UPDATE!! minderne kommer susende nu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

signe.

Holbæktrunten skriver:

Dejligt at læse dit indlæg!

Og tillykke med at du aldrig har været mere gravid - håber du fortsætter til lillebror er bagt færdig 

tusind tak ja han må gerne veje mere end 2 kg når han beslutter sig for at komme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

2babygirls

signe. skriver:

Først en stor tak til alle som skrev og "heppede" og krydsede fingre for os igår til scanning..

Lillebror har det FINT! han vejer 670 gram, så PRÆCIS 200 gram mere end Hasse gjorde i nøjagtig samme uge, så det bevidner lidt til hvor lille Hasse egentlig var.. Dog var det ikke alt som var heelt som det skulle.. Jeg har en moderkage hvor flowet ikke er helt som det skal være, så jeg har et gen der gør at jeg har tendens til SSF.. dog ikke endbetydende med at jeg får det igen, men risikoen er større, end hvis flowet havde været helt normalt.. de vil derfor scanne mig fra nu af hver 3 uge, for at være sikker på at Lillebror vokser, og den er jeg helt med på.. overlægen der føler mig beskrev hendes følelser som " jeg er ikke mindre bekymret efter denne scanning, men heller ikke mere bekymret"

Og som hun sagde, jeg har det jo fantastisk, er slet ikke dårlig og viser heller ikke tegn på det i urin eller blodtryk, så vi håber alle at det nok skal gå, i det mindste til uge 34 hvor det er tilladt" at komme ud, men gerne til uge 38

Er i dag 24+5!!! Har aldrig været mere gravid.. fantastisk følelse..

tak fordi I læste med

Signe

Dejligt Signe !!!!
Vi hepper fortsat på lillebror !!!

Anmeld

8. juni 2011

Najsen86

Ej hvor godt at han er sådan en basse Håber du får lov til at gå

hele tiden ud

Anmeld

8. juni 2011

Hvem?

signe. skriver:

heeei søde, ja det er så dejligt! og min overlæge er bare så fantastisk! nem at snakke med, lægger ikke fingre imellem, og er bare lidt en humørbombe og fuld af smil... det man lige har brug for! Har I egentlig overvejet om I skal have flere, efter at dit ar bristede ved graviditeten med Hjalte?

Ja, vi ska helt sikkert ha en mere....engang, men for nu holder vi li en pause, min krop opfører sig mærkeligt efter to graviditeter li oven i hinanden og med to drenge fra samme år, er der nok børn/babyer i huset... hvert fald indtil videre

Anmeld

8. juni 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

Dejligt Signe !!!!
Vi hepper fortsat på lillebror !!!

taaaaaaaaak ja de sagde at så længe han voksede så påvirkede det dårlige flow ham ikke.. så hvis bare han fortsat vokser så er alt godt så det vægtkontrolscanninger vi fremover skal til, men det gør intet.. jeg køre gladeligt de 120 km for at blive tjekket

Anmeld

8. juni 2011

signe.

SanneBoe skriver:

Ja, vi ska helt sikkert ha en mere....engang, men for nu holder vi li en pause, min krop opfører sig mærkeligt efter to graviditeter li oven i hinanden og med to drenge fra samme år, er der nok børn/babyer i huset... hvert fald indtil videre

lige præcis, sådan har vi det også her vi skal have fyldt bilen op jo

Anmeld

8. juni 2011

signe.

SanneBoe skriver:

vi skal jo også have en lillesøster til de brødre på et tidspunkt, ikk?

Anmeld

8. juni 2011

2babygirls

taaaaaaaaak ja de sagde at så længe han voksede så påvirkede det dårlige flow ham ikke.. så hvis bare han fortsat vokser så er alt godt så det vægtkontrolscanninger vi fremover skal til, men det gør intet.. jeg køre gladeligt de 120 km for at blive tjekket

Jaaaa, og så får man også lige lidt kvalitetstid med skærmen

Anmeld

8. juni 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

Jaaaa, og så får man også lige lidt kvalitetstid med skærmen

lige nøjagtig.. så ham dog ikke så meget igår, da de mest målte det flow, men fik da et par hurtige glimt, og han så deeejlig ud

Anmeld

8. juni 2011

signe.

Najsen86 skriver:

Ej hvor godt at han er sådan en basse Håber du får lov til at gå

hele tiden ud

ja han er dejlig stor tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.