Hvilke bleer bruger/vil I bruge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke bleer bruger/vil I bruge??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.945 visninger
73 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

anjamichell@gmail.com

Hvilket mærke bleer bruger I??I må meget gerne begrunde i form af pris... Tørhed.. Comfort osv..Kom gerne med gode råd også på vådservietterSelv bruger jeg libero og kun det da jeg synes det er det absolut bedste på alle områder!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Millesmammi

vi startede med pambers, indtil mille var cirka 2 måneder, og der var de helt fine, men så begyndte hun at tisse og skide igennem hver eneste gang :-( så prøvede jeg vibelle fra Aldi, og dem har hun brugt lige siden, og de er supe gode for os :-) 

Anmeld

6. juni 2011

anjamichell@gmail.com

Millesmammi skriver:

vi startede med pambers, indtil mille var cirka 2 måneder, og der var de helt fine, men så begyndte hun at tisse og skide igennem hver eneste gang :-( så prøvede jeg vibelle fra Aldi, og dem har hun brugt lige siden, og de er supe gode for os :-) 

Hvad med vådservietter??

Anmeld

6. juni 2011

Janni.

Jeg har stemt andet, vi bruger Vibelle og er super glad for det mærke. Med libero tissede silas ofte igennem. Med vibelle har vi kun oplevet 1 uheld og det var efter en hel nats søvn på 12 timer 

Anmeld

6. juni 2011

GitteC78

Vi bruger Libero..... Jeg har prøvet Pambers, men synes ikke de var så gode, synes de sad fast på numsen, når vi tog bleen af...

På sygehuset var der kun Libero og har brugt dem siden. Jeg synes de er fine og holder min søn tør. Vi bruges mest up and go, da han bevæger sig meget

Anmeld

6. juni 2011

Janni.

Hov havde ikke set Aldi var på listen ups 

Anmeld

6. juni 2011

Millesmammi

Anjamichell skriver:

Hvad med vådservietter??

jeg bruger skumklude :-)

Anmeld

6. juni 2011

Vingummien

Libero, syntes de er bedst og holder på tingene bedst, er også"deres sæbe osv jeg bruger.

Anmeld

6. juni 2011

camsko88

Vi startede med at bruge libero til Freja, men efter en periode med hudløs numse skiftede vi til Pampers og der har intet været siden

Anmeld

6. juni 2011

Moar2011

bruger libero nr 1 og dem er vi glade for.. dem fra aldi sad fast på søns numse ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.