Skal, skal ikke??? Vide Kønnet på Junior!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

charlie73

Nej vi fandt jo først ud af at vi skulle have barn da jeg var 6 mdr henne - men nej det var hyggeligt bare at have en H*N derinde - og navnet kom rimeligt nemt til os 

Hilsen Charlotte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Fenja09

Vi kender kønnet på vores bebs, men vi var længe om at beslutte os for det, for vi synes der er fordele både ved at vente og vide det. Vi endte med at være ALT for nysgerrige

Vi er selvfølgelig rigtig glade for at vide det og vi nyder at kunne omtale bebsen som h*n - det er kun nærmeste familie og de tætteste venner der kender kønnet, udover dem er det stadig hemmeligt indtil fødslen.

Derudover synes jeg også at det er dejligt kun at skulle koncentrere sig om et valg af navn og at kunne købe ting til det bestemte køn.

/Fenja

Anmeld

7. juni 2011

CmarianN

mamalicious skriver:

Vi har ikke vidst det nogen af gangene... og VILLE heller ikke !

Ventetiden ville i vores tilfælde blive meget længere/hårdere, da vi så var bange for at bekymrer os om unødige ting, såsom - er barnet okay, hvordan kommer fødslen til at gå... o.s.v - vi kan jo intet gører ved det alligevel.

Derimod brugte vi den dejlige ventetid på spekulation omkring kønnet.

Desuden ville vi ikke stå i den situation, at vide kønnet og skulle have kejsersnit, som nogle gør..... - Hvad kan de ringe til familie og venner og fortælle ??????... De ved jo hvad de ventede, hvilken dato og klokkeslet, og de fleste har endda også fået skønnet barnets vægt lige inden. Så intet !!

For os svarer det til at åbne julegaven om sommeren, og ikke vente spændt på overraskelsen. Der forsvinder så meget af det magiske !!

Men det er jo bare vores mening ! - og som det kan ses er vi en del af mindretallet 

Det kan jeg godt følge dig i 

Anmeld

7. juni 2011

CmarianN

Fenja09 skriver:

Vi kender kønnet på vores bebs, men vi var længe om at beslutte os for det, for vi synes der er fordele både ved at vente og vide det. Vi endte med at være ALT for nysgerrige

Vi er selvfølgelig rigtig glade for at vide det og vi nyder at kunne omtale bebsen som h*n - det er kun nærmeste familie og de tætteste venner der kender kønnet, udover dem er det stadig hemmeligt indtil fødslen.

Derudover synes jeg også at det er dejligt kun at skulle koncentrere sig om et valg af navn og at kunne købe ting til det bestemte køn.

/Fenja

Oki 

Jeg tror jeg ville komme til at røbe mig selv i samtaler hvis jeg vidste det 

Heldigvis er vi dækket ind med både et pige og et drenge navn, så ingen problem der 

Anmeld

7. juni 2011

chael

CmarianN skriver:

Hey ladies! 

Synes det kunne være lidt sjovt at vide, hvorfor I har valgt endten at vide hvilket køn I skal have/fik eller hvorfor I valgte det skal/skulle være overraskelse 

Er bare R*V nysgerrig af natur SÅ derfor har vil valgt at få oplyst kønnet på vores unger

Det havde intet at gøre med at jeg ville være forberedt, at det skulle være nemmere at gøre klar til baby osv, Det er ale sammen bare undskyldninger, for at få det oplyst I min optik

Men altså, jeg vil så gerne indrømme, at nu her 3. gang, fik jeg oplyst kønnet allerede ved uge 14+6 og det fortryder jeg faktisk lidt, at jeg fik det oplyst SÅ tidligt!

Jeg syntes alligevel der er noget charmerende ved at vente til gennemscanningen.

Så skulle vi imod alle odds, nogensinde vente nummer 4, ja, så overvejer jeg faktisk helt at gå 9 mdr, uden at vide det Meeeeen lad os nu se, min nysgerrighed er stærk

*Camilla

Anmeld

7. juni 2011

baby012

channie-g skriver:

må jeg spørge om hvorfor du har stor chance for at midste???

ja det må du gerne, 

sidst jeg fik en abort, gik tingene ikke helt som det skulle.. og har siden da mistet 3 fostre. 

Anmeld

7. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Har stemt blankt. Vi er meget uenige. Men tror vi får det afvide. Selv om jeg er lidt ked af ikke at opleve overraskelsen ved fødselen.

Anmeld

8. juni 2011

CeViss

Vi ville ikke vide det 

Jeg synes det er sjovt med en gætteleg indtil barnet er kommet ud.

Jeg synes ikke at det var spor besværligt ikke at vide det.

For vi købte neutralt tøj, og fik en masse da jeg havde født.

De fleste gættede på en pige og en stor en.

Men i stedet kom en dreng, en lille en

Anmeld

8. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi vidste IKKE nogen af gangene, hvad vi ventede at køn. Hvorfor skal det være så praktisk, hvorfor ikke bare tage tingene som de kommer. Vi synes det var fantastisk, at gå i 9 mdr. og først finde ud af det, da de blev lagt op på maven af mig. Begge gange er det min mand som har set kønnet.

Det vigtigste for os var, at vi fik to raske børn og ikke, hvad køn de havde.

Anmeld

8. juni 2011

Valle81

CmarianN skriver:

Hey ladies! 

Synes det kunne være lidt sjovt at vide, hvorfor I har valgt endten at vide hvilket køn I skal have/fik eller hvorfor I valgte det skal/skulle være overraskelse 

Hejsa:0)

Jamen jeg har vidst det alle tre gange:0)

De to første gange af sindsyg nysgerrighed:0) 3 gang af nysgerrighed - men også af praktiske årsager - skal vi gemme fra Anton eller sælge og købe lyserødt:0) Det blev til at gemme:0)

Hvis vi engang - mærk mine ord - om 3-4 år, beslutter at vi skal have barn nummer 5 ( vi har en hver fra tidlige og to sammen) så har vi fatisk lige forleden besluttet at så vil vi ikke vide kønnet - meeeeeeeeeeeen nu må vi se - for når man ligger der til MD scanning sp er svaret jo lige ved hånden:0)

Christina,som bestemt ikke synes det ødelægger det mindste ved fødslen at vide kønnet:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.