Startede du din graviditet med en plusvægt på 10-15 kg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.874 visninger
69 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

MaybeBaby

Hej de damer. Jeg har altid været buttet, og da jeg blev gravid vejede jeg nok +10 kg. Nu har jeg været ved lægen til min 2. undersøgelse og min vægt var +4. Jeg ved, at jo mere man har på siderne fra starten jo mindre bør man tage på, så er der nogle, der også startede på den buttede side med +10-15 kg? Og i så fald hvor meget havde I taget på omkring uge 26. Og hvad endte I på? tror man bedre kan sammenligne med dem fra samme udgangspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Nessie

Jeg vejede ca. 15 kg for meget.

Kan ikke huske hvordan jeg tog på i graviditeten, men ialt tog jeg 10 kg på

Anmeld

9. juni 2011

Kofoed.

Jeg startede på +20 og har taget knap 15 kg på, så jeg er meget + nu, ups, men så længe det sidder flot og noget af det er vand, så bekrymre jeg mid ikke så meget.

Anmeld

9. juni 2011

Kofoed.

Jeg startede på +20 og har taget knap 15 kg på, så jeg er meget + nu, ups, men så længe det sidder flot og noget af det er vand, så bekrymre jeg mid ikke så meget.

Anmeld

9. juni 2011

Jonna1979

jeg vejede nok nærmere 20 kilo for meget

jeg er i 28+ og har taget 9 på ca så puha hvad ender det med... jeg havde tabt 8 kilo inden jeg blev gravid. lider af pco og gør det fandme ikke nemmere hehe... men prøver at hive mig i nakken

Anmeld

9. juni 2011

MaybeBaby

Nessie skriver:

Jeg vejede ca. 15 kg for meget.

Kan ikke huske hvordan jeg tog på i graviditeten, men ialt tog jeg 10 kg på

Super flot! Jeg håber også, at det bliver deromkring jeg ender! Magter ikke at gå op på et trecifret tal på vægten, så krydser fingrer for, at jeg ikke ender med en masse vand i kroppen

Anmeld

9. juni 2011

Tropez

MaybeBaby skriver:

Hej de damer. Jeg har altid været buttet, og da jeg blev gravid vejede jeg nok +10 kg. Nu har jeg været ved lægen til min 2. undersøgelse og min vægt var +4. Jeg ved, at jo mere man har på siderne fra starten jo mindre bør man tage på, så er der nogle, der også startede på den buttede side med +10-15 kg? Og i så fald hvor meget havde I taget på omkring uge 26. Og hvad endte I på? tror man bedre kan sammenligne med dem fra samme udgangspunkt

Altså jeg er startet på +30 og jeg har taget omkring 10-11 kg på nu, det svinger lidt, så jeg er også en upser nu, men for pokker man kan ikke altid kontrollere sig 

Anmeld

9. juni 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Du har jo også en lidt særlig historie, søde. Men mon ikke en del af det er vand.

Anmeld

9. juni 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Du har jo også en lidt særlig historie, søde. Men mon ikke en del af det er vand.

Max 3 kg, desværre.

Ja ja, men den samled plus vægt skulle have endt på MAKS 15 kg og det er jeg nu og har kun babyvægt på 1 kg, så er der moderkager og det løse, så det er nok 5 - 7 kg fedt, så ... Det bliver en LANG sommer.

Anmeld

9. juni 2011

karina pigen

jeg vejede oz for meget da jeg blev gravid jeg endte med at tage 13 kg på under min graviditet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.