UPDATE!! minderne kommer susende nu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

2babygirls

signe. skriver:

lige nøjagtig.. så ham dog ikke så meget igår, da de mest målte det flow, men fik da et par hurtige glimt, og han så deeejlig ud

Man skal være sød ved moar når hun nu skal køre så langt, haha, så de må lige vise ham noget mere næste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Hvem?

signe. skriver:

vi skal jo også have en lillesøster til de brødre på et tidspunkt, ikk?

Der ska hvert fald li gøres et forsøg mere

Anmeld

8. juni 2011

Hvem?

signe. skriver:

lige præcis, sådan har vi det også her vi skal have fyldt bilen op jo

Phu ha, vi har en 7-personers dyt....

Anmeld

8. juni 2011

lykkekevin

sikke da dejlig at lillebror vokser og hvor må det være dejlig for dig at få mave på ved ikke lige hvor stor du var nået at blive med den stor ind han kom til verden

Anmeld

8. juni 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

Man skal være sød ved moar når hun nu skal køre så langt, haha, så de må lige vise ham noget mere næste gang

jaaaa synes jeg også

Anmeld

8. juni 2011

signe.

lykkekevin skriver:

sikke da dejlig at lillebror vokser og hvor må det være dejlig for dig at få mave på ved ikke lige hvor stor du var nået at blive med den stor ind han kom til verden

der lignede jeg lidt en der havde spist en burger for meget hehe.. men nu er man ikke i tvivl.. maven er rundere, og han er jo også større

Anmeld

8. juni 2011

signe.

SanneBoe skriver:

Phu ha, vi har en 7-personers dyt....

hahahah, ja okay

Anmeld

8. juni 2011

signe.

SanneBoe skriver:

Der ska hvert fald li gøres et forsøg mere

lige præcis..

Anmeld

8. juni 2011

lykkekevin

signe. skriver:

der lignede jeg lidt en der havde spist en burger for meget hehe.. men nu er man ikke i tvivl.. maven er rundere, og han er jo også større

ja håber du får lov til at blive rigtig godt stor og lidt besværet af maven denne gang og det er bare dejlig at han er støre kan slet ikke forstille mig hvad i har været igennem  og syntes virkelig det er flot i har valgt at få en allerede nu 

Anmeld

8. juni 2011

Zibi_84

Hvor dejligt at høre, trods alt! Kan tydeligt huske din forrige graviditets historie, så det er jo helt unikt at det går fremad med dig Sender en masse tanker til en fortsat god graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.