Skal, skal ikke??? Vide Kønnet på Junior!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

baby012

MoriSverige skriver:

Min mor siger det samme. Hun har prøvet begge dele og hun siger at det er slet ikke så spændende at føde når man ved hvilket køn det er.

Så hun synes det er 'dumt' hvis vi får kønnet af vide når vi skal have nummer to. Men jeg har lovet kæresten at det må han bestemme når den tid kommer

ja okay det er også det mest praktiske at vide det

har sersonligt selv købt lidt i hver farve  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Ka+Ma=Be

CmarianN skriver:

Hey ladies! 

Synes det kunne være lidt sjovt at vide, hvorfor I har valgt endten at vide hvilket køn I skal have/fik eller hvorfor I valgte det skal/skulle være overraskelse 

Jeg har altid holdt på, at jeg absolut ikke ville vide kønnet Men men men. Jeg har en kæreste som virkelig gerne ville vide det, og han gjorde alt for at pirre min nysgerrighed

Jeg blev så ærgerlig over, at alt var blåt eller lyserødt - og udvalget i neutralt tøj var småt.

Derudover var alle med til at overbevise mig om, at det var en pige der var i maven, hvilket gjorde det lidt for underligt for mig

Og så sidst men ikke mindst er min svigerinde jordmorder og selvstændig sonograf hehe. Så det var nemt lige at komme ned til hende og få en kønsscanning.

Anmeld

7. juni 2011

CmarianN

misse1986 skriver:

Vi var så nysgerrie og spændte og da hun spurgte om vi ville vide det sagde vi ja- havde vi sagt nej havde hun ikke kunne scanne mig så meget ved den lilles bagdel, for han lå seriøst og strittede med den. smiler.

Vi har ikke fortrudt at vi har fået det afvide - tværdigmod nu er alt på plads til den kommende prins.

Michelle 40 + 4

Ja jeg kan godt se det praktiske i det  

Anmeld

7. juni 2011

CmarianN

gravid20 skriver:

det samme med min mor, hun har nærmest forbudt mig at få kønnet at vide da hun er sikker på at så er spændingen ødelagt.. så har lovet hende ikke at få det at vide.. 

Hihi det samme her 

Anmeld

7. juni 2011

jette1983

jeg vidste det ikke første gang og det var faktisk dejligt, denne gang har jeg valgt at vide det da jeg gerne vil have købt tøj og alt det andet inden jeg føder så jeg ikke står med mere praktisk efter fødslen end højest nødvendigt, jeg har jo også Liv at tage mig af og jeg ved at mit overskud er minimalt den første tid efter fødslen.

Anmeld

7. juni 2011

Miss T

Første gang vidste vi det af ren nysgerrighed. Anden gang vidste vi det ikke og det var ikke mindst mere fantastisk og nej det var ikke besværligt ikke at vide det

Anmeld

7. juni 2011

CmarianN

MoriSverige skriver:

Vi vidste ikke kønnet inden fødslen. Der gik faktisk næsten 15 minutter efter han var kommet ud, inden vi kiggede ordentligt efter om vi havde fået en dreng eller en pige 

Kæresten ville gerne vide det, så han får lov til at bestemme om vi skal vide det eller ej, når vi skal have nummer to

Synes ikke det har været besværligt eller træls ikke at vide kønnet. Synes det var spændende. Og angående tøjet så er vi ikke farvet forskrækket og HADER begge to lyserød, så det havde vi under ingen omstændigheder købt

Okay, det lyder jo dejligt  Iiih!!!

Anmeld

7. juni 2011

Mumto3

VI har ikke vidst det nogen af de 3 gange vi har fået et barn og det er vildt fedt!!! man er så spændt og alle er spændte, og man GLÆDER sig til at få et BARN!!! Ikke et køn!!! ih, hvor jeg har jeg hørt mange gå at tale om at de glæde sig til at få 'en lille prins' som farmand skulle ud og spille fodbold med, eller mor der skulle ud og shoppe lyserødt tøj sammen med sin lille prinsesse. De har bare gjort sig rigtig mange forestillinger om hvad de skulle gøre med det 'køn' de skulle have, inden de overhovedet har fået BARNET!

jeg synes ikke det var bøvlet ikke at kende kønnet, men bare skønt at få en masse lækre barselgaver fyldt med tøj i 'den rigtige' farve.

Anmeld

7. juni 2011

CmarianN

Katte87 skriver:

Jeg har altid holdt på, at jeg absolut ikke ville vide kønnet Men men men. Jeg har en kæreste som virkelig gerne ville vide det, og han gjorde alt for at pirre min nysgerrighed

Jeg blev så ærgerlig over, at alt var blåt eller lyserødt - og udvalget i neutralt tøj var småt.

Derudover var alle med til at overbevise mig om, at det var en pige der var i maven, hvilket gjorde det lidt for underligt for mig

Og så sidst men ikke mindst er min svigerinde jordmorder og selvstændig sonograf hehe. Så det var nemt lige at komme ned til hende og få en kønsscanning.

Hehe ja okay, det kan jeg godt se 

Anmeld

7. juni 2011

CmarianN

Mumto3 skriver:

VI har ikke vidst det nogen af de 3 gange vi har fået et barn og det er vildt fedt!!! man er så spændt og alle er spændte, og man GLÆDER sig til at få et BARN!!! Ikke et køn!!! ih, hvor jeg har jeg hørt mange gå at tale om at de glæde sig til at få 'en lille prins' som farmand skulle ud og spille fodbold med, eller mor der skulle ud og shoppe lyserødt tøj sammen med sin lille prinsesse. De har bare gjort sig rigtig mange forestillinger om hvad de skulle gøre med det 'køn' de skulle have, inden de overhovedet har fået BARNET!

jeg synes ikke det var bøvlet ikke at kende kønnet, men bare skønt at få en masse lækre barselgaver fyldt med tøj i 'den rigtige' farve.

Ja jeg kan godt se din pointe 

Godt argument!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.