UPDATE!! minderne kommer susende nu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
signe. skriver:

Først en stor tak til alle som skrev og "heppede" og krydsede fingre for os igår til scanning..

Lillebror har det FINT! han vejer 670 gram, så PRÆCIS 200 gram mere end Hasse gjorde i nøjagtig samme uge, så det bevidner lidt til hvor lille Hasse egentlig var.. Dog var det ikke alt som var heelt som det skulle.. Jeg har en moderkage hvor flowet ikke er helt som det skal være, så jeg har et gen der gør at jeg har tendens til SSF.. dog ikke endbetydende med at jeg får det igen, men risikoen er større, end hvis flowet havde været helt normalt.. de vil derfor scanne mig fra nu af hver 3 uge, for at være sikker på at Lillebror vokser, og den er jeg helt med på.. overlægen der føler mig beskrev hendes følelser som " jeg er ikke mindre bekymret efter denne scanning, men heller ikke mere bekymret"

Og som hun sagde, jeg har det jo fantastisk, er slet ikke dårlig og viser heller ikke tegn på det i urin eller blodtryk, så vi håber alle at det nok skal gå, i det mindste til uge 34 hvor det er tilladt" at komme ud, men gerne til uge 38

Er i dag 24+5!!! Har aldrig været mere gravid.. fantastisk følelse..

tak fordi I læste med

Signe

Hey...

Jeg har da bare sovet i timen, for har ikke set dine indlæg..

Men hvor er det dejlig læsning, at alt er som det skal indtil nu og håber inderligt det fortsætter... Du er nu der, hvor jeg fødte mathias.. han vejede 705g...

Du skal bare over 30+ i mine tanker... fødte den store i 29+ og han havde et meget nemt forløb, men håber da, at det helt skal undgåes, at du føder før tid.... Så pas rigtig godt på dig selv og mærk efter på din krop...

Jeg var egentlig ikke i tvivl om, at jeg skulle føde nr 2 for tidligt,men havde dog ikke regnet med at det blev så tidligt... Jeg kunne ganske enkelt mærke det på min krop.... men jeg havde også helt de samme symptomer, som ved den første....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

signe.

Mathias Villads skriver:

Hey...

Jeg har da bare sovet i timen, for har ikke set dine indlæg..

Men hvor er det dejlig læsning, at alt er som det skal indtil nu og håber inderligt det fortsætter... Du er nu der, hvor jeg fødte mathias.. han vejede 705g...

Du skal bare over 30+ i mine tanker... fødte den store i 29+ og han havde et meget nemt forløb, men håber da, at det helt skal undgåes, at du føder før tid.... Så pas rigtig godt på dig selv og mærk efter på din krop...

Jeg var egentlig ikke i tvivl om, at jeg skulle føde nr 2 for tidligt,men havde dog ikke regnet med at det blev så tidligt... Jeg kunne ganske enkelt mærke det på min krop.... men jeg havde også helt de samme symptomer, som ved den første....

hihi sådan kan det hurtigt gå jamen jeg laver heller ikke en hujende fis herhjemme hehe.. ej, har fået og vide at støvsugning, gulvvask, jamen alt lettere hårdt arbejde er fuldstændig bandlyst.. så jeg støver lidt af og holder hjemmet rytteligt, og så sørger mand og andet familie for de ting jeg ikke bør gøre... jeg har ingen fornemmelse ovrhovedet om jeg føder for tidligt igen, ved bare at denne graviditet er heeelt anderledes, påd en gode måpde, så tager det da som et godt tegn eheh.. men ja alt over uge 30 er super skønt

Anmeld

8. juni 2011

signe.

lykkekevin skriver:

har du et lille billede fra lige da han blev født og så nu... og ja han er lille i nu men regner de ikke med han kommer efter det... du har vel barsel og sådan med ham i nu..

har du høret noget kretik eller hvad man skal sige sådan fra andre

syntes det er utrolig flot han ikke har taget skade  den lille bandit

og lille ja når man tænker min den stor på knap 2 år vejer 9,6 kilo og min dreng på 7 mdr vejer 7,6 kilo

kan lige prøve at linke til en anden tråd med billeder

.. har ikke hørt kritik fra andre, heldigvis, men ellers ville det også bare gå ind af det ene øre og ud af det andet

Anmeld

8. juni 2011

signe.

TrineMine86 skriver:

tillykke   dejligt at nå milepælen..

for at alt kommer til at gå godt og at han vokser sig stor og bliver derinde

venter selv en dreng d. 23 sep

ej hvor skægt, så kan vi følges

Anmeld

8. juni 2011

TrineMine86

signe. skriver:

ej hvor skægt, så kan vi følges

jamen det kan vi da  Vil glæde mig til at følge dig og dit forløb

Anmeld

8. juni 2011

signe.

lykkekevin skriver:

har du et lille billede fra lige da han blev født og så nu... og ja han er lille i nu men regner de ikke med han kommer efter det... du har vel barsel og sådan med ham i nu..

har du høret noget kretik eller hvad man skal sige sådan fra andre

syntes det er utrolig flot han ikke har taget skade  den lille bandit

og lille ja når man tænker min den stor på knap 2 år vejer 9,6 kilo og min dreng på 7 mdr vejer 7,6 kilo

her er fra da han er 1 dag gammel(man kan ane hvor lille han var, dog er der ikke noget ved siden af der decideret indikere det) og så et fra april i år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juni 2011

Kofoed.

signe. skriver:

jo og det var endda 670 gram, så han havde perfekt størrelse

Hvor lækkert, måske så jeg forkert, hehe

Perfekt

Anmeld

8. juni 2011

Christina.78

og forresten så synes jeg terminsdatoen er super !!!

Anmeld

8. juni 2011

lykkekevin

signe. skriver:

kan lige prøve at linke til en anden tråd med billeder

.. har ikke hørt kritik fra andre, heldigvis, men ellers ville det også bare gå ind af det ene øre og ud af det andet

oki det er jeg bare super glad for at gøre

Anmeld

8. juni 2011

lykkekevin

signe. skriver:

her er fra da han er 1 dag gammel(man kan ane hvor lille han var, dog er der ikke noget ved siden af der decideret indikere det) og så et fra april i år

oh hold da op hvor er han bare lille et lille mirakkel barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.