Skal, skal ikke??? Vide Kønnet på Junior!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

lykkekevin

her har vi vist det med begge mest af praktisk årsager.. men skal vi have nr 3 vil jeg ikke vede det har en af hver nu så syntes det skal være en overraskelse..

og så syntes jeg da lidt det er mere som juleaften hvis man ikke ved hvad man får og det at kunne skrive til folk vi har fået en pige eller en dreng er stort.. i forhold til så kom hun/han til verden og vægt længte osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

2babygirls

CmarianN skriver:

Hey ladies! 

Synes det kunne være lidt sjovt at vide, hvorfor I har valgt endten at vide hvilket køn I skal have/fik eller hvorfor I valgte det skal/skulle være overraskelse 

Ved Madeleine vidste vi det, og når jeg engang bliver gravid igen vil jeg ikke vide det..

Anmeld

8. juni 2011

Fru.Ø

Måtte bare vide hvilket køn der gemte sig i maven,med begge børn

Og vi har ikke fortrudt vi fik det at vide.Syntes det var nemmere at handle babyting/tøj ind når man ved kønnet

Og så kom navnet også på plads,inden fødslen.

Anmeld

8. juni 2011

CmarianN

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Har stemt blankt. Vi er meget uenige. Men tror vi får det afvide. Selv om jeg er lidt ked af ikke at opleve overraskelsen ved fødselen.

Så må du smide nogle af de de her kvinder argumenter på bordet for IKKE at vide det  MÅSKE du kan få din vilje 

Anmeld

8. juni 2011

CmarianN

CeViss skriver:

Vi ville ikke vide det 

Jeg synes det er sjovt med en gætteleg indtil barnet er kommet ud.

Jeg synes ikke at det var spor besværligt ikke at vide det.

For vi købte neutralt tøj, og fik en masse da jeg havde født.

De fleste gættede på en pige og en stor en.

Men i stedet kom en dreng, en lille en

Hihi okay   Hvor hyggeligt altså...

Anmeld

8. juni 2011

CmarianN

MoarHvidovre skriver:

Vi vidste IKKE nogen af gangene, hvad vi ventede at køn. Hvorfor skal det være så praktisk, hvorfor ikke bare tage tingene som de kommer. Vi synes det var fantastisk, at gå i 9 mdr. og først finde ud af det, da de blev lagt op på maven af mig. Begge gange er det min mand som har set kønnet.

Det vigtigste for os var, at vi fik to raske børn og ikke, hvad køn de havde.

Dejligt 

For mig er kønnet også underordnet, men mange er nok styret af nysgerrigheden..... Jeg er også nysgerrig, men vil gerne give mig selv den overraskelse til fødslen 

Anmeld

8. juni 2011

LinLin

Fik det ikke at vide første gang (men købte alligevel mest "drengede" ting ) - anden gang var vi til kønsscanning - da var jeg for nysgerrig! + det var rart at vide hvor meget der ku genbruges

Anmeld

8. juni 2011

CmarianN

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Jamen jeg har vidst det alle tre gange:0)

De to første gange af sindsyg nysgerrighed:0) 3 gang af nysgerrighed - men også af praktiske årsager - skal vi gemme fra Anton eller sælge og købe lyserødt:0) Det blev til at gemme:0)

Hvis vi engang - mærk mine ord - om 3-4 år, beslutter at vi skal have barn nummer 5 ( vi har en hver fra tidlige og to sammen) så har vi fatisk lige forleden besluttet at så vil vi ikke vide kønnet - meeeeeeeeeeeen nu må vi se - for når man ligger der til MD scanning sp er svaret jo lige ved hånden:0)

Christina,som bestemt ikke synes det ødelægger det mindste ved fødslen at vide kønnet:0)

Okay 

Kunne godt forestille mig hvis sp kan se kønnet og hun spørger, kræver det nok meget vedholdenhed stadig at sige nej 

Men jeg har en naiv idé om, at man bare kan sige det helt til en start, så hun heller ikke kommer til, at afslører noget 

Anmeld

8. juni 2011

CmarianN

lykkekevin skriver:

her har vi vist det med begge mest af praktisk årsager.. men skal vi have nr 3 vil jeg ikke vede det har en af hver nu så syntes det skal være en overraskelse..

og så syntes jeg da lidt det er mere som juleaften hvis man ikke ved hvad man får og det at kunne skrive til folk vi har fået en pige eller en dreng er stort.. i forhold til så kom hun/han til verden og vægt længte osv

Ja præcis 

Anmeld

8. juni 2011

CmarianN

Tina&Martin skriver:

Ved Madeleine vidste vi det, og når jeg engang bliver gravid igen vil jeg ikke vide det..

Okay  Hvad gør så, at I ikke vil vide det næste gang?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.