Mit ar i ansigtet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Chamomile

Det er ikke noget jeg, som sådan ville lægge mærke til- og er sikker på at det med tiden bliver mindre synligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Mi

Jeg tænker at det kunne have været MEGET værre

Anmeld

29. maj 2011

Diana...

Smuk smuk med smuk på og det vil du altid være ar eller ikk! Jeg synes ikke det er slemt og det skal nok blive rigtig pænt. 

KRAM. 

Anmeld

29. maj 2011

Lady Marion <3

Chamomile skriver:

Det er ikke noget jeg, som sådan ville lægge mærke til- og er sikker på at det med tiden bliver mindre synligt.

Det er jeg glad for at høre

Anmeld

29. maj 2011

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Smuk smuk med smuk på og det vil du altid være ar eller ikk! Jeg synes ikke det er slemt og det skal nok blive rigtig pænt. 

KRAM. 

Tak dejlige Di  

Anmeld

29. maj 2011

Lady Marion <3

Mi skriver:

Jeg tænker at det kunne have været MEGET værre

Ja et i den anden side af ansigtet

Ej ved godt hva du mener , tak

Anmeld

29. maj 2011

Lady Marion <3

- skriver:

syntes det pænt lavet, følger linierne i dit ansigt....

Det har du faktisk ret i   har jeg slet ikke tænkt på

Anmeld

29. maj 2011

Mi

Muffi<3 skriver:

Ja et i den anden side af ansigtet

Ej ved godt hva du mener , tak

Hehehehe

Det er jo ikke fordi man slet ikke kan se det, men når rødmen har fortaget sig, så tror jeg ikke at det bliver så slemt.

Tænk på at hver gang du ser dig selv i spejlet, vil du blive mindet om at du har fået en chance mere. En chanca for at leve livet max hver dag

Anmeld

29. maj 2011

Lady Marion <3

Mi skriver:

Hehehehe

Det er jo ikke fordi man slet ikke kan se det, men når rødmen har fortaget sig, så tror jeg ikke at det bliver så slemt.

Tænk på at hver gang du ser dig selv i spejlet, vil du blive mindet om at du har fået en chance mere. En chanca for at leve livet max hver dag

Du har bare ret   og det er hva jeg vil tænke , bliver mere og mere lettet for hver dag .

Anmeld

29. maj 2011

JustAnotherName

Muffi<3 skriver:

Har brug for at vise jer arret efter min operation for hudkræft

Det er under en uge siden stingene blev fjernet og det skal nu hele op i 3 mdr før end jeg kan regne med resultatet

Egentlig er jeg jo heldig , al kræften er væk men det kræver lidt tilvænning at skulle se sig selv med et ar i ansigtet ..

Sorry ligner lort , har været på job hele dagen siden kl 07 00

Ærligt - når man tænker på, hvad du lige har været igennem, og hvor kort tid der endnu er gået, så ser det da virkelig ikke ud af meget. Og med tiden vil det jo blive endnu bedre.

Det er altid nemmere for andre, at være ukritiske, end det er for én selv.
Det ved jeg. Og jeg forstår godt, at det kræver megen tilvænning, før man kan acceptere sit nye udseende.

Men tænk på, at du er rask!
Cancer er så LED en sygdom. Men den fik ikke bugt med dig!!!

Og du er stadig smuk!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.