Startede du din graviditet med en plusvægt på 10-15 kg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

MaybeBaby

wamse skriver:

Jeg vejede 20+ ved min datter, og tog 35 kg på og havde virkelig meget væske i kroppen  Det var vildt hårdt for min krop.

Hold da op - ja i alles tilfælde ville 35 være meget på plussiden, men når det kommer inden for 9 mdr. så er man da nok lige helt kropsforvirret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

132319

MaybeBaby skriver:

Latterlige 10 kg! Kender dem selv - vi er nemlig heller ikke så gode venner!

Præcis! Her er det dog også den der dumme hyggespisning, især sent om aftenen når ungerne sover, der sætter sine spor 

Anmeld

9. juni 2011

wamse

MaybeBaby skriver:

Hold da op - ja i alles tilfælde ville 35 være meget på plussiden, men når det kommer inden for 9 mdr. så er man da nok lige helt kropsforvirret!

De første 3 måneder tog jeg intet på, men så eksploderede det  Det var virkelig en belasning for kroppen.

Anmeld

9. juni 2011

slettet_7530

MaybeBaby skriver:

Haha, der blev sagt sådan helt faretruende var det mest vand?

både og.

Første gang tog jeg over 45 kg på og 2 gang stoppede vi med at veje mig da vægten sagde 55+  jeg spiste sundt og blev tæt fulgt af diætister, havde meget vand i kroppen men det var flere år om om at forsvinde og det var ekstremt smertefuldt.

Jeg er blevet frarådet at få flere børn da lægerne mener jeg har en stofskiftesygdom som homornerne fra en graviditet går ind og påvirker, så hvis vi skulle få lyst til en 3er var lægen næsten sikker på at jeg ville tage over 65 kilo på  jeg har dårlig ryg og dårlige knæ, så vi stiller os tilfredse med de 2 vi har

Anmeld

9. juni 2011

MaybeBaby

heaven skriver:

jeg var faktisk også glad for at jeg ikke tog meget på, det ville slet ikke være godt for mig!!! Var bange for jeg ville ligne min mor, som jeg gør med så meget andet - hun tog nemlig hhv 25 og 27 kg på, i hendes graviditer... men sådan gik det heldigvis ikke...152 høj og knap 100 kg?? nej vel.... ikke sundt...

Jeg var ked af der gik så længe før man kunne SE min graviditet, min mave var SÅ længe om at forme sig, som en gravid mave.... jeg fortalt vidt og bredt og stolt om min graviditet, men alle kiggede bare - Whhhat?? det kan man jo slet ikke se... suk.... men det var jo fordi min mave var stor i forvejen jo... men øv... så jeg var MEGA stolt over mine ventebukser, hehe

Jannie

Nej sådan en bette størrelse og så op på 100 kg...? Du ville være nemmere at hoppe over end gå udenom. Meget heldigt at din mor beholdt dét gen og min graviditet afslørede sig selv for mine kollegaer, der havde lugtet lunten før de 12 uger. Ja allerede i uge 8 hvor jeg fortalte dem det, sagde den ene at maven også sad helt anderledes nu er jeg bare kommet i den kategori hvor folk spørger om det ikke snart skal være - men må lige sige: eeeeeiiijjj lige 15 uger endnu!

Anmeld

9. juni 2011

MaybeBaby

Albertesmor skriver:

både og.

Første gang tog jeg over 45 kg på og 2 gang stoppede vi med at veje mig da vægten sagde 55+  jeg spiste sundt og blev tæt fulgt af diætister, havde meget vand i kroppen men det var flere år om om at forsvinde og det var ekstremt smertefuldt.

Jeg er blevet frarådet at få flere børn da lægerne mener jeg har en stofskiftesygdom som homornerne fra en graviditet går ind og påvirker, så hvis vi skulle få lyst til en 3er var lægen næsten sikker på at jeg ville tage over 65 kilo på  jeg har dårlig ryg og dårlige knæ, så vi stiller os tilfredse med de 2 vi har

Ork satme! Ja, så er der bare så flot at du har tabt sig så meget. Virkelig godt gået!

Anmeld

9. juni 2011

MaybeBaby

wamse skriver:

De første 3 måneder tog jeg intet på, men så eksploderede det  Det var virkelig en belasning for kroppen.

Der burde også være menneskeligt umuligt. Huden kan da slet ikke nå at følge med!

Anmeld

9. juni 2011

Fru Nielsen

MaybeBaby skriver:

Tror jeg har læst at det i snit giver 11-12 kg, så du er godt på vej under de 90 :-O

Kunne sørme være dejligt...

Anmeld

9. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MaybeBaby skriver:

Hej de damer. Jeg har altid været buttet, og da jeg blev gravid vejede jeg nok +10 kg. Nu har jeg været ved lægen til min 2. undersøgelse og min vægt var +4. Jeg ved, at jo mere man har på siderne fra starten jo mindre bør man tage på, så er der nogle, der også startede på den buttede side med +10-15 kg? Og i så fald hvor meget havde I taget på omkring uge 26. Og hvad endte I på? tror man bedre kan sammenligne med dem fra samme udgangspunkt

Jeg vejede egentlig ikke for meget, men havde taget en del på i behandlingsprocessen. Der sker så meget med en undervejs, og det påvirkede min krop meget. Så jeg prøver at holde vægten nogenlunde nede, så jeg ikke pludselig vejer 20 kg. mere end jeg gjorde da jeg smed pillerne. Det kan jeg simpelthen ikke acceptere. 

Anmeld

9. juni 2011

Carina1977

MaybeBaby skriver:

Hej de damer. Jeg har altid været buttet, og da jeg blev gravid vejede jeg nok +10 kg. Nu har jeg været ved lægen til min 2. undersøgelse og min vægt var +4. Jeg ved, at jo mere man har på siderne fra starten jo mindre bør man tage på, så er der nogle, der også startede på den buttede side med +10-15 kg? Og i så fald hvor meget havde I taget på omkring uge 26. Og hvad endte I på? tror man bedre kan sammenligne med dem fra samme udgangspunkt

Da jeg ventede min søn havde jeg også en overvægt på omkring de 15-20 kilo. Ved 2. læge undersøgelse havde ejg intet taget på. endte med at tage 2 kilo på allersidst i graviditeten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.