Happiness skriver:
Super. Der må jeg kigge på! Men skal først lige lære at tråde den rigtigt.... Gør ellers som der står, eller det gør jeg jo åbenbart ikke
Den kludrer i undertråden konstant. Men må prøve igen her inden lillemanden kommer til verden...
Forsøg på hjælp...
Når det er kun er undertråden der driller, vil jeg spørge dig, om du er opmærksom på, om den vender den rigtige vej?
Altså:
Når du har sat spolen (den tråden sidder på) ind i spolekapslen (metalkapslen, som den skal sættes ind i), skal du prøve at vende spolekapslen så du kigger på spolen. Hiv nu forsigtigt i tråden. Spolen skal dreje MED uret! Ellers skal den vendes! Når du har sikret dig dette, skal tråden føres ind i det lille hak, der er i kapslen. På nogle kapsler er der en lille fjeder, som den også skal under - men de kan se forskellige ud.
Undskyld, hvis jeg skyder under mål
, men jeg er håndarbejdslærer og i LANGT de fleste tilfælde, hvor undertråden driller, er det dette det handler om
. HVIS du da ellers har fået spolet, så tråden ligger pænt og jævnt på spolen - hvis ikke det ser pænt ud er det her problemet ligger....
Kan du bruge det til noget?
Anmeld