Mit ar i ansigtet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.314 visninger
85 svar
0 synes godt om
29. maj 2011

Lady Marion <3

Har brug for at vise jer arret efter min operation for hudkræft

Det er under en uge siden stingene blev fjernet og det skal nu hele op i 3 mdr før end jeg kan regne med resultatet

Egentlig er jeg jo heldig , al kræften er væk men det kræver lidt tilvænning at skulle se sig selv med et ar i ansigtet ..

Sorry ligner lort , har været på job hele dagen siden kl 07 00

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

sarahb

Det er slet slet ikk slemt søde.. OVERHOVED!!!! Det skal du bare slet ikk ha det dårligt over...
Husk solcreme hvergang du skal ud...

Anmeld

29. maj 2011

Lady Marion <3

sarahb skriver:

Det er slet slet ikk slemt søde.. OVERHOVED!!!! Det skal du bare slet ikk ha det dårligt over...

Er meget ambivalent omkring det   det ene øjeblik syntes jeg et og et andet øjeblik noget andet  Tak , det hjalp ..

Anmeld

29. maj 2011

Lady Marion <3

sarahb skriver:

Og ja det må ik få sol ,, Men jeg skal helst bruge tape døgnet rundt de næste 3 mdr , så slipper det også for

Anmeld

29. maj 2011

A.

Ej da du beskrev det før så har det lyder voldsomt men det er ikke slemt da! så op med hoved det bliver endnu pænere efter par uger!

Anmeld

29. maj 2011

sarahb

Muffi<3 skriver:

Er meget ambivalent omkring det   det ene øjeblik syntes jeg et og et andet øjeblik noget andet  Tak , det hjalp ..

Du skal slet ikke tænke noget dårligt om det. Jeg troede det var mega slemt da du skrev om det, men det er det jo bare slet ikk!!! Vær stolt og glad for din lille minde om du sejrede kampen...!

Anmeld

29. maj 2011

Nessie

Jeg har et stort ar i panden, efter en trafikulykke, og det var jeg også meget sensitiv over, men dit ar ser meeeeget pænt ud, og det skal nok hele pænt op.

Jeg blev anbefalet at smøre det med E-vitamin, for at hjælpe helingen på vej, og købte noget flydende at smøre på

Anmeld

29. maj 2011

Lady Marion <3

A. skriver:

Ej da du beskrev det før så har det lyder voldsomt men det er ikke slemt da! så op med hoved det bliver endnu pænere efter par uger!

Tak   vil lige sige at det reelt er grimmere i virkeligheden , men bare så rart at få vist det frem og høre folks reaktioner , fordi man går med et billede af det inde i hovedet som måske ikke helt passer   svært at forklare

Anmeld

29. maj 2011

Lady Marion <3

sarahb skriver:

Du skal slet ikke tænke noget dårligt om det. Jeg troede det var mega slemt da du skrev om det, men det er det jo bare slet ikk!!! Vær stolt og glad for din lille minde om du sejrede kampen...!

Tak

Anmeld

29. maj 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Pu ha kender selv de tanker.

Da de opdaget min hjerte fejl og jeg fik sat pacemaker ind, havde jeg meget svært ved at havde noget på da ikke dækket.

Og da jeg senere hen fik aret da de skulle ind til selve hjerte, der var jeg færdig.

Det er meget langt, og gå et godt stykke op og ned.

Men efter noget tid, gik det op for mig hvad de ar betød. De betød at jeg overlevede. Dengang var det bare rigtig nemt at "holde" fast i det, for selvom man ved der er kommet noget godt ud af det, går der noget tid før man virkelig forstår det

Håber det gav en smule mening

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.