UPDATE!! minderne kommer susende nu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

signe.

lykkekevin skriver:

ja håber du får lov til at blive rigtig godt stor og lidt besværet af maven denne gang og det er bare dejlig at han er støre kan slet ikke forstille mig hvad i har været igennem  og syntes virkelig det er flot i har valgt at få en allerede nu 

tak skal du have

vores læge konkluderede at vi jo gerne ville hve flere børn, så det var ligegyldigt om det blev nu eller om 3 år, så vi holdt ved vores ønske om at få dem tæt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

signe.

Zibi_84 skriver:

Hvor dejligt at høre, trods alt! Kan tydeligt huske din forrige graviditets historie, så det er jo helt unikt at det går fremad med dig Sender en masse tanker til en fortsat god graviditet

ja, det er helt anderledes denne gang.. føler mig også langt bedre tilpas.. ved Hasses graviditet, var jeg plaget af megen sygdom, og der mener de at det måske allerede der, kunne have været SSF´en der spillede et puds... jeg var syg i 7 uger, hvor mit  CRP tal var mega højt, men de kunne ikke se jeg fejlede noget

Anmeld

8. juni 2011

lykkekevin

signe. skriver:

tak skal du have

vores læge konkluderede at vi jo gerne ville hve flere børn, så det var ligegyldigt om det blev nu eller om 3 år, så vi holdt ved vores ønske om at få dem tæt

oki men kan de sige hvorfor han er kommet så tidlig jeg har ikke lige fået læst det hele men meget af det

Anmeld

8. juni 2011

Kofoed.

Det lyder som en dejlig scanning. Håber han bliver ved med, at klare sig så flot. Er 600 g ikke også meget normalt for 25. uge?

Håber du ikke udvikler SSF denne gang.

Anmeld

8. juni 2011

signe.

lykkekevin skriver:

oki men kan de sige hvorfor han er kommet så tidlig jeg har ikke lige fået læst det hele men meget af det

det var pga SSF. det var ved at slå mig ihjel, så eneste redning var at få ham ud.. det er dne eneste kur mod SSF, for det er graviditeten der gjorde mig syg..

Anmeld

8. juni 2011

signe.

Kofoed33 skriver:

Det lyder som en dejlig scanning. Håber han bliver ved med, at klare sig så flot. Er 600 g ikke også meget normalt for 25. uge?

Håber du ikke udvikler SSF denne gang.

jo og det var endda 670 gram, så han havde perfekt størrelse

Anmeld

8. juni 2011

lykkekevin

signe. skriver:

det var pga SSF. det var ved at slå mig ihjel, så eneste redning var at få ham ud.. det er dne eneste kur mod SSF, for det er graviditeten der gjorde mig syg..

oki godt du overlevet det.. men det har vel været nogen hård tider.. der her vel været tvilv om han overlevet når han var så lille...

og hårdt for dig at komme dig over men også din mand og familie

Anmeld

8. juni 2011

signe.

lykkekevin skriver:

oki godt du overlevet det.. men det har vel været nogen hård tider.. der her vel været tvilv om han overlevet når han var så lille...

og hårdt for dig at komme dig over men også din mand og familie

ja det har bestemt ikke været en dans på roser... det er hårdt at være adskilt i 5 mdr, og bare det at være væk hjemmefra,, Og ja, vi var først helt sikrer på at få ham hjem, den dag vi kunne sætte ham ind i bilen og køre hjem..

Anmeld

8. juni 2011

lykkekevin

signe. skriver:

ja det har bestemt ikke været en dans på roser... det er hårdt at være adskilt i 5 mdr, og bare det at være væk hjemmefra,, Og ja, vi var først helt sikrer på at få ham hjem, den dag vi kunne sætte ham ind i bilen og køre hjem..

puha jeg håber aldrig jeg skal opleve det eller nogen anden...

men hvor gammel er det han er i dag og hvad med udvikling og sådan er han langt bag efter og har han taget noget skade af den meget for tidlig fødsel

Anmeld

8. juni 2011

Christina.78

Ja det med at gå over tiden (altså i vores tilfælde tidligere i graviditeten) er en stor milepæl...kan huske da jeg var ovre uge 28 uden gener fra SSF var vi bare lykkelige men vidste os ikke for sikre..at den først kom i uge 36 var bare ok for så var vi lidt mere på den gode side end dårlige..at jeg så kun nåede til 38 gjorde mig ikke spor..så havde jeg ihvertfald prøvet at være højgravid og med stor mave på  så dejlig en følelse..

håber og beder til at min næste og sikkert sidste graviditet også når omkring de 36-38 uger inden hvis SSF absolut skal komme igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.