lykkekevin skriver:
puha jeg håber aldrig jeg skal opleve det eller nogen anden...
men hvor gammel er det han er i dag og hvad med udvikling og sådan er han langt bag efter og har han taget noget skade af den meget for tidlig fødsel
gør jeg bestemt heller ikke - ikke for min værste fjende..
jamen han er 13 mdr... han er MEGET bagefter, men han er helt unik, og kan alligevel nogle ting som man ikke troede.. altså han vejer jo kun 6200 gram, så han er jo praktisk talt kun et spædbarn.. han kan sidde selv så nogenlunde, og spiser fast føde, og har gjort det i et godt stykke tid.. han har ingen tænder, kan ikke gå/kravle, møver heller heller ikke så meget rundt, men er meget aktiv med at ligge og spjætte og dreje rundt om sig selv.. han kan de ting som han burde, med den start han havde, så vi får ikke grå hår af at han ikke lige kravler endnu eller noget 
han har faktisk ikke taget skade, ikke havd de kan se i hvert fald.. han har BPD(stive lunger) men det er noget han gravidst vil vokse fra jo større han og hans lunger bliver(jo mindre sygt lungevæv bliver der) og så kan han måske blive en smule hæs, da respirator tuben var for stor til sådan en bette størrelse, så der har dannet sig noget arvæv nede i halsen.. men ikke noget af "farlig" betydning"
vi har været ENORMT heldige! da vi kunne have risikeret både hjerne og hjerte skader, syn og høreskader, og svære lungesygdomme.. men han har været en fighter gennem hele forløbet den bette bandit 
Anmeld