Startede du din graviditet med en plusvægt på 10-15 kg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Mettemus

Fru Nielsen skriver:

Tusind tak... Altid dejligt med ros! Jeg har kæmpet for det, så er spændt på hvad vægten siger når jeg har født.....

Ved egentlig ikke hvad en graviditet vejer hvis man tæller alt med.

Vand, moderkage, bryster, baby osv osv..... Syntes at have læst om det et sted men kan ik huske det!

Siger man ikke ca. 10 kg ved termin? Jeg kan ikke helt huske hvor jeg har det tal fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Fru Nielsen

Mettemus skriver:

Siger man ikke ca. 10 kg ved termin? Jeg kan ikke helt huske hvor jeg har det tal fra

Jeg har lige læst mig til 11 kg....  Så var tæt på!

Anmeld

9. juni 2011

Holbæktrunten

MaybeBaby skriver:

Hej de damer. Jeg har altid været buttet, og da jeg blev gravid vejede jeg nok +10 kg. Nu har jeg været ved lægen til min 2. undersøgelse og min vægt var +4. Jeg ved, at jo mere man har på siderne fra starten jo mindre bør man tage på, så er der nogle, der også startede på den buttede side med +10-15 kg? Og i så fald hvor meget havde I taget på omkring uge 26. Og hvad endte I på? tror man bedre kan sammenligne med dem fra samme udgangspunkt

plus 10 kg havde jeg også... er nu i uge 28+4 og har taget 7 kg på 

Anmeld

9. juni 2011

Mettemus

Fru Nielsen skriver:

Jeg har lige læst mig til 11 kg....  Så var tæt på!

Jamen det gør det jo bare endnu bedre

Anmeld

9. juni 2011

Thalia

Jeg vejede +10 kilo da jeg blev gravid 3. gang og jeg tog 3kg på under graviditeten.

Anmeld

9. juni 2011

SussieThyssen

MaybeBaby skriver:

Hej de damer. Jeg har altid været buttet, og da jeg blev gravid vejede jeg nok +10 kg. Nu har jeg været ved lægen til min 2. undersøgelse og min vægt var +4. Jeg ved, at jo mere man har på siderne fra starten jo mindre bør man tage på, så er der nogle, der også startede på den buttede side med +10-15 kg? Og i så fald hvor meget havde I taget på omkring uge 26. Og hvad endte I på? tror man bedre kan sammenligne med dem fra samme udgangspunkt

Jada ..men troldene åd mig indefra, så jeg vejede mindre en uge efter fødslen end før jeg blev gravid.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. juni 2011

MaybeBaby

Fru Nielsen skriver:

Tusind tak... Altid dejligt med ros! Jeg har kæmpet for det, så er spændt på hvad vægten siger når jeg har født.....

Ved egentlig ikke hvad en graviditet vejer hvis man tæller alt med.

Vand, moderkage, bryster, baby osv osv..... Syntes at have læst om det et sted men kan ik huske det!

Tror jeg har læst at det i snit giver 11-12 kg, så du er godt på vej under de 90 :-O

Anmeld

9. juni 2011

MaybeBaby

BB78 skriver:

Jeps, jeg vejede 10 kg for meget da jeg blev gravid. Flyttede sammen med kæresten året forinde, så det har været hygge-kg  Men har dog altid været en buttet pige 

Alt i alt nåede jeg at tage 22 kg på igennem graviditeten  De sidste par uger gik det pænt stærkt pga. en graviditetsbetinget sukkersyge - som jeg fik kontrol på med insulin og tabte 2 kg inden fødslen 

Uha de er så farlige de der hygge kg! Kender dem selv! og med 22 kg så var der vel også en del vand blandet ind i det?

Anmeld

9. juni 2011

132319

MaybeBaby skriver:

Jep det gjorde jeg anden gang -Og tog 8 kg på 

Første gang tog jeg 18 kg på og tabte aldrig de 10 kg, så begge gange har jeg vejet 18 kg mere end før jeg fik børn og jeg kæmper nu, 9 måneder efter fødslen, STADIG med de 10 kg -Tror de er kommet for at blive 

Anmeld

9. juni 2011

wamse

Jeg vejede 20+ ved min datter, og tog 35 kg på og havde virkelig meget væske i kroppen  Det var vildt hårdt for min krop.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.