Skal, skal ikke??? Vide Kønnet på Junior!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Loa

Vi fik af vide hvad vi ventede os.... Jeg ville simpelthen ikke kunne gå i 9 måneder uden at vide hvad der lå derinde.....

Det er slet ikke vigtigt for mig at blive overrasket ved fødslen... Så hellere vide det, og kunne forholde mig til det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

CmarianN

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg tror ikke vi fortæller nogen hvad det bliver. Ihvertfald ikke de som ikke kan tie stille med det. Dvs. primært familien 

Jeg tror hvis jeg vidste det, ville jeg SIKKERT tale over mig på et eller andet tidspunkt 

Anmeld

8. juni 2011

CmarianN

Loa skriver:

Vi fik af vide hvad vi ventede os.... Jeg ville simpelthen ikke kunne gå i 9 måneder uden at vide hvad der lå derinde.....

Det er slet ikke vigtigt for mig at blive overrasket ved fødslen... Så hellere vide det, og kunne forholde mig til det....

Okay 

Anmeld

8. juni 2011

SussieThyssen

CmarianN skriver:

Hey ladies! 

Synes det kunne være lidt sjovt at vide, hvorfor I har valgt endten at vide hvilket køn I skal have/fik eller hvorfor I valgte det skal/skulle være overraskelse 

Nu har jeg jo 3 stks, så jeg måtte stemme blankt.

Jeg fik taget fostervandsprøve med mine 3 og havde muligheden for at få kønnet at vide dengang (for ca 100 år siden...hehe)

Men jeg/VI sagde nej til de første to. Og Jeg synes det var spændende ikke at vide hvad vi fik.
Men med den sidste valgte vi at få det at vide (en dreng) og det var en kæmpe overfraskelse eftersom dem jeg havde mistet var drenge (dem, der var store nok til at det kunne ses) og jeg var sikker på, at jeg kun kunne få piger.
Så lidt sejt var det at vide det på forhånd.

Alt i alt så synes jeg, det er dejligt ikke at vide det før den lille smutter ud, men det er også dejligt at vide det.
Så her er det hverken for eller imod

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CmarianN skriver:

Jeg tror hvis jeg vidste det, ville jeg SIKKERT tale over mig på et eller andet tidspunkt 

Det ville jeg godt kunne lade være med.  Jeg er hårdhudet på det punkt. 

Anmeld

8. juni 2011

CmarianN

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det ville jeg godt kunne lade være med.  Jeg er hårdhudet på det punkt. 

Ja så er det jo intet problem 

Anmeld

8. juni 2011

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
CmarianN skriver:

Hey ladies! 

Synes det kunne være lidt sjovt at vide, hvorfor I har valgt endten at vide hvilket køn I skal have/fik eller hvorfor I valgte det skal/skulle være overraskelse 

jeg har stemt ja, men var ikke meningen ved den første at vi ville vide det, man han ville ikke skjule hvad han var så scannings jordmoren kunne ikke undgå at vise det.

og nr 2 ville vi gerne vide det men kun fordí ci gjorde det med den første.

fordelen er man ved hvad man kan købe af farve. men jeg savnede den gjøde der kan være ved at gå og drømme om hvordan barnet ser ud hvis det er en dreng eller pige.

Anmeld

8. juni 2011

Lisbeth85

Hej søde kusine

Jamen vi fik det jo at vide, og det ville vi gerne, da planlægningen inden han kom, ville være lidt nemmere Men vi havde heller ikke en chance for IKKE at se det til scanningen, da han pænt lå og viste os sin lille tisse-trold Så det er vist ikke altid, at man selv bestemmer det. Hi hi... men hvis man ikke kigger efter selv så godt, så er der jo store chancer for ikke at se det. Mht. at det forkerte køn bliver nævnt tror jeg er EKSTREMT sjældent... de er gode til at sige, hvis de ikke er sikre, og nogen gange vil de slet ikke turde gætte på det, så de siger det kun hvis de er MEGET sikre. Men som i alt andet kan der ske en smutter.

I skal gøre lige præcis det I vil. Min mor har heller aldirg fået det at vide, men det var jo hendes valg... ikke mit. Så selvom de mor har den holdning, så kan du jo have en anden - og det må hun så finde sig i Hvis I vil, så gør I det, hvis ikke... så er det en surprise Jeg havde ikke brug for endnu mere spænding oveni fødslen, så dejligt at vide det egentlig. Men vi er alle forskellige, og I skal føle efter  Glæder mig til januar og til at se jeres bette bebs

Anmeld

8. juni 2011

CmarianN

Lisbeth85 skriver:

Hej søde kusine

Jamen vi fik det jo at vide, og det ville vi gerne, da planlægningen inden han kom, ville være lidt nemmere Men vi havde heller ikke en chance for IKKE at se det til scanningen, da han pænt lå og viste os sin lille tisse-trold Så det er vist ikke altid, at man selv bestemmer det. Hi hi... men hvis man ikke kigger efter selv så godt, så er der jo store chancer for ikke at se det. Mht. at det forkerte køn bliver nævnt tror jeg er EKSTREMT sjældent... de er gode til at sige, hvis de ikke er sikre, og nogen gange vil de slet ikke turde gætte på det, så de siger det kun hvis de er MEGET sikre. Men som i alt andet kan der ske en smutter.

I skal gøre lige præcis det I vil. Min mor har heller aldirg fået det at vide, men det var jo hendes valg... ikke mit. Så selvom de mor har den holdning, så kan du jo have en anden - og det må hun så finde sig i Hvis I vil, så gør I det, hvis ikke... så er det en surprise Jeg havde ikke brug for endnu mere spænding oveni fødslen, så dejligt at vide det egentlig. Men vi er alle forskellige, og I skal føle efter  Glæder mig til januar og til at se jeres bette bebs

Hvor er du sød 

Jeg har egentlig altid været rimelig klar på IKKE at skulle vide det, om det er fordi jeg er påvirket af mors valg, eller ej, det ved jeg ikke 

Men som det er lige nu har min holdning ikke ændret sig... Men man ved jo aldrig 

Anmeld

8. juni 2011

2babygirls

CmarianN skriver:

Okay  Hvad gør så, at I ikke vil vide det næste gang?

Vi er elendige til at holde diverse gave indkøb hemmeligt forhinanden, så det kunne været så fedt IKKE at vide det, for man kan jo ikke bare lure ind i maven uden en scanning

Plus vi har en masse neutralt fra da Madeleine var lille, så vi skal nok klare os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.