Hvilke bleer bruger/vil I bruge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

JustinsMoar

Libero!

Har vi brugt hele vejen igennem.
Primæture, str. 1, str. 2, str. 3 og nu str. 4 + 5..

Jeg ELSKER Libero, og skifter aldrig til andet!!

Vådservietter køber vi i Babysam - tror de hedder Baby care.
Der super gode. Ikke for våde, eller for tørre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Kløver

Anjamichell skriver:

Hvilket mærke bleer bruger I??I må meget gerne begrunde i form af pris... Tørhed.. Comfort osv..Kom gerne med gode råd også på vådservietterSelv bruger jeg libero og kun det da jeg synes det er det absolut bedste på alle områder!!

Vi bruger libero, vi har prøvet de andre men vores søn bliver helt rød i numsen af dem, pampers kan han også bruge men de er meget dyrere. Vi har prøvet dme fra Aldi (vibelle) de sidder ok, men sigeevnen er ikke så god som libero og en af grundende til han blev så rød/fik udslet. Til gengæld, er Vibelles vådservietter de bedste på markedet da de er våde/godt fugtige, hvor alle de andre vi har prøvet, lige fra økologiske-neutral-liberos mere tørre og så bliver han igen nemt rød i numsen da man skal tørre hårdere for at få numsen ren Så Liberos bleer og vibelles vådservietter

Anmeld

7. juni 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Her brugte vi udelukkende Pampers til vores søn. De passede langt bedre end alle andre vi forsøgte i starten - så det kommer junior også til at bruge når h*n melder sin ankomst til november....

Anmeld

7. juni 2011

Kløver

*Baby09* skriver:

Libero!

Har vi brugt hele vejen igennem.
Primæture, str. 1, str. 2, str. 3 og nu str. 4 + 5..

Jeg ELSKER Libero, og skifter aldrig til andet!!

Vådservietter køber vi i Babysam - tror de hedder Baby care.
Der super gode. Ikke for våde, eller for tørre...

Det samme her, vi er også glade for libero, og de har også været gode, vi brugte også præmature på sygehuset, gik over i str 1-2-3 og om lidt str 4 prøvede Vibelles bleer og nogle andre men han blev hurtigt rød i numsen, da de slet ikke sugede godt nok. og gik hurtigt over efter vi vendte tilbage til Libero.... så jeg eeeeelsker Liberos bleer, helt klart de bedste

Anmeld

8. juni 2011

anjamichell@gmail.com

Det lyder som om Libero er en sikker vinder :-D

Anmeld

8. juni 2011

FruHolm <3

bruger libero up and go de passer pedst på vores drengs gode store lår, og han bevæger sig meget mere

vådservietter bruger vi enten Ãnglemark eller Pusletid fra fakta med aloe vera og kamomille

Anmeld

16. august 2011

marius' mor

Faith skriver:

Af vådservietter bruger jeg kun Huggies, men køber dem KUN når de er på tilbud. Vil ikke give 33 kr for en pakke vådservietter.

Jeg vil bare lige nævne at jeg har læst et sted at der er hormonforstyrrende stoffer i huggies vådservietter..

Også lige anbefale at rema 1000 vådservietter koster (hmm tror det er 11 kr) og både er astmaallergi mærket samt svanemærket...

Anmeld

16. august 2011

lilledittemor

Min mor vil betale første års forbrug af bleer, så jeg ved ikke hvilket mærke det bliver..

Men ellers bliver det fra Aldi, Lidl eller Rema1000

Anmeld

26. oktober 2011

marius' mor

Af vådservietter bruger jeg kun Huggies, men køber dem KUN når de er på tilbud. Vil ikke give 33 kr for en pakke vådservietter.

Anmeld

26. oktober 2011

Krussedulle

Anjamichell skriver:

Hvilket mærke bleer bruger I??I må meget gerne begrunde i form af pris... Tørhed.. Comfort osv..Kom gerne med gode råd også på vådservietterSelv bruger jeg libero og kun det da jeg synes det er det absolut bedste på alle områder!!

Vi brugte huggies det første år eller to til vores den store senere skiftede vi til en blanding mellem landlord (fra rema1000, til 50 kr) og ânglamark (fra Coop? til 80 kr) vores den store han kunnet bruge alle bleer.. Men har været for nærig til at give 100-140 kr for én pakke bleer vi har til vores mindste, brugt huggies og landlord ... Nårh ja, vi bruger änglamark vådservietter eller landlord (landlord er astma og allergi-mærket og svanemærket)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.