i alt, og er 38+2.. Jeg har kun taget 1 kg på de sidste 5-6 uger...  Mit er kommet i ryk, og jeg håååber jeg snart føder, så der ikke når at komme et ryk mere

Anmeld

9. juni 2011

Fenja09

Jeg er i uge 29 nu og vejede også 10-15 kg for meget fra start af - tabte mig 5,5 kg de første 3 mdr, så vejer mindre nu end før. Ud af de 5,5 kg har jeg taget lidt mindre end 1 kg på nu.

Min læge og jordemoder mener ikke at jeg kommer til at tage på, men jeg selv forventer nok at der ryger lidt på de sidste måneder

/Fenja

Anmeld

9. juni 2011

Brams

Jeg startede på +30 kg. og tog i min graviditet 7 kg. på. 4 uger efter fødslen havde jeg tabt 13 kg.  Det var den bedste slankekur EVER

Anmeld

9. juni 2011

MaybeBaby

Tropez skriver:

Altså jeg er startet på +30 og jeg har taget omkring 10-11 kg på nu, det svinger lidt, så jeg er også en upser nu, men for pokker man kan ikke altid kontrollere sig 

Uhhhh... Men så lang tid det har været en dejlig graviditet

Anmeld

9. juni 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Max 3 kg, desværre.

Ja ja, men den samled plus vægt skulle have endt på MAKS 15 kg og det er jeg nu og har kun babyvægt på 1 kg, så er der moderkager og det løse, så det er nok 5 - 7 kg fedt, så ... Det bliver en LANG sommer.

Ja det kan jeg godt se men der kommer heldigvis noget godt ud af det

Anmeld

9. juni 2011

Fru Nielsen

Hej med dig

Jeg vejer normalt 102 kg.... Jeg er nu gravid i uge 30+2 og har taget 1½ kg på....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.