Mit ar i ansigtet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Lady Marion <3

Carina:-) skriver:

Det ser overhovedet ikke slemt ud.

Tak   rart at høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Lady Marion <3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Synes godt nok det er helet flot op allerede! Det skal nok blive rigtig rigtig fint 

Årh det håber jeg sørme også   Ellers må jeg jo vænne mig til det , men jeg kan godt se at så snart rødmen forsvinder så bliver det noget bedre

Anmeld

30. maj 2011

Holm88

Muffi<3 skriver:

Jeg er lykkelig   Meget , skal bare lige vænne mig til mit nye udseende

Det kan jeg godt forstå... Men man er altså altid lidt mere kritisk overfor sig selv.

Jeg synes det ser rigtig flot ud, husk på dem der har syet dig har sikkert gjort det 100 gange...

Anmeld

30. maj 2011

Mumto3

Jeg blev super positiv overrasket da jeg så billede af dig!!!

Efter din beskrivelse havde jeg forstillet mig noget der var meget værre!!! Det er ingen ting! Jeg synes slet ikke det er skæmmende overhovedet!!!

(jeg har gået i klasse med en som også havde haft kræft i ansigtet (ved ikke lige hvad slags) og de havde fjernet dele at kæbeknoglen og så havde han fået en stor hudtransplatation på hele den ene kind. De havde taget hud fra inderlåret, hvor der som bekendt er en del mere hårvækst end i ansigtshud, så hver gang det var koldt fik han gåsehud på den en kind. Arret var helt cirkulært, -og ved du hvad. Han var SUPER populær, også hos pigerne. Han var bare så super sød og dejligt et menneske, og havde en super lækker krop, at selvom han så anderledes ud i ansigtet, så betød det bare INTET!!!!!)

Anmeld

30. maj 2011

Lady Marion <3

Ann88 skriver:

Det kan jeg godt forstå... Men man er altså altid lidt mere kritisk overfor sig selv.

Jeg synes det ser rigtig flot ud, husk på dem der har syet dig har sikkert gjort det 100 gange...

Du har ret  man er så kritisk når det drejer sig om en selv   og jo , han var jo plastic kirug selvom jeg ikke syntes man kan se det lige pt

Anmeld

30. maj 2011

Lady Marion <3

Mumto3 skriver:

Jeg blev super positiv overrasket da jeg så billede af dig!!!

Efter din beskrivelse havde jeg forstillet mig noget der var meget værre!!! Det er ingen ting! Jeg synes slet ikke det er skæmmende overhovedet!!!

(jeg har gået i klasse med en som også havde haft kræft i ansigtet (ved ikke lige hvad slags) og de havde fjernet dele at kæbeknoglen og så havde han fået en stor hudtransplatation på hele den ene kind. De havde taget hud fra inderlåret, hvor der som bekendt er en del mere hårvækst end i ansigtshud, så hver gang det var koldt fik han gåsehud på den en kind. Arret var helt cirkulært, -og ved du hvad. Han var SUPER populær, også hos pigerne. Han var bare så super sød og dejligt et menneske, og havde en super lækker krop, at selvom han så anderledes ud i ansigtet, så betød det bare INTET!!!!!)

Pyhaa  glad for at høre ,, Jeg er nok for kritisk og hvordan jeg havde troet det nærmest kunne være usynligt aner jeg ikke   Ej stakkels fyr , jeg er sluppen billigt   Godt han stadig var så populær

Anmeld

30. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Muffi<3 skriver:

Jeg er lykkelig   Meget , skal bare lige vænne mig til mit nye udseende

Selve aret heler jo også op. Det kan tage op til et år. Er sikker på det nok skal blive fint. Du kan evt. bede en hudlæge om noget stærk A vitamin creme. Det kan hjælpe lidt på helingsprocessen. 

Anmeld

30. maj 2011

Lady Marion <3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Selve aret heler jo også op. Det kan tage op til et år. Er sikker på det nok skal blive fint. Du kan evt. bede en hudlæge om noget stærk A vitamin creme. Det kan hjælpe lidt på helingsprocessen. 

Må væbne mig med tålmodighed   a vit creme ,,   hører dem onsdag , tak

Anmeld

30. maj 2011

lisesp83

Wow det er da bare lavet så pænt. Jeg er 100% sikker på, at om et par måneder, så forsvinder det røde. For det er det eneste jeg kan se på billederne.

Anmeld

30. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Muffi<3 skriver:

Må væbne mig med tålmodighed   a vit creme ,,   hører dem onsdag , tak

Jeg har brugt en salve uden navn som apotekt får lavet på bestilling pga holdbarheden. Det indeholder 0,05 tretinoin. Hvad det så end er. Og en masse andet. Men prøv at høre ad. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.