Mette+Mathias skriver:
Jeg er enig med dig i at der SKAL være til de basale ting.
Det som jeg mener, og som jeg måske ikke får udtrykt ordentligt er, -at hvis det nu lige præcis er bp som gør at der er til "lidt ekstra" - fredagsslik, sko fra skohandleren i stedet for Føtex (til børnene altså) - og ikke for at kritisere sko fra Føtex, men måske har man et barn som ikke har fødder der passer til Føtex-sko.
Skal man så tage bp, fordi den familie har til disse ekstra goder? For ja, - de vil jo så kunne undvære dem uden at de sulter eller uden at mangle tøj på kroppen, men er det virkelig så forkert at de også kan give deres børn "lidt ekstra" - ligesom dine og mine børn får?
Jeg er måske en smule forkælet...Men jeg synes ikke fredagsslik,sko ved skohandleren er ekstra ting.
Jeg mener de forældre der f.eks rejser bp op ,eller bruger dem til kunstige bryster,eller anden sjov og ballade.
De burde ikke få bp.
Vi har ikke brug for dem,vi har nok med penge til at vores liv er godt,så egentlig synes jeg det er forkert at skattekr går til at vi bare kan smide dem i puljen "fun"¨
Når der er familier der faktisk ikke har så de kan lade deres børn komme i svømme hallen.
Jeg tror ikke vi er uenige,bare har forskellige måder at sige tingene på. 
Anmeld