Startede du din graviditet med en plusvægt på 10-15 kg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

MaybeBaby

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg vejede egentlig ikke for meget, men havde taget en del på i behandlingsprocessen. Der sker så meget med en undervejs, og det påvirkede min krop meget. Så jeg prøver at holde vægten nogenlunde nede, så jeg ikke pludselig vejer 20 kg. mere end jeg gjorde da jeg smed pillerne. Det kan jeg simpelthen ikke acceptere. 

Skide god idé

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

MaybeBaby

Carina1977 skriver:

Da jeg ventede min søn havde jeg også en overvægt på omkring de 15-20 kilo. Ved 2. læge undersøgelse havde ejg intet taget på. endte med at tage 2 kilo på allersidst i graviditeten.

Fantastisk slutvægt

Anmeld

9. juni 2011

Carina1977

MaybeBaby skriver:

Fantastisk slutvægt

Ja det var skønt  vejede også 14-15 kilo mindre ca. 1 uge efter jeg havde født

Men jordemoderen så ikke noget galt i at jeg ikke rigtig tog på.....jeg var jo overvægtig

Anmeld

9. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MaybeBaby skriver:

Skide god idé

Ja ik? Det synes jeg også  

Anmeld

9. juni 2011

Kløver

MaybeBaby skriver:

Hej de damer. Jeg har altid været buttet, og da jeg blev gravid vejede jeg nok +10 kg. Nu har jeg været ved lægen til min 2. undersøgelse og min vægt var +4. Jeg ved, at jo mere man har på siderne fra starten jo mindre bør man tage på, så er der nogle, der også startede på den buttede side med +10-15 kg? Og i så fald hvor meget havde I taget på omkring uge 26. Og hvad endte I på? tror man bedre kan sammenligne med dem fra samme udgangspunkt

Jeg vejede +30 kg da jeg blev gravid Jeg havde nok taget omkring 6 kg på omkring uge 26, men kan ikke 100% huske det, og da min søn kom 35+3 havde jeg taget 11 kg på ialt

Anmeld

9. juni 2011

MaybeBaby

Maja84 skriver:

Jeg vejede +30 kg da jeg blev gravid Jeg havde nok taget omkring 6 kg på omkring uge 26, men kan ikke 100% huske det, og da min søn kom 35+3 havde jeg taget 11 kg på ialt

Det er også, hvad jeg håber, jeg ender på som maks. Så nu krydses der fingrer

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

MaybeBaby skriver:

Fantastiske små trolde

Ja...det må man sige LOL

Anmeld

10. juni 2011

Mettemus

MaybeBaby skriver:

Fedt! Det er sådan det skal være

Altså ikke de kilo der var for meget i først omgang - kun graviditetskiloene. De ekstra kilo som jeg havde det ok med før, sidder så til gengælg MEGA klamt nu, så nu må jeg af med dem også...

Anmeld

10. juni 2011

Holbæktrunten

MaybeBaby skriver:

Det lyder også meget passende - kunne forestille mig læge og jordmor er glade

Tror ikke de går så meget op i det - er i hvert fald ikke blevet vejet siden jeg fik lavet vandrejournal ved lægen... Ved det kun fordi jeg selv har fulgt med... 

Anmeld

10. juni 2011

Clisolka

MaybeBaby skriver:

Uha de er så farlige de der hygge kg! Kender dem selv! og med 22 kg så var der vel også en del vand blandet ind i det?

Jeps, havde en del vand i kroppen til sidst (så hjalp det heller ikke noget jeg rendte rundt med en 4 kg baby i mavsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.