Hvilke bleer bruger/vil I bruge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Corn

Millesmammi skriver:

vi startede med pambers, indtil mille var cirka 2 måneder, og der var de helt fine, men så begyndte hun at tisse og skide igennem hver eneste gang :-( så prøvede jeg vibelle fra Aldi, og dem har hun brugt lige siden, og de er supe gode for os :-) 

Sådan har det også været for os... Og nu er vi igang med bruger nr. 3 af Vibelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Faith

LenaJohansen skriver:

Det samme her... Huggies er og bliver altså bare de bedste vådservietter... De er VÅDE... Uanset om man glemmer at lukke for dem eller ej

Lige præcis... Mange af de andre tørrer simpelthen ud. Lige bortset fra dem fra Budget. De er faktisk osse helt gode synes jeg.

Anmeld

6. juni 2011

LenaJohansen

smillaluna skriver:

Lige præcis... Mange af de andre tørrer simpelthen ud. Lige bortset fra dem fra Budget. De er faktisk osse helt gode synes jeg.

Dem har jeg så ikk prøvet, ku være jeg sku det næste gang jeg løber tør for huggies, med mindre de kommer på tilbud igen Det er de jo jævnt tit

Anmeld

6. juni 2011

birthee

Jeg bruger pt. Änglamark fra Coop... Caroline skal op i næste str. lige om lidt, og der har jeg købt Toujours fra Lidl - dem var vi rigtig glade for til frederik... Har en pakke pampers stående som jeg fik til 35 kr., så den skal også lige bruges... Synes de hænger fast på hende nogle gange, men det kan være det er fordi de bliver for våde... Af vaskeklude bruger jeg skumgummi fra toujours, ellers vådservietter fra libero, når vi er på tur...

Anmeld

6. juni 2011

ZamanogDania

Jeg bruger libero bleer. Synes det er det bedste. Hr prøvet pampers, Aldi osv. Men vender altid tilbage til den

Vådeservietter bruger jeg den fra Føtex og Bilka. De koster 10 kr som er svanemørket, allergi og parfumfri

Anmeld

6. juni 2011

Diana...

Vores søn bruger libero og pampers alt efter hvad der er på bud. 

Vores datter bruger Libero da hun får svamp af pampers. 

Anmeld

6. juni 2011

Peps

Bruger dem fra Lidl

Super gode og billige

Anmeld

6. juni 2011

Caroline86

vi bruger bleerne fra Rema1000 og up&go fra libero da det er de bleer der passer Laura bedst, holder sagerne hvor de skal være, de er til at betale og har de rigtige stemplinger ift. allergi.

Vi bruger skumklude når vi skifter, men til at tørre fingre osv efter måltider bruger vi for det meste meda vaskeservietter.

Anmeld

6. juni 2011

mor-til-vanessa

jeg bruger pampers. jeg synes de billige er for hårde og hun får svamp på tissekonen af libero. derfor pampers

og så synes jeg den er så let of tynd, så man kan næsten ikke se de har ble på. køber dem næsten altid på tilbud 

Anmeld

6. juni 2011

Rosengreen

Vi bruger bleerne fra Lidl, de både sidder og suger godt. Vi har tidligere prøvet både Libero, pampers og Aldi's, hvoraf de sidste to gav rød numse 

Vi bruger vådservietterne fra Rema 1000, de er både gode og billige, og så har de en god "lukning" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.