Skal, skal ikke??? Vide Kønnet på Junior!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vidste I hvilket køn jeres baby havde? Og hvorfor? For jer der stemmer NEJ, synes I sidenhen, at det har været for bøvlet IKKE at vide kønnet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.172 visninger
102 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

CmarianN

Hey ladies! 

Synes det kunne være lidt sjovt at vide, hvorfor I har valgt endten at vide hvilket køn I skal have/fik eller hvorfor I valgte det skal/skulle være overraskelse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

KamillaT

Vi var ALT for nysgerrige, så MÅTTE bare vide det

Og det har vi været rigtig glade for 

Anmeld

7. juni 2011

twinny

vi var så nysgerrig.. Vi ville bare vide det... Og så var det meget praktisk, når der er to..

Anmeld

7. juni 2011

baby012

Jeg vil ikke vide kønnet på min baby  

dette er der mange grunde til.

en af dem er at jeg gerne vil går og være spændt hele graviditeten på det,

en anden grund er at jeg gerne vil have at alle andre også går lidt i spænding, og det syns jeg lidt man tager fra dem hvis man fortæller kønnet  

en tredje grund er at jeg har en meget høj risiko for at miste barnet, så vil ikke binde mig for meget til det .. tror det er nemmere at håndtere hvis jeg mister, og ikke kender kønnet . 

Anmeld

7. juni 2011

mortilsofieogsara

Vi var så nysgerrig at vi måtte vide det

Anmeld

7. juni 2011

CmarianN

gravid20 skriver:

Jeg vil ikke vide kønnet på min baby  

dette er der mange grunde til.

en af dem er at jeg gerne vil går og være spændt hele graviditeten på det,

en anden grund er at jeg gerne vil have at alle andre også går lidt i spænding, og det syns jeg lidt man tager fra dem hvis man fortæller kønnet  

en tredje grund er at jeg har en meget høj risiko for at miste barnet, så vil ikke binde mig for meget til det .. tror det er nemmere at håndtere hvis jeg mister, og ikke kender kønnet . 

Okay... Alle gode grunde - jeg vil umiddelbart heller ikke vide det og det er også for at bevare spændingen OG min mor har aldrig vist det med os og hun siger, at halvdelen er fødslen er overraskelsen ved hvilket køn der kommer ud 

Anmeld

7. juni 2011

misse198

Vi var så nysgerrie og spændte og da hun spurgte om vi ville vide det sagde vi ja- havde vi sagt nej havde hun ikke kunne scanne mig så meget ved den lilles bagdel, for han lå seriøst og strittede med den. smiler.

Vi har ikke fortrudt at vi har fået det afvide - tværdigmod nu er alt på plads til den kommende prins.

Michelle 40 + 4

Anmeld

7. juni 2011

baby012

CmarianN skriver:

Okay... Alle gode grunde - jeg vil umiddelbart heller ikke vide det og det er også for at bevare spændingen OG min mor har aldrig vist det med os og hun siger, at halvdelen er fødslen er overraskelsen ved hvilket køn der kommer ud 

det samme med min mor, hun har nærmest forbudt mig at få kønnet at vide da hun er sikker på at så er spændingen ødelagt.. så har lovet hende ikke at få det at vide.. 

Anmeld

7. juni 2011

Silas&Mille

Vi vidste ikke kønnet inden fødslen. Der gik faktisk næsten 15 minutter efter han var kommet ud, inden vi kiggede ordentligt efter om vi havde fået en dreng eller en pige 

Kæresten ville gerne vide det, så han får lov til at bestemme om vi skal vide det eller ej, når vi skal have nummer to

Synes ikke det har været besværligt eller træls ikke at vide kønnet. Synes det var spændende. Og angående tøjet så er vi ikke farvet forskrækket og HADER begge to lyserød, så det havde vi under ingen omstændigheder købt

Anmeld

7. juni 2011

Silas&Mille

gravid20 skriver:

det samme med min mor, hun har nærmest forbudt mig at få kønnet at vide da hun er sikker på at så er spændingen ødelagt.. så har lovet hende ikke at få det at vide.. 

Min mor siger det samme. Hun har prøvet begge dele og hun siger at det er slet ikke så spændende at føde når man ved hvilket køn det er.

Så hun synes det er 'dumt' hvis vi får kønnet af vide når vi skal have nummer to. Men jeg har lovet kæresten at det må han bestemme når den tid kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.