Hvilke bleer bruger/vil I bruge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

MLT

Vi bruger både vådservietter og bleer fra lidl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Faith

Libero! Har prøvet alle andre mærker, men det er kun Libero der lever op til mine forventninger. Og køber man dem på tilbud er de ikke meget dyrere end dem man kan få i fks. Aldi, Fakta og Netto.

Anmeld

6. juni 2011

Clisolka

Anjamichell skriver:

Hvilket mærke bleer bruger I??I må meget gerne begrunde i form af pris... Tørhed.. Comfort osv..Kom gerne med gode råd også på vådservietterSelv bruger jeg libero og kun det da jeg synes det er det absolut bedste på alle områder!!

Vi bruger Libero herhjemme - haft ingen uheld. Vi prøvede os frem med både Libero og Pampers fra startpakkerne, men Libero vandt 

Vaskeservietter bruger vi også fra Libero, men kun når vi er ude, ellers bruger vi skumklude hjemme 

Anmeld

6. juni 2011

Faith

Af vådservietter bruger jeg kun Huggies, men køber dem KUN når de er på tilbud. Vil ikke give 33 kr for en pakke vådservietter.

Anmeld

6. juni 2011

Mi

Vi har altid brugt Libero. De er dejlig bløde og har en god pasform. Jeg køber dem på tilbud i Bilka. Der koster tre pakker bleer 254kr, så det er ikke så meget dyrer end de billigere bleer

Anmeld

6. juni 2011

sne190810

smillaluna skriver:

Af vådservietter bruger jeg kun Huggies, men køber dem KUN når de er på tilbud. Vil ikke give 33 kr for en pakke vådservietter.

Det samme her. Købte en hel kasse sidst de var på tilbud i Netto  Følte mig virkelig grådig, haha .

Ellers så har Føtex nogle fra Budget som både er asta/allergi og svanemærket til en flad tier ..  Og de er altså fine! Det er deres eget lavprismærke, som de altid har i butikkerne.

Anmeld

6. juni 2011

LenaJohansen

Her bruger vi dem fra Lidl om natten og libero om dagen... Syntes libero giver mere bevægelsesfrihed for hende., nu hvor hun er så småt begyndt at kravle

Anmeld

6. juni 2011

Lilje82

Her bruger vi huggies om dagen og libero om natten.

Anmeld

6. juni 2011

LenaJohansen

smillaluna skriver:

Det samme her... Huggies er og bliver altså bare de bedste vådservietter... De er VÅDE... Uanset om man glemmer at lukke for dem eller ej

Anmeld

6. juni 2011

Faith

sne190810 skriver:

Det samme her. Købte en hel kasse sidst de var på tilbud i Netto  Følte mig virkelig grådig, haha .

Ellers så har Føtex nogle fra Budget som både er asta/allergi og svanemærket til en flad tier ..  Og de er altså fine! Det er deres eget lavprismærke, som de altid har i butikkerne.

Ja jeg plejer osse at hamstre for hårdt

Ja dem fra Budget bruger jeg osse. Synes de er super gode.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.