Mit ar i ansigtet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

SussieThyssen

Muffi<3 skriver:

Har brug for at vise jer arret efter min operation for hudkræft

Det er under en uge siden stingene blev fjernet og det skal nu hele op i 3 mdr før end jeg kan regne med resultatet

Egentlig er jeg jo heldig , al kræften er væk men det kræver lidt tilvænning at skulle se sig selv med et ar i ansigtet ..

Sorry ligner lort , har været på job hele dagen siden kl 07 00

Det er overhovedet ikke slemt søde Muff..og i betragtning af, at det er så kort tid siden du fik taget stingene, så synes jeg, det er flot.
Så tålmodighed, så skal det nok gå fremad.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Lady Marion <3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg har brugt en salve uden navn som apotekt får lavet på bestilling pga holdbarheden. Det indeholder 0,05 tretinoin. Hvad det så end er. Og en masse andet. Men prøv at høre ad. 

Det vil jeg helt bestemt

Anmeld

30. maj 2011

Lady Marion <3

SussieThyssen skriver:

Det er overhovedet ikke slemt søde Muff..og i betragtning af, at det er så kort tid siden du fik taget stingene, så synes jeg, det er flot.
Så tålmodighed, så skal det nok gå fremad.

Kærligst
Sussie

Jeg væbner mig så   og dejligt du syntes det allerede er helet pænt

Anmeld

30. maj 2011

Lady Marion <3

lisesp83 skriver:

Wow det er da bare lavet så pænt. Jeg er 100% sikker på, at om et par måneder, så forsvinder det røde. For det er det eneste jeg kan se på billederne.

Årh jeg håber du har ret , jeg har jo svært ved at se på det med posetive øjne

Anmeld

30. maj 2011

Carina1977

Muffi<3 skriver:

Det er under en uge siden stingene blev fjernet og det skal nu hele op i 3 mdr før end jeg kan regne med resultatet

Egentlig er jeg jo heldig , al kræften er væk men det kræver lidt tilvænning at skulle se sig selv med et ar i ansigtet ..

Jeg skulle virkelig have hovedet helt klistret på skærmen, før jeg kunne se noget

Det skal nok blive rigtig fint igen

Anmeld

30. maj 2011

Lady Marion <3

Carina1977 skriver:

Jeg skulle virkelig have hovedet helt klistret på skærmen, før jeg kunne se noget

Det skal nok blive rigtig fint igen

Billedet er taknemmeligt   Det er grimmere i virkeligheden

Men tak

Anmeld

30. maj 2011

Carina1977

Muffi<3 skriver:

Billedet er taknemmeligt   Det er grimmere i virkeligheden

Men tak

Jeg ved godt at billeder nogen gange kan lyve, så man ikke ser det helt som det ser ud

Jeg kan godt forstå hvis du er trist over det. Sådan tror jeg vi alle ville have det, hvis vi havde været igennem det samme som dig.

Men prøv se om du kan gemme det lidt væk i baggrunden de næste par måneder, prøv lad være med at tage sorgerne på forskud, selvom jeg ved det er rigtigt svært. Også det faktum at man kigger på sig selv i spejlet hver dag, og bliver så hele tiden mindet om det....det må være rigtig svært.

Måske viser det sig at man knapt nok kan se det om et par måneder. Det håber jeg i hvert fald for dig....for jeg kan virkelig fornemme, at det er noget, der går dig rigtig meget på

Anmeld

30. maj 2011

Lady Marion <3

Carina1977 skriver:

Jeg ved godt at billeder nogen gange kan lyve, så man ikke ser det helt som det ser ud

Jeg kan godt forstå hvis du er trist over det. Sådan tror jeg vi alle ville have det, hvis vi havde været igennem det samme som dig.

Men prøv se om du kan gemme det lidt væk i baggrunden de næste par måneder, prøv lad være med at tage sorgerne på forskud, selvom jeg ved det er rigtigt svært. Også det faktum at man kigger på sig selv i spejlet hver dag, og bliver så hele tiden mindet om det....det må være rigtig svært.

Måske viser det sig at man knapt nok kan se det om et par måneder. Det håber jeg i hvert fald for dig....for jeg kan virkelig fornemme, at det er noget, der går dig rigtig meget på

Ja det går mig på  men samtidig er jeg jo super glad for at være rask  ,,

Det har hjulpet at lave tråden her samt lægge det ud på Face så mine venner kunne se det uden at kigge mig lige ind i fjæset   lyder sært hva   he he

Anmeld

30. maj 2011

misslea

Muffi<3 skriver:

Det er virkelig flot lavet synes jeg!!!! Det skal du SLET ikke være ked af!!! Det er trods alt et meget nyt ar, og alligevel synes jeg, at det ser rigtig fint ud!!!!

Og Stort tillykkke (sir man det??) med at  al hudkræften er væk... det er jo fantastisk!!!!

Anmeld

30. maj 2011

Carina1977

Muffi<3 skriver:

Ja det går mig på  men samtidig er jeg jo super glad for at være rask  ,,

Det har hjulpet at lave tråden her samt lægge det ud på Face så mine venner kunne se det uden at kigge mig lige ind i fjæset   lyder sært hva   he he

Nej det lyder bestemt ikke sært

Og selvfølgelig er du glad for at du er blevet rask, men derfor har man stadig lov til at have de følelser du har. det er jo sygdommens skyld at det ser sådan ud nu.....så det har været en eftervirkning af sygdommen. Jeg tror jeg selv ville have svært ved at komme videre, før den dag hvor man næsten ikke kunne se noget mere.

Det er nogle reelle følelser, og jeg ville have det på samme måde

Jeg krydser for at det hele bare kommer til at se perfekt ud  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.