signe. skriver:
Først en stor tak til alle som skrev og "heppede" og krydsede fingre for os igår til scanning..
Lillebror har det FINT!
han vejer 670 gram, så PRÆCIS 200 gram mere end Hasse gjorde i nøjagtig samme uge, så det bevidner lidt til hvor lille Hasse egentlig var.. Dog var det ikke alt som var heelt som det skulle.. Jeg har en moderkage hvor flowet ikke er helt som det skal være, så jeg har et gen der gør at jeg har tendens til SSF.. dog ikke endbetydende med at jeg får det igen, men risikoen er større, end hvis flowet havde været helt normalt.. de vil derfor scanne mig fra nu af hver 3 uge, for at være sikker på at Lillebror vokser, og den er jeg helt med på.. overlægen der føler mig beskrev hendes følelser som " jeg er ikke mindre bekymret efter denne scanning, men heller ikke mere bekymret"
Og som hun sagde, jeg har det jo fantastisk, er slet ikke dårlig og viser heller ikke tegn på det i urin eller blodtryk, så vi håber alle at det nok skal gå, i det mindste til uge 34 hvor det er tilladt" at komme ud, men gerne til uge 38 
Er i dag 24+5!!! Har aldrig været mere gravid.. fantastisk følelse..
tak fordi I læste med
Signe
Hey...
Jeg har da bare sovet i timen, for har ikke set dine indlæg..
Men hvor er det dejlig læsning, at alt er som det skal indtil nu og håber inderligt det fortsætter... Du er nu der, hvor jeg fødte mathias.. han vejede 705g...
Du skal bare over 30+ i mine tanker... fødte den store i 29+ og han havde et meget nemt forløb, men håber da, at det helt skal undgåes, at du føder før tid.... Så pas rigtig godt på dig selv og mærk efter på din krop...
Jeg var egentlig ikke i tvivl om, at jeg skulle føde nr 2 for tidligt,men havde dog ikke regnet med at det blev så tidligt... Jeg kunne ganske enkelt mærke det på min krop.... men jeg havde også helt de samme symptomer, som ved den første....