UPDATE!! minderne kommer susende nu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

babyMark

Ej hvor skønt. Stort til lykke med at være nået forbi milepælen! Ønsker virkelig for dig at du får lov at opleve at være højgravid. Kan søreme godt forstå hvis der hvivler en masse følelser og tanker rundt i dit hoved! Jeg frygter ikke at føde for tidligt, men håber på at undgå ssf. Kunne nemlig godt tænke mig selv at være frisk efter fødslen. Så krydser også alt hvad jeg har for at du selv undgår at blive syg igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

signe.

babyMark skriver:

Ej hvor skønt. Stort til lykke med at være nået forbi milepælen! Ønsker virkelig for dig at du får lov at opleve at være højgravid. Kan søreme godt forstå hvis der hvivler en masse følelser og tanker rundt i dit hoved! Jeg frygter ikke at føde for tidligt, men håber på at undgå ssf. Kunne nemlig godt tænke mig selv at være frisk efter fødslen. Så krydser også alt hvad jeg har for at du selv undgår at blive syg igen!

tusind tak for de søde ord 

Anmeld

8. juni 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Ejh en fantastisk update. Og hvor må det være fantastisk at kunne 'gennemføre' det denne gang. Jeg krydser hva der ka krydses for jer. Og stort tillykke til hele familien for den skønne update

Anmeld

8. juni 2011

sandratobias

Ej hvor dejligt at læse.. Hvor er det bar godt det går den rigtige vej.. Håber du når til termin denne gang.. Eller bar uge 38..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.