Mit ar i ansigtet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

twinboys

numsefisk skriver:

Pu ha kender selv de tanker.

Da de opdaget min hjerte fejl og jeg fik sat pacemaker ind, havde jeg meget svært ved at havde noget på da ikke dækket.

Og da jeg senere hen fik aret da de skulle ind til selve hjerte, der var jeg færdig.

Det er meget langt, og gå et godt stykke op og ned.

Men efter noget tid, gik det op for mig hvad de ar betød. De betød at jeg overlevede. Dengang var det bare rigtig nemt at "holde" fast i det, for selvom man ved der er kommet noget godt ud af det, går der noget tid før man virkelig forstår det

Håber det gav en smule mening

Super flot skrevet... det siger alt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Lady Marion <3

numsefisk skriver:

Pu ha kender selv de tanker.

Da de opdaget min hjerte fejl og jeg fik sat pacemaker ind, havde jeg meget svært ved at havde noget på da ikke dækket.

Og da jeg senere hen fik aret da de skulle ind til selve hjerte, der var jeg færdig.

Det er meget langt, og gå et godt stykke op og ned.

Men efter noget tid, gik det op for mig hvad de ar betød. De betød at jeg overlevede. Dengang var det bare rigtig nemt at "holde" fast i det, for selvom man ved der er kommet noget godt ud af det, går der noget tid før man virkelig forstår det

Håber det gav en smule mening

Det giver mening

Men for pokker hvor tankerne kører rundt .

Da jeg fik diagnosen tænkte jeg , om så de skal tage halvdelen af mit ansigt så er jeg ligeglad bare jeg bliver rask , og nu man ved man er rask så bliver man krævende og forkælet og syntes de har lavet det vildt dårligt og det kunne have været bedre   Hva ligner det ???

Anmeld

29. maj 2011

Laulund87

Ej det er slet ikke galt, overhovedet! Når rødmen er forsvundet lidt og hvis du dækker det lidt med foundation, er det jo minimalt

Det ser altså rigtig pænt ud

Anmeld

29. maj 2011

Lady Marion <3

Nessie skriver:

Jeg har et stort ar i panden, efter en trafikulykke, og det var jeg også meget sensitiv over, men dit ar ser meeeeget pænt ud, og det skal nok hele pænt op.

Jeg blev anbefalet at smøre det med E-vitamin, for at hjælpe helingen på vej, og købte noget flydende at smøre på

Jeg fik en masse gode råd herinde i en anden tråd jeg lavede . De siger inde på plastic kirugisk afd ( dem der har lavet det) at jeg får det bedste resultat hvis jeg går med hudtape de næste 3 mdr  

Anmeld

29. maj 2011

ekzunz

Jeg kan da slet ikke få øje på det - jeg skal vist se det IRL.

Du ser sgu altid godt ud

Anmeld

29. maj 2011

Lady Marion <3

Laulund87 skriver:

Ej det er slet ikke galt, overhovedet! Når rødmen er forsvundet lidt og hvis du dækker det lidt med foundation, er det jo minimalt

Det ser altså rigtig pænt ud

Tak søde

Tror da næsten på nu at det nok skal blive godt igen

Det bekymrer mig ikke at det aldrig bliver usynligt , men mindre må det godt blive.

Anmeld

29. maj 2011

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Jeg kan da slet ikke få øje på det - jeg skal vist se det IRL.

Du ser sgu altid godt ud

Ha ha dejlige dig

Anmeld

29. maj 2011

Mira0911

Synes slet ikke det ser slemt ud... Men ja det er svært at skal se sig selv i spejlet med dette, det vil jeg godt tro... 

Anmeld

29. maj 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Muffi<3 skriver:

Det giver mening

Men for pokker hvor tankerne kører rundt .

Da jeg fik diagnosen tænkte jeg , om så de skal tage halvdelen af mit ansigt så er jeg ligeglad bare jeg bliver rask , og nu man ved man er rask så bliver man krævende og forkælet og syntes de har lavet det vildt dårligt og det kunne have været bedre   Hva ligner det ???

Det er jeg glad for

Jeg syntes slet slet ikke dit er slemt overhoved.

Efterhånden som jeg har vænnet mig til mit, er jeg meget hurtigt til at forklare folk hvad det er når jeg ser de kigger.

Ikke fordi de skal have ondt af mig, men fordi de skal vide hvad det er kommet af, og ikke fordi jeg har fået tæv eller andet

Men ja hvor kan man føle sig forkælet, men jeg tror det er det man skal tage med, så længe at du jo selv kan sige at de ved det er "forkælet" er der intet forkert i at have den tanke.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

29. maj 2011

Nessie

Muffi<3 skriver:

Jeg fik en masse gode råd herinde i en anden tråd jeg lavede . De siger inde på plastic kirugisk afd ( dem der har lavet det) at jeg får det bedste resultat hvis jeg går med hudtape de næste 3 mdr  

Mit ar er også over 14 år gammelt, så de har jo nok fundet på noget smartere i mellem tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.