Skal, skal ikke??? Vide Kønnet på Junior!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

CmarianN

NNM skriver:

vi fik ikk meget tøj men det er jo forskelligt fra familie til familie. vi fik meget store ting som pusletaske, puslepude og ammepude.

men det skal da nok gå alt sammen og baby er ligeglad med om hvilken farve tøj baby har på jo det mere forældrene der går op idet.

Ja det jo lige det 

heldigvis vil min venindes mor gerne sy de større ting til mig, så vi får alt i samme mønster 

Det skal sku nok gå!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

NinaNymannMadsen

CmarianN skriver:

Ja det jo lige det 

heldigvis vil min venindes mor gerne sy de større ting til mig, så vi får alt i samme mønster 

Det skal sku nok gå!!!!

hvor dejligt. så har i også noget ingen andre kan få. når det er noget hun syer til jer jo.

Anmeld

8. juni 2011

CmarianN

NNM skriver:

hvor dejligt. så har i også noget ingen andre kan få. når det er noget hun syer til jer jo.

Ja det er sødt hun vil  og dejligt man selv kan vælge stoffet 

Anmeld

9. juni 2011

NinaNymannMadsen

CmarianN skriver:

Ja det er sødt hun vil  og dejligt man selv kan vælge stoffet 

ja da.
min farmor strikker vanter, huer og måske også nogen bukser og bluser og så får hun en veninde til at strikke sokker.

Anmeld

9. juni 2011

Fjordside

Vi har valgt ikke at vide kønnet.

Min kæreste har hele tiden holdt fast i at han ikke ville, hvor jeg egentlig var lidt i tvivl, men efter at have snakket med min søster som valgte ikke at få det af vide var jeg overbevist om at vi heller ikke skulle vide det. Hun sagde at der var ikke noget bedre end at have ligget der og kæmpet og så at hendes mand sagde "det er en pige.."

Så derfor valgte jeg at hoppe med på vognen om at ikke vide det. Og indtil videre har jeg ikke fortrudt valgte. Til NF scanningen tænkte jeg slet ikke over kønnet, jeg var bare lykkelig for at se at der var liv i noget derinde  

Anmeld

9. juni 2011

FruDall

Første gang vidste vi det, og det gjorde bestemt ikke fødslen uspændende, der er jo meget mere end kønnet - hvordan ser det ud? er det en tilpas baby osv....

anden gang vidste vi det ikke og det var da spændende at gå og vente, selve fødslen var ikke mere spændende, da det vel altid er spændnede at skulle møde sit barn 1. gang. Lige da han blev født og kom op til mig fik jeg fat mellem hans ben og kunne mærke at det var en dreng - men ellers var der nok gået lidt tid inden vi fik kigget efter - det var ikke første tanke at se efter hvilket køn det var.

3. gang vidste vi det igen, men syntes alligevel at fødslen var spændende...

Anmeld

9. juni 2011

CmarianN

NNM skriver:

ja da.
min farmor strikker vanter, huer og måske også nogen bukser og bluser og så får hun en veninde til at strikke sokker.

Ikke dårligt :-)

Anmeld

9. juni 2011

CmarianN

Fjordside skriver:

Vi har valgt ikke at vide kønnet.

Min kæreste har hele tiden holdt fast i at han ikke ville, hvor jeg egentlig var lidt i tvivl, men efter at have snakket med min søster som valgte ikke at få det af vide var jeg overbevist om at vi heller ikke skulle vide det. Hun sagde at der var ikke noget bedre end at have ligget der og kæmpet og så at hendes mand sagde "det er en pige.."

Så derfor valgte jeg at hoppe med på vognen om at ikke vide det. Og indtil videre har jeg ikke fortrudt valgte. Til NF scanningen tænkte jeg slet ikke over kønnet, jeg var bare lykkelig for at se at der var liv i noget derinde  

Orh hvor skønt :-)

Anmeld

9. juni 2011

CmarianN

FruDall skriver:

Første gang vidste vi det, og det gjorde bestemt ikke fødslen uspændende, der er jo meget mere end kønnet - hvordan ser det ud? er det en tilpas baby osv....

anden gang vidste vi det ikke og det var da spændende at gå og vente, selve fødslen var ikke mere spændende, da det vel altid er spændnede at skulle møde sit barn 1. gang. Lige da han blev født og kom op til mig fik jeg fat mellem hans ben og kunne mærke at det var en dreng - men ellers var der nok gået lidt tid inden vi fik kigget efter - det var ikke første tanke at se efter hvilket køn det var.

3. gang vidste vi det igen, men syntes alligevel at fødslen var spændende...

Okay, tak for dit svar :-)

Anmeld

9. juni 2011

Brams

CmarianN skriver:

Hey ladies! 

Synes det kunne være lidt sjovt at vide, hvorfor I har valgt endten at vide hvilket køn I skal have/fik eller hvorfor I valgte det skal/skulle være overraskelse 

Vi valgte at få kønnet af vide og fortrød det ikke 

Vi rejste til USA midt i graviditeten og det var fantastisk at kunne gå og finde på helt særlige ting til prinsessen derovre.

Synes det var fedt at kunne købe i den "rigtige" farve og have det hele klar til hun kom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.