Mit ar i ansigtet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
twinboys skriver:

Super flot skrevet... det siger alt...

Tusind tak søde

Det er ikke fordi jeg har glemt at svare på dit brev, venter bare svar fra flere, og hvis der nu var noget bedre imellem skriver jeg

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Caroline86

det er MEGET pænere end jeg regnede med det skal nok ende med at blive rigtigt flot

Jeg fandt i øvrigt det der plaster jeg talte om, det er altså temmelig tykt, men virkelig effektivt! Jeg får ikke brug for det længere, så jeg sender det gerne tlil dig hvis du gerne vil prøve det?

knus

Anmeld

29. maj 2011

Laulund87

Muffi<3 skriver:

Tak søde

Tror da næsten på nu at det nok skal blive godt igen

Det bekymrer mig ikke at det aldrig bliver usynligt , men mindre må det godt blive.

Nej det forsvinder aldrig, men så bliver det en del af dig og så kan det ikke være anderledes Men det skal nok blive pænt! Selvom det er det i forvejen..

Selvom det ikke kan sammenlignes, har jeg tre ar på min mave som jeg er ked af..Det er fra da jeg fik fjernet min galdeblære, men jeg danner ar rigtig grimt så de er meget tykke og røde 

De skal måske skæres af og så kan jeg kun håbe at de ikke blive tykke igen.

Jeg ville dælme være glad hvis mine ar, lignede dit

Anmeld

29. maj 2011

Lady Marion <3

numsefisk skriver:

Det er jeg glad for

Jeg syntes slet slet ikke dit er slemt overhoved.

Efterhånden som jeg har vænnet mig til mit, er jeg meget hurtigt til at forklare folk hvad det er når jeg ser de kigger.

Ikke fordi de skal have ondt af mig, men fordi de skal vide hvad det er kommet af, og ikke fordi jeg har fået tæv eller andet

Men ja hvor kan man føle sig forkælet, men jeg tror det er det man skal tage med, så længe at du jo selv kan sige at de ved det er "forkælet" er der intet forkert i at have den tanke.

Lige pt venter jeg på svar på 2 modermærker , skal have taget sting onsdag og får svar der om jeg er "clearet"  tror først jeg der kan ånde lettet op og begynde at acceptere at det eneste jeg mangler er at hele op   Så vil jeg nok tænke at det hele var det værd .

Anmeld

29. maj 2011

Lady Marion <3

Laulund87 skriver:

Nej det forsvinder aldrig, men så bliver det en del af dig og så kan det ikke være anderledes Men det skal nok blive pænt! Selvom det er det i forvejen..

Selvom det ikke kan sammenlignes, har jeg tre ar på min mave som jeg er ked af..Det er fra da jeg fik fjernet min galdeblære, men jeg danner ar rigtig grimt så de er meget tykke og røde 

De skal måske skæres af og så kan jeg kun håbe at de ikke blive tykke igen.

Jeg ville dælme være glad hvis mine ar, lignede dit

Årh altså   Tak , du forstår da at lette mit humør

Anmeld

29. maj 2011

Laulund87

Muffi<3 skriver:

Årh altså   Tak , du forstår da at lette mit humør

Det er jeg glad for!

Anmeld

29. maj 2011

Lady Marion <3

Caroline86 skriver:

det er MEGET pænere end jeg regnede med det skal nok ende med at blive rigtigt flot

Jeg fandt i øvrigt det der plaster jeg talte om, det er altså temmelig tykt, men virkelig effektivt! Jeg får ikke brug for det længere, så jeg sender det gerne tlil dig hvis du gerne vil prøve det?

knus

Ej det vil jeg da rigtigt gerne  om ikke andet på låret , ender med et kæmpe ar der , har 6 -7 sting der lige pt

Anmeld

29. maj 2011

twinboys

numsefisk skriver:

Tusind tak søde

Det er ikke fordi jeg har glemt at svare på dit brev, venter bare svar fra flere, og hvis der nu var noget bedre imellem skriver jeg

super

Anmeld

29. maj 2011

Klumpe-dumpe

Hvis jeg lige må komme med min mening, så vil jeg gerne sige, at det er et MEGET flot håndværk, der er lavet i et MEGET smukt ansigt!!!

Anmeld

29. maj 2011

Lady Marion <3

Rose <3 skriver:

Hvis jeg lige må komme med min mening, så vil jeg gerne sige, at det er et MEGET flot håndværk, der er lavet i et MEGET smukt ansigt!!!

Jamen altså¨

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.