Mine første bukser :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Happiness

Maalene skriver:

Ja, lige præcis... Hellere lige prøve en ekstra gang, vil jo være pinligt, hvis det er en fejl 40

Haha... ja Må afsætte en dag til det i den kommende uge. Og så må jeg se om der er en stofbutik i nærheden af mig. For kunne være fedt at sy noget tøj selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Ej hvor er de fine søde
Du må gerne lave et par til mig når jeg får en pige

Tusind tak søde

Det vil jeg rigtig rigtig gerne - vil blive stolt over at sy noget til jeres børn

Anmeld

29. maj 2011

Maalene

Happiness skriver:

Haha... ja Må afsætte en dag til det i den kommende uge. Og så må jeg se om der er en stofbutik i nærheden af mig. For kunne være fedt at sy noget tøj selv.

Ja, det kunne det helt sikkert... Stod også super tidligt op i morges, fordi jeg havde købt mønster og stof i går, og var så i byen hele dagen derefter i går, men kunne slet ikke vente med at komme igang i morges

Glæder mig til at se dine kreationer søde

Anmeld

29. maj 2011

Rebecca55

Maalene skriver:

Haha - kunne også forestille mig, at det var en ret syrealistisk besked og få

Nej for pokker, det er da så stort og så fantastisk med 3 guldklumper på en gang... Især nu hvor du er så langt henne og trillingerne er så store, at de kan klare sig herude i den store verden

Jeg skal da være ærlig og sige, at de første mdr. gik med mange op og nedture. Det er utroligt hårdt psykisk, da man konstant bliver mindet om, hvor galt det kan gå. Men som du siger er vi heldigvis nået så langt nu, at vi bedre kan slappe af og glæde os.

Anmeld

29. maj 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Tusind tak søde

Det vil jeg rigtig rigtig gerne - vil blive stolt over at sy noget til jeres børn

Årh du er bare så sød

Så vil jeg da se om jeg ikke kan lokke manden med på en baby i fremtiden

Anmeld

29. maj 2011

Lou87

Hvor er de bare fine

Gid man ikk var en klovn til det med og sy, må tage et kursus så jeg ka lære det også

Anmeld

29. maj 2011

Maalene

Rebecca55 skriver:

Jeg skal da være ærlig og sige, at de første mdr. gik med mange op og nedture. Det er utroligt hårdt psykisk, da man konstant bliver mindet om, hvor galt det kan gå. Men som du siger er vi heldigvis nået så langt nu, at vi bedre kan slappe af og glæde os.

Det kunne jeg virkelig godt forestille mig... Når man tænker på de bekymringer man selv har med 1 guldklump i maven, så er det jo 1000-vis af gange så mange med 3 guldklumper...

Synes det føles som i går du fortalte herinde, at du ventede trillinger, og inden længe er de altså kommet til verden

Har I selv en forestilling om, hvilke køn der gemmer sig derinde?

Anmeld

29. maj 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Årh du er bare så sød

Så vil jeg da se om jeg ikke kan lokke manden med på en baby i fremtiden

Mon ikke det sagtens kan lade sig gøre?

Vil ihvertfald se frem til at sy nogle til dig

(Er lige igang med at svare dig over brev)

Anmeld

29. maj 2011

Maalene

Lou87 skriver:

Hvor er de bare fine

Gid man ikk var en klovn til det med og sy, må tage et kursus så jeg ka lære det også

Har ikke syet siden folkeskolen, og gik ned i Stof 2000 og sagde jeg skulle bruge et mønster og alt der man skulle bruge til at lave det med... Haha... Så indtil i dag så jeg også mig selv som en kæmpe symaskine-klovn, men det er faktisk ikke så svært, som jeg havde frygtet

Synes da helt sikkert, du skal give det et forsøg, hvis du har mod på det

Anmeld

29. maj 2011

Rebecca55

Maalene skriver:

Det kunne jeg virkelig godt forestille mig... Når man tænker på de bekymringer man selv har med 1 guldklump i maven, så er det jo 1000-vis af gange så mange med 3 guldklumper...

Synes det føles som i går du fortalte herinde, at du ventede trillinger, og inden længe er de altså kommet til verden

Har I selv en forestilling om, hvilke køn der gemmer sig derinde?

Ja selvom tiden føles lang når man ser frem, så er tiden bare gået vildt hurtig når man ser sig tilbage. Har 2 gange drømt det er 1 pige og 2 drenge, så det holder jeg på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.