Mine første bukser :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Lou87

Maalene skriver:

Har ikke syet siden folkeskolen, og gik ned i Stof 2000 og sagde jeg skulle bruge et mønster og alt der man skulle bruge til at lave det med... Haha... Så indtil i dag så jeg også mig selv som en kæmpe symaskine-klovn, men det er faktisk ikke så svært, som jeg havde frygtet

Synes da helt sikkert, du skal give det et forsøg, hvis du har mod på det

Hehe okay så
Jeg må da overveje det en dag så..

MEN blir vidst i samarbejde med mutti og hendes symaskine - ejer sku ikk sådan et monstrum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Maalene

Rebecca55 skriver:

Ja selvom tiden føles lang når man ser frem, så er tiden bare gået vildt hurtig når man ser sig tilbage. Har 2 gange drømt det er 1 pige og 2 drenge, så det holder jeg på...

Ja, synes lige man har testet positivt... Hehe... Men kun dejligt, at tiden går så stærkt

Uhh, bliver rigtig spændende, om du får ret

Hvordan er det nu, er det et sæt enæggede eller er de tveæggede allesammen?

Anmeld

29. maj 2011

Maalene

Lou87 skriver:

Hehe okay så
Jeg må da overveje det en dag så..

MEN blir vidst i samarbejde med mutti og hendes symaskine - ejer sku ikk sådan et monstrum

Ja, du skal ihvertfald ikke give op på forhånd, det er slet ikke så svært som det ser ud

Haha - fik en i julegave, og det er jeg dæleme glad for nu... Men god idé at låne en først - ville være synd, hvis den bare stod og samlede støv

Anmeld

29. maj 2011

Rebecca55

Maalene skriver:

Ja, synes lige man har testet positivt... Hehe... Men kun dejligt, at tiden går så stærkt

Uhh, bliver rigtig spændende, om du får ret

Hvordan er det nu, er det et sæt enæggede eller er de tveæggede allesammen?

De er triæggede...

Anmeld

29. maj 2011

Maalene

Rebecca55 skriver:

De er triæggede...

Nårhh ja, en betegnelse man ikke hører så tit

Ihh, glæder mig ihvertfald rigtig rigtig meget til at se jeres små guldklumper - og rigtig rigtig meget held og lykke med fødslen og det hele... Er sikker på alt kommer til at gå helt perfekt

Nyd de sidste dage alt hvad I kan (selvom det måske ikke er så nemt på et sygehus)

Anmeld

29. maj 2011

Rebecca55

Maalene skriver:

Nårhh ja, en betegnelse man ikke hører så tit

Ihh, glæder mig ihvertfald rigtig rigtig meget til at se jeres små guldklumper - og rigtig rigtig meget held og lykke med fødslen og det hele... Er sikker på alt kommer til at gå helt perfekt

Nyd de sidste dage alt hvad I kan (selvom det måske ikke er så nemt på et sygehus)

Hé hé nej, der gik også noget tid inden vi lærte det hed sådan. Tusind tak og der vil helt sikkert komme et billed af vores guldklumper, så i kan få dem at se.

Anmeld

29. maj 2011

Maalene

Rebecca55 skriver:

Hé hé nej, der gik også noget tid inden vi lærte det hed sådan. Tusind tak og der vil helt sikkert komme et billed af vores guldklumper, så i kan få dem at se.

Tror jeg der er mange herinde som glæder sig til

Anmeld

29. maj 2011

bullerbassen

Viggo *fniiiis* skriver:

Så bare vent til du ser din datter i tøj du selv har syet... så bliver det VIRKELIGT vanedannende

Kan kun give dig ret

Anmeld

29. maj 2011

Lou87

Maalene skriver:

Ja, du skal ihvertfald ikke give op på forhånd, det er slet ikke så svært som det ser ud

Haha - fik en i julegave, og det er jeg dæleme glad for nu... Men god idé at låne en først - ville være synd, hvis den bare stod og samlede støv

Hehe helt sikkert..
Tror også min mor glor hvis jeg kommer for og låne den

Anmeld

29. maj 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Så har jeg fået gang i min nye symaskine for første gang - og det blev til et par bukser til lillepigen

Selvom der er lidt små-fejl her og der, så er jeg egentlig lidt stolt Hihi...

Hvor er de altså cool... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.