Skal, skal ikke??? Vide Kønnet på Junior!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

anmaj

vi ville gerne vide det af nysgerrighed.. men mest af alt for at kunne forberede os, for økonomisk havde vi ikke råd til at skulle ud og købe alt efterfølgende... så vi havde tid til at købe tøj brugt og en masse møbler og ordne værelser inden.. skønt..

fortryder slet slet ikke at vi fik det at vide.. har nu 2 dejlige drenge med 22 mdr imellem og skønt vi kunne genbruge tøjet uden pletter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

CmarianN

Tina&Martin skriver:

Vi er elendige til at holde diverse gave indkøb hemmeligt forhinanden, så det kunne været så fedt IKKE at vide det, for man kan jo ikke bare lure ind i maven uden en scanning

Plus vi har en masse neutralt fra da Madeleine var lille, så vi skal nok klare os.

Okay 

Anmeld

8. juni 2011

NinaNymannMadsen

ja vi vidste vil skulle ha en pige første gang og har fået afvide vi skal ha en pige mere den her gang. ganske enkelt fordi vi var nysgerrige første gang og anden gang var det af praktiske grunde, det er rart at vide om man skal købe helt nyt tøj eller man godt kan finde tøj frem fra den anden af.
det ville blive kedeligt i længden kun at købe neutralt jo og hold op en masse tøj man kan ha der bare ser kedeligt ud så vil jeg da mene.

Anmeld

8. juni 2011

CmarianN

NNM skriver:

ja vi vidste vil skulle ha en pige første gang og har fået afvide vi skal ha en pige mere den her gang. ganske enkelt fordi vi var nysgerrige første gang og anden gang var det af praktiske grunde, det er rart at vide om man skal købe helt nyt tøj eller man godt kan finde tøj frem fra den anden af.
det ville blive kedeligt i længden kun at købe neutralt jo og hold op en masse tøj man kan ha der bare ser kedeligt ud så vil jeg da mene.

Ja det er rigtigt...

Jeg har en lille naiv ide om, at de penge jeg ville bruge på tøj nu her, bare ligge dem til side, så jeg kan købe en masse når Junior melder sin ankomst 

Anmeld

8. juni 2011

NinaNymannMadsen

CmarianN skriver:

Ja det er rigtigt...

Jeg har en lille naiv ide om, at de penge jeg ville bruge på tøj nu her, bare ligge dem til side, så jeg kan købe en masse når Junior melder sin ankomst 

bare du har noget klar til når junior melder sig jo det er det vigtigste baby skal jo ha noget tøj at ha på.

Anmeld

8. juni 2011

AndreasMor84

Vi ved det ikke.. Vi er da vildt nysgerrige, men vi vil gerne have OVERRASKELSEN til gode til fødslen Synes det er ventetiden værd at vente på

Og så bliver det fedt at ringe og sige "du er blevet mormor til en XXX"

Forstår ik helt at man får det at vide af praktiske grunde.. det er da kun en fordel at købe grundudstyret i neutrale farver, så det også passer til den næste i flokken

Anmeld

8. juni 2011

CmarianN

NNM skriver:

bare du har noget klar til når junior melder sig jo det er det vigtigste baby skal jo ha noget tøj at ha på.

Nårh jo jo  Men det er ikke så vigtig for mig om det første sæt tøj er lyseblå eller rød  Har skam bare i neutrale farver... Og mon ikke man får en masse i barselsgave så? 

Anmeld

8. juni 2011

CmarianN

Solstråle2011 skriver:

Vi ved det ikke.. Vi er da vildt nysgerrige, men vi vil gerne have OVERRASKELSEN til gode til fødslen Synes det er ventetiden værd at vente på

Og så bliver det fedt at ringe og sige "du er blevet mormor til en XXX"

Forstår ik helt at man får det at vide af praktiske grunde.. det er da kun en fordel at købe grundudstyret i neutrale farver, så det også passer til den næste i flokken

Enig  

Anmeld

8. juni 2011

Kløver

Vi vidste ikke kønnet, og var en helt speciel oplevelse, desværre ville den ha været mere speciel hvis ikke mit fødselsforløb var som det var, og endte ud i akut kejsersnit, men kan klart anbefale ikke at vide det, men der er jo fordele og ulemper ved begge dele, nu hvor vi i forvejen har vores skønne søn, vil jeg nok vide det næste gang, jo det er da praktisk,men min grund denne gang er nu mest pga mit fødselsforløb, og det kunne være sjovt at have prøvet begge dele, men er ikke 100% sikker på jeg vil vide det, når den tid kommer.

man kan sagtens forberede sig uden at vide kønnet

Anmeld

8. juni 2011

NinaNymannMadsen

CmarianN skriver:

Nårh jo jo  Men det er ikke så vigtig for mig om det første sæt tøj er lyseblå eller rød  Har skam bare i neutrale farver... Og mon ikke man får en masse i barselsgave så? 

vi fik ikk meget tøj men det er jo forskelligt fra familie til familie. vi fik meget store ting som pusletaske, puslepude og ammepude.

men det skal da nok gå alt sammen og baby er ligeglad med om hvilken farve tøj baby har på jo det mere forældrene der går op idet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.