Hvilke bleer bruger/vil I bruge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

2babygirls

Anjamichell skriver:

Hvilket mærke bleer bruger I??I må meget gerne begrunde i form af pris... Tørhed.. Comfort osv..Kom gerne med gode råd også på vådservietterSelv bruger jeg libero og kun det da jeg synes det er det absolut bedste på alle områder!!

Vi brugte libero indtil hun blev 5 mdr... Dem var vi godt tilfredse med, men det løber hurtigt op, og kunne hente bleer hele tiden. Nu bruger vi aldis bleer, og der køber vi ca to pakker om måneden.

Jeg bruger bilkas vådservietter til turen, og så Kiwis skumklude til hjemme. De er super bløde i forhold til andre og billige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

serinasmor

vi bruger aldis nu ... men brugte libero i den mindste størrelse da de ikke findes i aldi

aldis er bedst i test er billige .. sidder godt på serina og holder fint tør  .. også hele natten

Anmeld

6. juni 2011

Muffinmus

synes klart Änglamark scorer højt på min liste, super blød ble med fin sugeevne..og så er det jo Änglamark, så det er jo godt for alle:-)

Elers kan jeg godt lide Huggies bleerne.

Anmeld

6. juni 2011

Miss Tina

Anjamichell skriver:

Hvilket mærke bleer bruger I??I må meget gerne begrunde i form af pris... Tørhed.. Comfort osv..Kom gerne med gode råd også på vådservietterSelv bruger jeg libero og kun det da jeg synes det er det absolut bedste på alle områder!!

Her er det bleer fra Aldi og kun uheld ved MEGET urolig søvn. Især nu hvor der ryger meget væske ned holder de stadig tæt og ingen rød mås.

Af vådservietter bruger jeg Huggies. De er våde men ikke så det næsten drypper. Brugte dem fra Aldi før, men sys at de var begyndt at blive meget våde. Huggies vådservietter klare også nemt en god lorte-ble, uden at det er alle vejne.

Anmeld

6. juni 2011

L83

MichelleLjungberg skriver:

Vi bruger både vådservietter og bleer fra lidl

os her

god kvalitet og god pris

Anmeld

6. juni 2011

Siljes Mor

Heiii, jeg bruger Libero bleer, og køber dem i Kiwi til 59 kr, og med et bommelum kort, så er hver 4 pakke er gratis. Synes de er gode.

Vådservietter er Pusletid fra Fakta til en 10ér, de har et låg der kan lukkes så de ikke bliver tørre.

Anmeld

6. juni 2011

Brams

Anjamichell skriver:

Jeg er fuldstændig enig med dig - herhjemme bruger vi også kun Libero. Synes det er en super ble, holder altid tør, er blød og lækker og har perfekt pasform til min datter

Mht. vådservietter så bruger vi nu kun dem fra Matas, de er helt fri for parfume, parabener osv. og helt lugtfri.

Anmeld

6. juni 2011

Lou87

Her har jeg stemt anden dagligvare butik..
Jeg køber enten i Rema1000 eller i Fakta.. De er vidst stort set ens Og synes de er super gode og billige.
Hun brugte i starten Liberos pga de havde dem til fpr tidlig født og de var også fine.. pga de var så små.. men syntes ikk deres bleer var gode fra da hun begyndte og bruge normal str-
Der ku hun risikere og tisse igennem.

Anmeld

6. juni 2011

K&S

Vi bruger Vibelle bleer fra Aldi  jeg synes, de holder godt tæt, selv efter en lang nat - de er bløde og elastiske, så Anton nemt kan bevæge sig

Vi startede med Libero og derefter Angelmark, men synes helt klart Aldis er bedst

Jeg bruger Derma vådservietter, når vi er ude uden vand - ellers er det skumklude + vand

Anmeld

6. juni 2011

Simon's moar <3

Vi bruger de billege fra Rema eller Fakta.. Har ikke haft andet end uheld med Libero.
Af vådservietter bruger vi Huggies.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.