Mit ar i ansigtet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Lady Marion <3

Carina1977 skriver:

Nej det lyder bestemt ikke sært

Og selvfølgelig er du glad for at du er blevet rask, men derfor har man stadig lov til at have de følelser du har. det er jo sygdommens skyld at det ser sådan ud nu.....så det har været en eftervirkning af sygdommen. Jeg tror jeg selv ville have svært ved at komme videre, før den dag hvor man næsten ikke kunne se noget mere.

Det er nogle reelle følelser, og jeg ville have det på samme måde

Jeg krydser for at det hele bare kommer til at se perfekt ud  

Du siger bare alle de rigtige ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Mor.til.stjernebørn

Ikke vær ked af det... Det er slet ikke slemt.. Og lover dig, at når det først er helet fuldt igennem, så er der ingen der lægger mærke til noget som helst...

Men det er selvfølgelig klart du er træt af det... Men tror det er en tilvændingssag... Tror ikke du kommer til at lægge mærke til det når du først har vænnet dig til at de er der...

Og hvis du viser folk at du stadig er fukd af selvtillid og godt humør, og ikke lader dig påvirke af det, så lægger andre mennersker slet heller ikke mærke til at du har et lille ar ved næsen

Anmeld

30. maj 2011

Lady Marion <3

misslea skriver:

Det er virkelig flot lavet synes jeg!!!! Det skal du SLET ikke være ked af!!! Det er trods alt et meget nyt ar, og alligevel synes jeg, at det ser rigtig fint ud!!!!

Og Stort tillykkke (sir man det??) med at  al hudkræften er væk... det er jo fantastisk!!!!

Ja man må bestemt gerne sige tillykke   og tak er så super lettet over det hele er overstået , mit liv har stået på standby de sidste par mdr   Og tak , håber i alle har ret , måske jeg ligefrem kommer til at holde af det en dag

Anmeld

30. maj 2011

Lady Marion <3

NovaNataly skriver:

Ikke vær ked af det... Det er slet ikke slemt.. Og lover dig, at når det først er helet fuldt igennem, så er der ingen der lægger mærke til noget som helst...

Men det er selvfølgelig klart du er træt af det... Men tror det er en tilvændingssag... Tror ikke du kommer til at lægge mærke til det når du først har vænnet dig til at de er der...

Og hvis du viser folk at du stadig er fukd af selvtillid og godt humør, og ikke lader dig påvirke af det, så lægger andre mennersker slet heller ikke mærke til at du har et lille ar ved næsen

Tror du har helt retDet skal heller ikke få mig ned med nakken det er helt sikkert

Anmeld

30. maj 2011

Mor.til.stjernebørn

Muffi<3 skriver:

Tror du har helt retDet skal heller ikke få mig ned med nakken det er helt sikkert

Det lyder godt søde... Lad det blive en del af dig... Så går der ikke længe før du er ligeglad med de 2 små kommende blege streger

Håber du bliver glad med tiden

Mange til dig fra mig

Anmeld

30. maj 2011

Lady Marion <3

NovaNataly skriver:

Det lyder godt søde... Lad det blive en del af dig... Så går der ikke længe før du er ligeglad med de 2 små kommende blege streger

Håber du bliver glad med tiden

Mange til dig fra mig

Årh tak for de opmuntrende ord ,  tilbage

Anmeld

30. maj 2011

Cris

Pjat! Du er så smuk! Og du er nu fri for kræft! En ar betyder ingenting, der er nogle som har nogle meget værre ar pga nogle dumme uheld efter en druk tur i byen. Så din ar er bare ingenting. Det skal nok blive lysere med tiden. Pas godt på dig selv og NYD livet, nu ved du, hvor hurtigt kan det hele gå galt. Elsk, nyd og grin rigtigt meget i dit liv!

Anmeld

31. maj 2011

Lady Marion <3

Cris skriver:

Pjat! Du er så smuk! Og du er nu fri for kræft! En ar betyder ingenting, der er nogle som har nogle meget værre ar pga nogle dumme uheld efter en druk tur i byen. Så din ar er bare ingenting. Det skal nok blive lysere med tiden. Pas godt på dig selv og NYD livet, nu ved du, hvor hurtigt kan det hele gå galt. Elsk, nyd og grin rigtigt meget i dit liv!

Tak   og du kan tro jeg vil nyde livet   sådan en diagnose sætter tingene lidt i perspektiv

Anmeld

31. maj 2011

Lady Marion <3

Cris skriver:

Tak   og du kan tro jeg vil nyde livet   sådan en diagnose sætter tingene lidt i perspektiv

Anmeld

31. maj 2011

Lady Marion <3

Cris skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.