Hvilke bleer bruger/vil I bruge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Fru.Mäes <3

Vi bruger Libero - da dem startede vi med allerede på sygehuset, også kærte vi bare videre.. De er skide gode og der er altid nogen som har dem på tilbud! Vi havde en lille pakke pampers fra en babybox eller sådan noget - synes de er vildt dårlige og tynde. Vådservietter bruger vi dem der hedder HUGGIES fra Kvickly, der koster de nemlig altid 10 kr. istedet for 34 kr. som alle andres steder.. Synes Libero's vådservietter er dårlige og lugter underligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

ABPR

Anjamichell skriver:

Hvilket mærke bleer bruger I??I må meget gerne begrunde i form af pris... Tørhed.. Comfort osv..Kom gerne med gode råd også på vådservietterSelv bruger jeg libero og kun det da jeg synes det er det absolut bedste på alle områder!!

Har prøvet de fleste mærker efterhånden, fordi synes at libero er lidt dyr i længden -men libero er bare bedst! Mine børn har altid fået rød numse af huggis og pampers og de økologiske har underlig pasform til mine børn.

Bruger skumklude og hvis vådservietter, så altid noget uden parfume osv.

Hilsen A

Anmeld

6. juni 2011

Silas&Mille

Vi startede ud med new born modellerne fra Libero og Pampers, fordi de havde været gratis (gratis pakkerne) 
Det samme gælder vådservietter.

Nu bruger vi Pusletid, både bleer og vådservietter, da de passer Silas' numse rigtig godt. Det sker meget sjældent at han tisser igennem.

Vi har prøvet stort set alle mærker af vådservietter og aller fungere fint, men kan bedst lide at bruge dem fra Pusletid, da de ikke er så våde som nogle andre mærker.

Anmeld

6. juni 2011

chael

Anjamichell skriver:

Hvilket mærke bleer bruger I??I må meget gerne begrunde i form af pris... Tørhed.. Comfort osv..Kom gerne med gode råd også på vådservietterSelv bruger jeg libero og kun det da jeg synes det er det absolut bedste på alle områder!!

Er glad for vibelle fra Aldi. Køber også skumkludende fra Aldi.

Vådservietter køber vi fra Føtex, de koster 11 kr pr pakke. De er både astma og allergi tjekket, samt svanemærket.

Kunne ikke være mere tilfreds med de 2 ting, kan ikke klage.

*Camilla 23+5

Anmeld

6. juni 2011

Maja88

vi bruger libero.

har prøvet både aldis og pampers, men hun bliver helt hudløs af dem

Anmeld

6. juni 2011

Bavianis

Birk har for første gang en Vibelle på, så nu må vi se om den virker ;-) Vi bruger skumvaskeklude fra Kvickly (dem der hedder SKUM), da vi har fået af vide at de er de bødeste. Vi har købt en pakke vådservietter i Aldi, men kan se at der er alt muligt lotion i - øv!

Vi har brugt Huggies-bleer, men han har fået helt rød numse. Ved ikke om det er pga dem eller hvad det er...

Anmeld

6. juni 2011

Isabella_mor

startede med Libero, så skiftede vi til Änglamark. og nu bruger vi landlord fordi at de er lige så gode som änglamark, men meget billigere... så dem bruger vi i stedet..  

Anmeld

6. juni 2011

asr2009

Jeg bruger dem fra aldi, og det samme med vådservietter (de gule pakker) dem uden parfume :-) Vi er meget tilfredse med det fra aldi, vi har aldrig haft problemer med dem. De super gode og man får mest for pengene....

Anmeld

6. juni 2011

grinbidderen

Vi bruger libero til vores søn, men hvis vi lige har glemt at få købt så har vi købt dem fra Føtex og de fungere osse helt fint, men vil helst have libero og det kommer vi os til at bruge til vores datter der kommer til verden inden for 1 uge.. Vådservietter bruger vi buget fra Føtex uden parfume osv

Anmeld

6. juni 2011

Sesse89

Vi bruger udelukken Pampers.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.